-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з експертного обстеження (контролю технічного стану) трубопроводів облаштованих засобами катодного захисту для НГВУ «Бориславнафтогаз», ДК 021:2015 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 6 до ТД).
Завершена
2 472 975.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 24 729.75 UAH
мін. крок: 1% або 24 729.75 UAH
Період уточнення:
06.02.2025 15:29 - 23.02.2025 00:00
Відповідь надана
Щодо опрелюднення на сайті Держпраці
Номер:
64750647d2774524aee850adb3e19fb4
Дата опублікування:
18.02.2025 13:12
Опис:
Згідно з положеннями пункту 3 Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затверджених наказом Міністерства економіки України від 27 листопада 2023 року № 17954 (далі – Вимоги): інформація про суб'єктів господарювання, які відповідають Вимогам, оприлюднюється на вебсайті Держпраці.
Зважаючи на це пропонуємо Вам внести зміни до тендерної документаці, передбачивши, що інформація про Учасника повинна бути оприлюднена на вебсайті Держпраці в Інформаційному переліку експертних організацій, що проводять експертне обстеження, технічний огляд (випробування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки.
Відповідь:
Добрий день! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що Замовником будуть внесенні зміни до тендерної документації. Дякуємо
Дата відповіді:
21.02.2025 11:03
Відповідь надана
Щодо кваліфікаційних документів
Номер:
2116bf9e6d7c41f4a9c8d2e010c504b0
Дата опублікування:
13.02.2025 14:01
Опис:
Шановний Замовнику, в пункті 2, Додатку №1, щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
В підпункті 2.1 передбачається наявність фахівців з проведення інтенсивних електрометричних вимірювань захищеності трубопроводів за допомогою катодної поляризації - не менше 4-х осіб. Прошу надати роз'яснення стосовно даної вимоги, із посиланням на відповідні діючі нормативні документи, або просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, вилучивши дану вимогу.
Відповідь:
Добрий день. Шановний Учаснику, повідомляємо, що відповідно до ДСТУ 4219-2023 «Трубопроводи сталеві магістральні. Загальні вимоги до захисту від корозії» пунктом 9 «Охорона праці» підпункту 9.17.передбачено вимоги до персоналу, а саме: «До роботи з дослідними УКЗ і пересувними електрометричними лабораторіями допускають осіб, які знають методи роботи і пройшли інструктаж з техніки безпеки та охорони праці. Роботи проводять під керівництвом інженерно-технічних працівників, які знають будову і принцип дії генераторної групи й електрометричної лабораторії та мають кваліфікаційну групу з техніки безпеки під час робіт на електроустановках до 1000 В не нижче III».
Умовами тендерної документації передбачені мінімальні вимоги щодо наявності працівників, необхідного рівня кваліфікації для надання послуг відповідно до предмету закупівлі та, які мають бути залучені для виконання обов’язків за договором.
Наявність фахівців з проведення інтенсивних електрометричних вимірювань захищеності трубопроводів за допомогою катодної поляризації - не менше 4-х осіб необхідні згідно технологічного процесу вимірювання поперечного градієнту, тому:
1 особа необхідна для визначення проходження траси з трубопроводу за допомогою трасошукача,
2 особа необхідна для роботи з універсальньним реєстратором "ПРИМА-2005 М" або еквівалент з вхідним опором не менше 10 МОм,
3 особа необхідна для роботи за допомогою електродів порівняння,
4 особа необхідна для роботи на пункті виміру на котушці приводу вимірювального дробу.
Дата відповіді:
14.02.2025 15:39
Відповідь надана
Щодо документів, які вимагає Замовник
Номер:
112f3dab663b4b7eaef468f15eeb2504
Дата опублікування:
12.02.2025 16:21
Опис:
Уважно ознайомившись із умовами та вимогами, викладеними Замовником у тендерній документації, ми, як потенційний Учасник даної закупівлі, переконані в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, є дискримінаційними та такими, що порушують чинне законодавство України та наші права на рівну конкуренцію з наведених нижче підстав.
Відповідно до пункту 2.13 розділу ІІ «Документи» додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовник вимагає надати атестат про акредитацію національним органом України з акредитації, як органу з інспектування, що здійснює інспектування, як третя сторона.
Відповідно до статті 21 Закону України «Про охорону праці» роботодавець повинен одержати дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (далі – дозвіл).
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, видає дозволи на безоплатній основі на підставі висновку експертизи стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання, проведеної експертно-технічними центрами, які належать до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері охорони праці, або незалежними експертними організаціями, які забезпечують науково-технічну підтримку державного нагляду у сфері промислової безпеки та охорони праці.
При цьому ні Законом України «Про охорону праці», ні Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, не передбачено обов’язкової акредитації відповідних експертних організацій.
Крім того, статтею 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» передбачено основні принципи діяльності з акредитації, зокрема принцип добровільності акредитації.
Тому вимога Замовника щодо обов’язкового надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції атестату акредитації суперечать Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», оскільки порушує один з основних принципів на яких базується діяльність з акредитації.
Зазначені вище твердження підтверджує Державна регуляторна служба України, яка своїм рішенням від 06.02.2025 № 42/0/107-25 запропонувала Міністерству економіки України визнати таким, що втратив чинність наказ Міністерства економіки України від 27.11.2023 № 17954 «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 15.01.2024 за № 76/41421. Рішення Державної регуляторної служби України щодо усунення порушень принципів державної регуляторної політики підлягає виконанню у порядку, визначеному статтею 28 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», у двомісячний строк з для прийняття такого рішення (тобто до 06.04.2025).
Вимога Замовника щодо обов’язкового надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції атестату акредитації суперечить чинному законодавству України, є дискримінаційною й порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема ті, що передбачені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує нас, як учасника, та інших потенційних учасників у можливості взяти участь у даній закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення даної закупівлі, уникнення порушень чинного законодавства України, створення конкурентного середовища та розвитку добросовісної конкуренції просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, вилучивши вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі атестату про акредитацію національним органом України з акредитації, як органу з інспектування, що здійснює інспектування, як третя сторона, відповідно до пункту 2.13 розділу ІІ «Документи» додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Відповідь:
Добрий день!
Послуга з експертного обстеження промислових трубопроводів у відповідності до вимог «Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2004 р. N 687), надається експертною організацією (п.23).
Вимога встановлена Замовником в пп.2.13 Додатку 4 до ТД у відповідності до діючого наказу №17954 від 27.11.2023 затвердженого Міністерством економіки України «Про затвердження Вимог до суб'єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», а саме: п.9 пп.1 - Суб'єкти господарювання (експертні організації, які мають намір проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, та провадять діяльність у цій сфері як третя сторона) повинні бути акредитованими національним органом України з акредитації як органи з інспектування, що здійснюють інспектування як третя сторона.
Проблемне питання, на вирішення якого спрямовані дії ДРС, а саме: Запропонувати Міністерству економіки України визнати таким, що втратив чинність наказ Міністерства економіки України від 27.11.2023 № 17954 «Про затвердження Вимог до суб`єктів господарювання, які мають намір виконувати (виконують) експертизу стану охорони праці та безпеки промислового виробництва, проводити (проводять) технічний огляд, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 15.01.2024 за № 76/41421 (Рішення №42 від 2025-02-06) НЕ ВИКОНАНО, тому на час проведення закупівлі обґрунтованих підстав для зміни вимог тендерної документації немає. Замовник не вбачає внесення змін до тендерної документації, вимога встановлена правомірно у відповідності діючого наказу №17954 від 27.11.2023.
Дякуємо за звернення
Дата відповіді:
14.02.2025 15:37
Відповідь надана
технічне завдання
Номер:
58ea4621aefe4b4a939dca7d259b4963
Дата опублікування:
07.02.2025 00:19
Опис:
Шановний Замовнику, в ТЗ п, 5.2.4., останній абзац вказано:
Технічний звіт за результатами експертного обстеження трубопроводу передається Замовнику у вигляді зброшурованих книг (2 примірники) та їх електронних копій технічного звіту, корозійних карт, а також надаються таблиці з паспортизації у вигляді електронних файлів з врахуванням вимог п.5.1.3 даного Додатку. Звертаємо Вашу увагу, що в п. п.5.1.3 технічного завдання відсутні вимоги до електронних копій технічного звіту. Також відповідно до до Постанови КМУ №687 п.33 Висновок експертизи з додатками готується у двох примірниках. Один примірник передається роботодавцю і зберігається разом з паспортом (іншим експлуатаційним документом) цього устатковання, а другий - залишається в експертній організації. Тобто Замовнику передається один примірник звіту. Просимо внести відповідні зміни в технічне завдання.
Відповідь:
Добрий день! Шановний Учаснику при оформленні технічного завдання сталася технічна помилка при нумерації пунктів. Вимоги до оформлення звітів викладені в п. 5.1.4. Відповідно в п. 5.2.4 останній абзац необхідно читати як: з врахуванням вимог п.5.1.4 даного Додатку.
Щодо кількості примірників: 1 примірник зберігається в профільній службі ЦА ПАТ «Укрнафта», 1 примірник зберігається в структурній одиниці ПАТ «Укрнафта», 1 примірник залишається в експертній організації. До тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
07.02.2025 15:47
Відповідь надана
технічне завдання
Номер:
9c8a8e6a6c31473eae4e63a5ecc411bf
Дата опублікування:
06.02.2025 23:21
Опис:
Шановний Замовнику, в ТЗ п, 5.1.2., останній абзац вказано:
підтвердження результатів електрометричних вимірів шляхом огляду трубопроводів в шурфах:
2 контрольних шурфа на 10 км трубопроводу з незадовільним станом ізоляційного покриття, але не менше 2-х шурфів на трубопровід;
1 контрольний шурф на 10 км з задовільним станом ізоляційного покриття, але не менше 1-го шурфа на трубопровід.
А в п. 5.2.2.
5.2.2. Загальна кількість шурфів для експертного обстеження (технічного діагностування) трубопроводів має становити не менше 1-го шурфа на 1 км трубопроводу.
Остаточна кількість контрольних шурфів узгоджується з Замовником після завершення електрометричних вимірів та в разі детального обґрунтування на ділянках з задовільним станом ізоляційного покриття – можливе коригування до одного шурфа на 2 км.
Просимо внести ясність по кількості шурфів.
Відповідь:
Добрий день! Шановний Учаснику Послуга з комплексного обстеження складається з 2-х етапів, результати яких оформляються 2-ма окремими незалежними книгами: корозійні обстеження і основний – експертне обстеження з метою визначення можливості продовження ресурсу безпечної експлуатації. Відповідно, вимоги щодо кількості саме «контрольних» шурфів стосуються 1-го етапу - корозійних обстежень, але цього не достатньо для оцінки технічного стану всього об’єкту для завершального етапу з експертного обстеження, тому загальна кількість шурфів за 2-ма етапами по послузі на одному об’єкті визначається саме в розділі 2-го етапу - експертного обстеження.
Дата відповіді:
07.02.2025 15:45