Номер:
73ee003bdc054324bfcf1c28bb7f6eb7
Пов'язаний елемент:
Закупівля
Дата опублікування:
10.02.2025 09:41
Опис:
Просимо прибрати з вимог до кваліфікації учасника ДИСКРИМІНАЦІЙНУ вимогу, а саме: п. 3, частини І додатку №2 "наявність в штаті Учасника сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (надати документальне підтвердження кваліфікації працівника (сертифікат внутрішнього аудитора, витяг з трудової книжки)"
Дана вимога є дискримінаційною і значно звужує коло потенційних учасників адже, обов’язковий технічний контроль транспортного засобу Замовника проводиться згідно з Технологічними вимогами до засобів перевірки технічного стану, обслуговування і ремонту колісного транспортного засобу, затвердженими наказом Мінінфраструктури від 15 лютого 2012 р. №106, і Вимогами до перевірки, затвердженими наказом Мінінфраструктури від 26 листопада 2012 р. №710 та відповідно до «Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2012 р. №137
Згідно вищезазначених нормативних актів, обов’язковий технічний контроль транспортних засобів проводиться на підставі атестату про акредитацію органу з оцінки відповідності згідно із Законом України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, який підтверджує компетентність випробувальної лабораторії щодо перевірки технічного стану транспортних засобів в обсязі, визначеному законодавством.
Керуючись п. 5, 6 Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2012 р. №137 повідомляємо наступне:
“Юридична особа або фізична особа - підприємець надсилає Мінінфраструктури повідомлення про відповідність матеріально-технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів згідно з додатком 1 (далі - повідомлення) у разі, коли вона має:
1) устатковання згідно з переліком обладнання, необхідного для проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, згідно з додатком 2;
2) атестат про акредитацію органу з оцінки відповідності згідно із Законом України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”, який підтверджує компетентність випробувальної лабораторії щодо перевірки технічного стану транспортних засобів в обсязі, визначеному законодавством.
{Підпункт 2 пункту 5 в редакції Постанов КМ № 141 від 10.03.2017, № 46 від 23.01.2019}
6. Мінінфраструктури протягом 10 днів з дня надходження повідомлення перевіряє зазначену в ньому інформацію про відповідність матеріально-технічної бази та персоналу вимогам щодо проведення обов’язкового технічного контролю транспортних засобів шляхом аналізу поданих разом з повідомленням документів та в разі підтвердження такої інформації надсилає повідомлення та копії документів до Головного сервісного центру МВС”
Вимога про надання додаткових, не загально прийнятих і встановлених чинним законодавством документів, в певній мірі навіть "унікальних" документів є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, а саме: п. 1 статті 5 1) добросовісна конкуренція серед учасників та 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них
Відповідь:
Шановний Учаснику!
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до п. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Політикою Національного агентства з акредитації України щодо компетенції персоналу органів з оцінки відповідності, що здійснює роботи з інспектування/сертифікації/оцінки відповідності визначена система управління, що схвалена та рекомендована для використання де саме і зазначені критерії до компетентності персоналу органів з інспектування та сертифікації, що здійснює роботи з інспектування/ сертифікації/оцінки відповідності, щодо досвіду роботи у сфері оцінки відповідності не менш ніж 2 роки в якості аудитора/експерта/стажиста та наявність підтверджуючих документів щодо проходження навчань/підвищення кваліфікацій відповідно до напрямку діяльності ООВ.
Вимога про наявність сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» - це по-перше, підтвердження того, що система менеджменту якості у Учасника впроваджена і застосовується відповідно до встановлених стандартів, по-друге, підвищення довіри виконавця, адже демонструє, що послуги відповідають потребам замовника
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону, замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Замовник жодним чином не встановлює дискримінаційних вимог до учасників, оскільки, жоден з суб’єктів господарювання не обмежений в праві на отримання такого сертифікату та має можливість впровадити на своєму підприємстві систему менеджменту за стандартом ISO 9001:2015.
Таким чином, Ви документально не підтвердили неможливість виконання вказаної умови документації та не довели, яким чином наведена вище умова документації щодо наявності у наявності в штаті Учасника сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» порушує ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення вашого звернення.
Дата відповіді:
13.02.2025 11:26