-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів)
Завершена
452 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 260.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 260.00 UAH
Період уточнення:
06.02.2025 08:49 - 11.02.2025 00:00
Відповідь надана
копію(ї) висновку(ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Номер:
dd329ad8e9dd499695bb5f4bcaf158b0
Дата опублікування:
10.02.2025 19:53
Опис:
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 2 до Тендерної документації "ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" зазначено наступне: "НУчасник торгів у складі пропозиції має надати: - копію(ї) висновку(ів) державної санітарно-епідеміологічної експертизи на підтвердження того, що витратні матеріали відповідають вимогам діючого санітарного законодавства та допущені до використання за призначенням в визначеній сфері (із зазначенням реквізитів, зареєстрованих та затверджених відповідно законодавства, технічних умов та/або реквізитів іншої технічної документації для їх виробництва), дійсні на момент подання пропозицій". Ця вимога є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України. Пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України.
Відповідь:
Шановний Учаснику, ваше запитання розглянуто та за результатами його розгляду повідомляємо наступне. Документація закупівлі складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог законодавства України, потреб замовника та практики проведення закупівель, оприлюднених у системі PROZORRO. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України, «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. На підставі вказаних вище норм Закону України «Про публічні закупівлі», замовником визначено перелік документів необхідних для підтвердження відповідності технічних характеристик вимогам замовника. Крім того, неспроможність когось із учасників виконати вимоги тендерної документації не являється дискримінацією інших учасників. Відповідно до вимог тендерної документації, дана вимога була встановлена для підтвердження, що на даному об'єкті (у приміщенні) створено умови, що забезпечують безпеку товарів/послуг для здоров'я та життя людей, а також довкілля. Захист здоров’я населення охоплює комплекс регуляторних, адміністративних, організаційних та інших заходів, спрямованих на забезпечення охорони навколишнього природного середовища, охорони праці, безпечності нехарчової продукції, безпеки пацієнтів, біологічної безпеки та безпеки в інших визначених законом сферах, які стосуються громадського здоров’я, стаття 25 Закону України «Про систему громадського здоров’я». Також, ця вимога зазначена для виконання заходів необхідних для забезпечення державних медико-санітарних нормативів, недотримання яких створює загрозу здоров’ю і життю людини та майбутніх поколінь, а також загрозу виникнення і поширення інфекційних та масових неінфекційних хвороб (отруєнь) серед населення, в тому числі працівників комунального некомерційного підприємства "Чернігівська міська лікарня №2" Чернігівської міської ради. Державні медико-санітарні правила включають державні санітарні норми та правила, санітарно-гігієнічні та санітарно-протиепідемічні правила і норми, санітарно-епідеміологічні правила і норми, протиепідемічні правила і норми, гігієнічні та протиепідемічні правила і норми, державні санітарні регламенти. Відповідно до розділу 5 пункту 2 Тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або не накладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Тому, у разі відсутності відповідного висновку, всі пропозиції Учасників будуть розглянуті. Враховуючи викладене, у замовника відсутні підстави для задоволення вимоги та внесення змін до тендерної документації.
Дата відповіді:
11.02.2025 14:30