-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання ( Лот1 - БФП А-4 чорно-білий лазерний; Лот 2 - Монітор, Лот 3 - Комп’ютерне обладнання маніпулятор типу «миша»та бездротовий комплект (клавіатура +маніпулятор типу «миша»)
Завершена
259 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 235.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 235.00 UAH
Період уточнення:
07.02.2025 09:24 - 13.02.2025 00:00
Відповідь надана
Доповнення тендерної документації
Номер:
895ca432400b4c2d8969f986de8b214c
Дата опублікування:
07.02.2025 10:35
Опис:
Шановний Замовник!
Звертаємо увагу на те, що нажаль дуже багато недобросовісних учасників-постачальників, свідомо виконують закупівлю техніки, використовуючи нелегальні джерела, тоб-то закуповують нелегально ввезену техніку на територію України з метою продажу у тендерних закупівлях, відповідно ввезення такої техніки виконується «контрабандними схемами» та без сплати усіх митних платежів. Також є непоодинокі та відомі випадки цілеспрямованого введення Замовника в оману, коли «деякі» (вже відомі) учасники друкують на термо-принтері свої підробні наклейки видаючи їх за маркування від виробника. На цих підроблених нових наклейках (маркування упаковки та самого товару) зазначають «потрібну інформацію» і відповідно переклеюють оригінальні наклейки з маркуванням від виробника на свої підроблені наклейки на яких зазначають «потрібну модель» товару та видають зовсім інший товар під виглядом потрібного Замовнику!
Крім того, такі дії постачальників щодо закупівлі не офіційно ввезеного товару, який є значно дешевшим, ніж офіційно ввезений (імпортований зі сплатою усіх митних платежів), порушує принцип добросовісної конкуренції, який встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, постачальники, які пропонують нелегально ввезену продукцію отримують перевагу під час формування цінової пропозиції, оскільки вартість такого товару є значно нижчою.
Також, звертаємо Вашу увагу, що нелегально ввезений товар не обслуговується у авторизованих виробником сервісних центрах на безоплатній основі. Таку техніку сервісні центри приймають лише на платний ремонт! Отже в разі закупівлі нелегально ввезеного товару, Замовник залишиться без гарантійної підтримки на таку техніку! Замовника влаштовує така перспектива?!
Отже, з метою запобігання порушення принципів добросовісної конкуренції та для забезпечення 100%-вої гарантії, що товар буде ОРИГІНАЛЬНИМ (не підробленим) та офіційно ввезеним з відповідною гарантійною підтримкою від виробника в будь якому офіційному сервісному центрі, наполягаємо на внесення змін до тендерної документації «Оголошення» та просимо Замовника закупівлі, доповнити Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«Для підтвердження легального походження (легального ввезення в Україну) запропонованого товару(монітори та багатофункціональниі пристрої) , Учасник повинен надати Лист від виробника та/або офіційного дистриб’ютора, наданий Учаснику закупівлі. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.»
Звертаємо увагу, що будь який потенційний учасник, який бажає прийняти участь у закупівлі та працює з офіційним товаром, має змогу отримати лист від виробника або офіційного дистриб’ютора і відповідно надати його у складі тендерної пропозиції !
Доповнення тендерної документації даними вимогами допоможе Замовнику закупити якісний та легально ввезений товар.
Дякуємо!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Повідомляємо Вам, що дистриб’ютор – це представник виробника, який здійснює оптову закупівлю продукції для подальшої реалізації дилерам, оптовикам, ритейлерам (роздрібним продавцям) або кінцевим споживачам. Статтею 237 Цивільного кодексу України встановлено поняття та підстави представництва: 1. Представництвом є правовідношення, в якому одна сторона (представник) зобов'язана або має право вчинити правочин від імені другої сторони, яку вона представляє. 2. Не є представником особа, яка хоч і діє в чужих інтересах, але від власного імені, а також особа, уповноважена на ведення переговорів щодо можливих у майбутньому правочинів. 3. Представництво виникає на підставі договору, закону, акта органу юридичної особи та з інших підстав, встановлених актами цивільного законодавства. Ваше прохання щодо доповнення тендерної документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте не можуть надати лист. Наявність вимоги про надання вказаного Вами листа значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмету закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист. Дякуємо!
Дата відповіді:
07.02.2025 15:59