• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Офісні меблі (Офісні меблі)

Завершена

1 834 216.25 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 18 342.16 UAH
Період уточнення: 05.02.2025 12:54 - 15.02.2025 00:00
Відповідь надана

Стіл комп'ютерний

Номер: 063e1a77a6234942a2abdd290a9aafe9
Дата опублікування: 10.02.2025 12:41
Опис: Шановний Замовник! У технічних характеристиках на стіл комп'ютерний (поз. 4) вказаний колір каркасу - Kronospan Дуб Евок скам'янілий. а потрібен стіл на металевому каркасі. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Ваше питання опрацьоване, в тендерну документацію внесено зміни.
Дата відповіді: 12.02.2025 11:51
Відповідь надана

аналог петлі на дверцятах Muller

Номер: b3f34d1d78ba474690dcb25fa8f17392
Дата опублікування: 10.02.2025 09:51
Опис: Шановний замовнику, Чи розглядаєте аналоги дверній фурнітурі Muller по позиціях 7 та 8? Наприклад Samet так як вважаємо її кращою
Відповідь: Ваше питання опрацьоване, в тендерну документацію внесено зміни.
Дата відповіді: 12.02.2025 11:50
Відповідь надана

Проект договору п. 13.13

Номер: d4fa15127894457487fbc324c7dcc4cc
Дата опублікування: 07.02.2025 12:49
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 13.13. проекту Договору. Запропоновані зміни Обгурнтовані тим, що положення пункту 13.13. проекту Договору є такими, що беззаперечно порушують частину 2 статті 231 Господарського кодексу України У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Тому, розмір штрафних санкцій не може бути вищим, аніж той, що встановлений в статті 231 ГКУ. Таким чином, пункт 13.13. проекту Договору редакції Замовника не відповідає вимогам чинного законодавства України, а тому пункт 13.13. проекту Договору має бути беззаперечно виключений з проекту Договору.
Відповідь: Тендерна документація, складається замовником самостійно з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому, замовник закупівлі самостійно визначає умови договору з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, виходячи з потреби, специфіки предмета закупівлі та виробничих програм (планів). Враховуючи вищевикладене, зміни до проекту договору вноситися не будуть.
Дата відповіді: 10.02.2025 10:04
Відповідь надана

Проект договору п. 6.2.6

Номер: 44219cb26d564b2792962a4e3f5abc62
Дата опублікування: 07.02.2025 12:48
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 6.2.6 з проекту Договору, оскільки Замовник не є уповноваженим органом для здійснення перевірок інших суб’єктів господарювання з питань охорони довкілля, соціальної відповідальності та охорони праці на її відповідність. Також, у Замовника відсутні компетенції оцінювати ступінь охорони довкілля та охорону праці. Додатково, важливо зазначити, що право на здійснення Замовником перевірок інших суб’єктів господарювання з питань охорони довкілля, соціальної відповідальності та охорони праці не передбачено Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». На думку потенційного Постачальника пункт 6.2.6. дає право замовнику право на безпідставне втручання у господарську діяльність іншого суб’єкту господарювання, що у свою чергу є неправомірним та жодним чином не корелюється з положеннями чинного законодавства України.
Відповідь: Тендерна документація, складається замовником самостійно з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому, замовник закупівлі самостійно визначає умови договору з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, виходячи з потреби, специфіки предмета закупівлі та виробничих програм (планів). Враховуючи вищевикладене, зміни до проекту договору вноситися не будуть.
Дата відповіді: 10.02.2025 10:03
Відповідь надана

Проект договору п. 5.15

Номер: 7bb00b7bfe824a98be9a77ce5c45ea54
Дата опублікування: 07.02.2025 12:47
Опис: Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 5.15. проекту Договору та викласти його в наступній редакції: «Якщо Покупець у випадках, встановлених чинним законодавством та цим Договором, відмовився від приймання Товару, переданого Постачальником, він зобов'язаний забезпечити схоронність цього Товару, негайно повідомивши про це Постачальника. Сторони досягли згоди, що в цьому разі витрати Покупця у зв'язку із зберіганням Товару (без урахування витрат на його реалізацію або повернення Постачальнику) підлягають відшкодуванню Постачальником у строк, зазначений у письмовій вимозі Покупця, у розмірі 0,1 % від вартості Товару, від приймання якого відмовився Покупець, за кожну добу його зберігання Покупцем, починаючи із дати наступної за датою отримання Постачальником повідомлення Покупця про відмову від приймання Товару». Звертаємо вашу увагу на те, що плата за зберігання товару у розмірі 0,5 відсотка за 1 день зберігання є завищеною та такою, що не відповідає звичаям ділового обороту. Плата за зберігання товару у розмірі 0,1% від вартості неприйнятого товару за один день зберігання є оптимальною та такою, що жодним чином не обмежує та/або захищає права покупця. Таким чином, просимо Вас внести зміни в пункт 5.15. проекту Договору та викласти його в запропонованій редакції.
Відповідь: Тендерна документація, складається замовником самостійно з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. При цьому, замовник закупівлі самостійно визначає умови договору з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов, виходячи з потреби, специфіки предмета закупівлі та виробничих програм (планів). Враховуючи вищевикладене, зміни до проекту договору вноситися не будуть.
Дата відповіді: 10.02.2025 10:03
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: eed12356200347de8b042902d4382639
Дата опублікування: 06.02.2025 15:45
Опис: Шановний Замовник! У технічних вимогах та характеристиках предмета закупівлі зазначено, що задня стінка шаф (поз. 7,8) ламінована ДСП 18мм. Ми як виробники меблів вважаємо, що у використанні ДСП для задньої стінки шафи немає необхідності, вона значно вплине на вартість виробу, для стійкості шафи достатньо буде задньої стінки з ХДФ.
Відповідь: Ваше питання опрацьовується. В разі необхідності, в тендерну документацію будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 07.02.2025 14:09
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 74dcfb4bc75745c08c73675603af4261
Дата опублікування: 05.02.2025 15:03
Опис: Шановний Замовник! Якого кольору мають бути меблі? Однотонного - Kronospan Дуб Евок скам'янілий , як в описі (вимогах) чи комбінованого, як на зображенні виробу? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Відповідно до вимог Додатку І до тендерної документації, колір меблів - Kronospan Дуб Евок скам'янілий, тобто однотонний.
Дата відповіді: 06.02.2025 09:38