-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дріт зварювальний
Завершена
561 370.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 806.85 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 806.85 UAH
Період уточнення:
07.02.2025 08:20 - 13.02.2025 00:00
Відповідь надана
Кращі характеристики
Номер:
134745c305854b818940f2509cc889ac
Дата опублікування:
10.02.2025 13:33
Опис:
В технічних вимогах до тендерної документації, Вами прописано технічні параметри лоту який планується закупати. Чи розглядаєте Ви інструмент в даній закупівлі з кращими технічними характеристиками?
Відповідь:
Шановний учасник, продукція повинна відповідати вимогам зазначеним у Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
13.02.2025 16:07
Відповідь надана
Зміна умов проекту договору
Номер:
bc7026080af0428f88991cc2e9a9c0f1
Дата опублікування:
10.02.2025 13:31
Опис:
Шановний Замовнику .
Просимо розвглянути можливість змін умов договору, відповідно до нашого листу погодженя, а саме: В редакції Покупця В редакції Постачальника
1) 1.8. Право власності на Товар, а також ризик випадкової втрати або ушкодження Товару переходить від Постачальника до Покупця в момент, коли Товар повністю прийнятий Покупцем за найменуванням, кількістю, якістю, відповідно до умов цього Договору. Замінити на: 1.8. Право власності на Товар, а також ризик випадкової втрати або ушкодження Товару переходить від Постачальника до Покупця в момент переходу ризиків по вказаному Товару відповідно до умов поставки, визначених у Специфікації згідно з ІНКОТЕРМС-2020.
2) 2.8. Гарантійний строк зберігання та/або експлуатації Товару, що поставляється зазначається в його технічній документації та/або в Специфікації або в іншому документі, що є невід’ємною частиною цього Договору. В разі якщо гарантійний строк не зазначено в жодному документі, що передається Покупцю, Сторони вважатимуть гарантійним строком експлуатації та застосовуватимуть при виконанні цього Договору наступний: 24 місяці з моменту введення Товару в експлуатацію. Якщо момент введення в експлуатацію Товару не зафіксований в будь-якому документі, Сторони вважатимуть, що експлуатація Товару, який використовується для ремонту (модернізації) рухомого складу залізничного транспорту, розпочалась в день передачі до депо одиниці рухомого складу залізниць при ремонті (модернізації) якого використано Товар, експлуатація Товару, який використовується за іншим призначенням розпочинається не пізніше ніж через один рік після його приймання за якістю, але в межах строку на його зберігання, якщо такий встановлено виробником Товару. Якщо гарантійні строки експлуатації та/або зберігання Товару встановлені виробником виявляться тривалішими, ніж встановлені Постачальником, Сторони узгодили застосовувати гарантійні строки, встановлені виробником Товару. Замінити на: 2.8. Гарантійний строк зберігання та/або експлуатації Товару, що поставляється зазначається в його технічній документації.
3) 2.10. У випадку виявлення недоліків Товару по якості, кількості, характеристикам тощо в момент його приймання Покупцем, він має право не прийняти/повернути Постачальнику такий Товар за рахунок Постачальника. В такому випадку Товар вважається не поставленим, а Покупець звільняється від обов’язку щодо сплати за такий Товар. Замінити на: 2.10. У випадку виявлення недоліків Товару по якості, кількості, характеристикам тощо в момент його приймання Покупцем, або протягом гарантійного строку, виклик представника Постачальника для складання двостороннього Акту про виявлені невідповідності Товару є обов'язковим.
4) п 2.11.1. Представник Постачальника зобов’язаний прибути до місця вказаного Покупцем не пізніше 3 (трьох) днів з моменту направлення повідомлення про виклик, якщо інше не зазначено в повідомленні. При неявці представника Постачальника у строк, або одержання повідомлення Постачальника про відмову від прибуття представника, Покупець складає Акт про виявлені невідповідності Товару самостійно, при цьому, залучення до приймання інших осіб, ніж працівників Покупця, не є обов’язковим. Після обстеження Товару та складання Акта про виявлені невідповідності Покупець невідкладно направляє копію такого Акта Постачальнику. Висновки та/або рекомендації зазначені в такому Акті є обов’язковими до виконання обома Сторонами. Замінити на: 2.11.1. Представник Постачальника зобов’язаний прибути до місця вказаного Покупцем не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання повідомлення про виклик, якщо більший строк не зазначено в повідомленні. При неявці представника Постачальника у строк, або одержання повідомлення Постачальника про відмову від прибуття представника, Покупець складає Акт про виявлені невідповідності Товару за участю незалежної експертної організації (експерта). Після обстеження Товару та складання Акта про виявлені невідповідності Покупець невідкладно направляє копію такого Акта Постачальнику. Висновки та/або рекомендації зазначені в такому Акті є обов’язковими до виконання обома Сторонами.
5) 2.12. В разі виявлення невідповідностей Товару, в т.ч. за результатами проведеного вхідного контролю, Товар вважається не поставленим та підлягає заміні на якісний. Замінити на: 2.12. В разі належного підтвердження невідповідностей Товару, в т.ч. за результатами проведеного вхідного контролю, Товар вважається не поставленим та підлягає заміні на якісний.
6) 2.16. Після складання Акта про виявлені невідповідності Товару або Акта про приховані недоліки Постачальник власними силами та за власний рахунок зобов’язаний замінити Товар на якісний, або усунути недоліки в строк не більше ніж 10 (десять) календарних днів з дня складання відповідного Акта. Замінити на :2.16. Після складання Акта про виявлені невідповідності Товару або Акта про приховані недоліки Постачальник власними силами та за власний рахунок зобов’язаний замінити Товар на якісний, або усунути недоліки в строк не більше ніж 20 (двадцять) календарних днів з дня складання або отримання відповідного Акта.
7) 2.24. У разі виходу з ладу Товару, при вирішенні питання щодо наявності/відсутності вини Покупця або кінцевого споживача Постачальник має право посилатись на недотримання вимог лише тих документів, інструкцій, правил користування або експлуатації тощо, які були передані Покупцю при поставці Товару. -2.24. Виключити.
8) 5.3. Заявка Покупця оформляється у письмовій формі та направляється Постачальнику засобами електронної пошти на електронну адресу Постачальника та вважається отриманою ним в день її направлення Покупцем. Замінити на: 5.3. Заявка Покупця оформляється у письмовій формі та направляється Постачальнику засобами електронної пошти на електронну адресу Постачальника, зазначену в цьому Договорі, та вважається погодженою Постачальником щодо поставки зазначеної в ній партії Товару з дати направлення на електронну адресу Покупця, зазначену в цьому Договорі, сканкопії електронного листа-погодження Постачальника.
9) 5.8. Товар з його приналежностями та документами, що стосуються цього Товару та підлягають переданню разом із ним, має бути переданий Покупцеві в місці поставки протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту направлення Постачальнику Заявки Покупця, якщо в ній не вказано інший строк або термін. Постачальник зобов’язується не пізніше ніж за 24 години до фактичної поставки повідомити Покупця щодо точної дати та часу прибуття Товару в місце поставки. Замінити на: 5.8. Товар з його приналежностями та документами, що стосуються цього Товару та підлягають переданню разом із ним, має бути переданий Покупцеві в місці поставки протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту погодження Постачальником Заявки Покупця, якщо Сторонами не буде письмово погоджено інший строк або термін. Постачальник зобов’язується не пізніше ніж за 24 години до фактичної поставки повідомити Покупця щодо точної дати та часу прибуття Товару в місце поставки.
10) 6.1. Оплата за кожну партію Товару проводиться Покупцем у безготівковій формі шляхом переказу грошових коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту передачі Товару за видатковою накладною, за умови приймання Товару без зауважень за якістю та комплектністю, але в будь-якому разі, не раніше реєстрації Постачальником податкової накладної* в системі електронного адміністрування податку на додану вартість (* - для платників ПДВ), а також за умови своєчасного надання Постачальником належним чином оформлених оригіналів документів: рахунку-фактури, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної (у передбачених законодавством випадках), податкової накладної зареєстрованої належним чином, відповідно до норм чинного законодавства України, а також документів щодо якості Товару відповідно до п. 2.5. цього Договору. У документах, а саме: рахунку-фактурі, видатковій накладній, товарно-транспортній накладній, податковій накладній повинен бути зазначений код товару згідно УКТ ЗЕД. Замінити на: 6.1. Оплата за кожну партію Товару проводиться Покупцем у безготівковій формі шляхом переказу грошових коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту поставки Товару.
11) 6.2. Ненадання/неповне надання Постачальником документів, визначених у п. 2.5. та п. 6.1. цього Договору, або надання зазначених документів без виконання вимог щодо їх змісту, зокрема, в частині наявності у таких документах коду УКТ ЗЕД, звільняє Покупця від обов’язку щодо сплати за поставлений Товар до моменту повного виконання Постачальником вимог, визначених в п. 2.5. та п. 6.1. цього Договору. У такому випадку, строк для оплати за поставлений Товар пролонгується на строк, пропорційний строку невиконання Постачальником вимог п. 2.5. та п. 6.1. цього Договору в частині надання належно оформлених документів з кожною партією Товару.-6.2. Виключити.
12) 6.4. Якщо Постачальник, який є платником ПДВ, не зареєстрував, не своєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову накладну, незалежно від причин такої не реєстрації, несвоєчасної реєстрації чи реєстрації податкової накладної з помилками, 30-ти денний строк оплати за отриманий Покупцем Товар починає свій перебіг з дня реєстрації Постачальником податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість, реєстрації коректної податкової накладної. -6.4. Виключити.
13) 7.2. Постачальник при поставці кожної партії Товару зобов’язаний передати Покупцеві належним чином оформлені документи, що стосуються цього Товару та підлягають переданню разом із ним, зокрема, але не виключно:
• оригінал рахунку-фактури;
• оригінал видаткової накладної;
• оригінал товаро-транспортної накладної (у випадках, передбачених чинним законодавством);
• оригінал та/або належним чином засвідчені Постачальником/виробником Товару копії технічної документації, в тому числі Технічних умов, експлуатаційної документації;
• оригінал та/або належним чином засвідчені Постачальником/виробником Товару копії документів про відповідність Товару, в тому числі, що підтверджують його якість;
• оригінал та/або належним чином засвідчена Постачальником/виробником Товару копія Сертифікату відповідності у разі, якщо Товар підлягає сертифікації в Україні.Замінити на: 7.2. Постачальник при поставці кожної партії Товару зобов’язаний передати Покупцеві належним чином оформлені документи, що стосуються цього Товару та підлягають переданню разом із ним:
• оригінал рахунку-фактури;
• оригінал видаткової накладної;
• оригінал товаро-транспортної накладної (у випадках, передбачених чинним законодавством);
• на підставі окремої письмової вимоги Покупця - оригінал та/або належним чином засвідчені Постачальником/виробником Товару копії технічної документації, в тому числі Технічних умов, експлуатаційної документації;
• оригінал та/або належним чином засвідчені Постачальником/виробником Товару копії сертифікатів якості.
14) 7.3. Якщо Товар виготовляється відповідно до Технічних умов, замість їх копії Постачальником може бути наданий належним чином оформлений витяг з Технічних умов. Технічні умови (витяг з Технічних умов) повинні містити дані про Товар:
1) норми показників;
2) правила приймання;
3) методи контролю;
4) умови зберігання;
5) вказівки щодо експлуатації, тощо;
6) інформаційну довідку або інший документ, в якому визначено норми показників, правила відбору зразків (проб) та методи випробування Товару для проведення лабораторного дослідження (випробування) на відповідність ТУ та/або ДСТУ. 7.3. Виключити.
15) 7.5. У разі не надання під час поставки Товару документів, передбачених умовами цього Договору, Покупець має право відмовитися від прийняття Товару, а Постачальник вважатиметься таким, що порушив умови цього Договору в частині належної та своєчасної поставки Товару, згідно відповідної Заявки Покупця. У такому разі Постачальник самостійно несе ризики, пов’язані з неналежною та несвоєчасною поставкою Товару. -7.5. Виключити.
16) 9.6. У разі недосягнення Сторонами згоди у досудовому порядку, всі спори (розбіжності) вирішуються в судовому порядку за місцем виконання цього Договору. замінити на: 9.6. У разі недосягнення Сторонами згоди у досудовому порядку, всі спори (розбіжності) вирішуються в судовому порядку за місцем знаходження відповідача.
17) 10.2. У разі прострочення поставки Товару та/або передачі його приналежностей та документів, що стосуються цього Товару та підлягають переданню разом із ним, Постачальник сплачує на користь Покупця пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період прострочення, а за прострочення понад 7 днів Постачальник додатково сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 20% від вартості Товару щодо поставки якого відбулось прострочення, а вразі прострочення понад 14 днів, Постачальник додатково сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 30% від вартості Товару щодо поставки якого відбулось прострочення. Замінити на: 10.2. У разі прострочення поставки Товару, Постачальник сплачує на користь Покупця пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період прострочення.
18) 10.3. У разі поставки Товару, що не відповідає за якістю вимогам, що встановлені цим Договором, в тому числі, який має приховані недоліки/дефекти та/або вийшов з ладу протягом гарантійного строку експлуатації або зберігання, Постачальник зобов’язаний його відремонтувати за свій рахунок або замінити на Товар належної якості у порядку та строки, визначені цим Договором, а також сплатити Покупцеві штраф у розмірі 20% від вартості Товару неналежної якості. Замінити на: 10.3. У разі поставки Товару, що не відповідає за якістю вимогам, що встановлені цим Договором, в тому числі, який має приховані недоліки/дефекти та/або вийшов з ладу протягом гарантійного строку експлуатації або зберігання, Постачальник зобов’язаний його відремонтувати за свій рахунок або замінити на Товар належної якості у порядку та строки, визначені цим Договором. У разі невиконання Постачальником зазначених зобов’язань, він має сплатити Покупцеві штраф у розмірі 20% від вартості Товару неналежної якості.
19) 10.4. При простроченні ремонту або заміни Товару неналежної якості, Постачальник сплачує Покупцеві штраф у розмірі 20% від вартості такого Товару. Замінити на: 10.4. При простроченні ремонту або заміни Товару неналежної якості, Постачальник сплачує Покупцеві пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період прострочення.
20) 10.5. Сторони відповідно до ч. 2 ст. 625 Цивільного кодексу України встановили, що розмір відповідальності Покупця за прострочення виконання грошового зобов’язання за цим Договором становить 0,1% річних від простроченого грошового зобов’язання за цим Договором.- 10.5. Виключити.
21) 10.6. В разі прострочення оплати Покупець сплачує на користь Постачальника пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період прострочення. Замінити на пункт 10.6. В разі прострочення оплати Покупець сплачує на користь Постачальника пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період прострочення, від суми простроченого платежу за кожний день прострочення.
22) 10.8. У разі порушення визначеного чинним законодавством порядку та/або строку складання податкової накладної/розрахунку коригування та/або строків її/його реєстрації в ЄРПН, їх неприйняття ЄРПН в електронному вигляді, відмови в їх реєстрації, або неподання Постачальником пояснень та/або копії документів, достатніх для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в ЄРПН (у разі зупинення їх реєстрації), Постачальник зобов’язаний сплатити на користь Покупця відшкодування суми неотриманого Покупцем податкового кредиту від суми операції/й по якій/их не зареєстровано, неправильно або несвоєчасно зареєстровано податкову накладну чи розрахунок коригування (далі – Виплата). Виплата сплачується Постачальником на 366 день з дати виникнення у Постачальника податкових зобов’язань з ПДВ, шляхом сплати на банківський рахунок Покупця. В разі несплати Постачальником Виплати на 366 день з дати виникнення у Постачальника податкових зобов’язань з ПДВ, Покупець в односторонньому, беззаперечному порядку утримує суму Виплати з сум оплат, що належать до сплати Постачальнику при остаточному розрахунку.
Крім того, Покупець має право стягнути з Постачальника збитки, завдані внаслідок порушення Постачальником обов’язку щодо належного та своєчасного складення та реєстрації податкових накладних/розрахунків коригувань в ЄРПН, зокрема, у розмірі недоотриманого податкового кредиту. Замінити на п. 10.8. Якщо Постачальник не зареєстрував, несвоєчасно зареєстрував або зареєстрував з помилками податкову (-і) накладну (-і) чи розрахунок (-ки) коригування в системі електронного адміністрування податку на додану вартість чи вчинив інші дії/бездіяльність, у результаті чого Покупець остаточно втратив право на податковий кредит, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю всі завдані збитки.
23) 10.9. У випадку накладення на Покупця, з вини Постачальника, штрафних (інших видів) санкцій з боку відповідних державних органів, що будуть пов’язані (включаючи але не обмежуючись) з порушенням митних правил при експорті Товарів, Постачальник на підставі наданих Покупцем документів, підтверджуючих сплату штрафу, зобов’язується відшкодувати Покупцю суму сплачених останнім штрафних санкцій. Покупець направляє Постачальнику відповідну вимогу з терміном відшкодування сплачених грошових коштів. У випадку незадоволення Постачальником отриманої вимоги у встановлені строки, така вимога вважається безумовною та безспірною та на підставі ст. 601 Цивільного кодексу України, має силу заяви про зарахування зустрічних вимог. В іншому випадку спір підлягає вирішенню в порядку, передбаченому Розділом 9 цього Договору. -10.9. Виключити.
23)Додати до договору пункт 10.10. Постачальник має право зупинити або відмовитися від поставки кожної наступної партії Товару в разі наявності простроченої заборгованості Покупця за даним Договором із звільненням Постачальника від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості.
з повагою, ПрАТ "Стальканат"
Відповідь:
Шановний учасник, Ваше звернення буде розглянуте відповідними фахівцями, і в разі необхідності будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
13.02.2025 16:06
Відповідь надана
ВИМОГА У зв’язку з затриманням оплати за раніше поставлену продукцію, просимо внести зміни у документацію та змінити умову оплати на попередню оплату 100%.
Номер:
e4eebe2442c948ce84c8d02ea6267a34
Дата опублікування:
10.02.2025 12:53
Опис:
Шановний Замовник!
У зв’язку з затриманням оплати за раніше поставлену продукцію, просимо внести зміни у документацію та змінити умову оплати на попередню оплату 100%. Термін поставки 10 робочих днів з моменту отримання попередньої оплати.
Згідно договору поставки №346/12/24 від 13.12.2024 року, наше підприємство 19.12.2024 року здійснило поставку Дроту сталевого обмідненого зварювального на суму 48 120,00грн., що підтверджується видатковою накладною № 1729 від 19.12.2024 року, 25.12.2024 року здійснило поставку Дроту сталевого обмідненого зварювального на суму 68 700,00грн., що підтверджується видатковою накладною № 1763 від 25.12.2024 року.
За умовами договору №346/12/24 від 13.12.2024 року, оплата за поставлену Продукцію, проводиться ЗАМОВНИКОМ по факту поставки Продукції протягом 30 (тридцяти) календарних днів.
Отже, оплата за поставлений товар на суму – 48 120,00грн. за видатковою накладною № 1729 від 19.12.2024 року повинна була здійснена Вами - 18.01.2025 року. Оплата за поставлений товар на суму – 68 700,00грн. за видатковою накладною № 1763 від 25.12.2024 року повинна була здійснена - 24.01.2025 року.
На теперішній час 10.02.2025р. оплата Вами не здійснена, загальна сума заборгованості перед нашим підприємством складає 116 820,00 грн.
З нашого боку продукція була поставлена вчасно і належної якості – ми виконали всі свої зобов'язання. Просимо Вас не підводити наше підприємство і виконати Ваші зобов'язання - сплатити за своєчасно поставлену якісну продукцію та проінформувати нас, коли буде здійснена оплата.
З повагою,
Директор
ТОВ «ЗАВОД «МЕТИЗНИК» Олексій КОРОЛЬОВ
Відповідь:
Шановний Учасник, ваше зверення розглянуто фахівцями. Повідомляємо, що зміни умов оплати до документації спрощеної процедури вноситися не будуть.
Дата відповіді:
13.02.2025 16:06