• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

(Комп'ютерне обладнання) Тонери, картридж

У відповідності до технічного завдання та умов договору

Завершена

8 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 85.00 UAH
Період уточнення: 11.09.2018 08:43 - 14.09.2018 09:00
Відповідь надана

Документація.

Номер: a7a350f796c7459fab4ad7cdf940641d
Дата опублікування: 12.09.2018 09:40
Опис: 1. У проекті договору, у розділі 6. Відповідальність сторін. є тільки відповідальнгість Поставщика. І відсутня відповідальність Замовника. Чим це пояснити, зважаючи на Вашу погану фінансову репутацію? А чи не слід все таки прописати їх?
Відповідь: 6.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством та цим Договором. Якщо ви не згодні з умовами Договору - це ваше право брати участь у даній закупівлі чи ні. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 12.09.2018 10:02
Відповідь надана

Про аналоги предмета закупівлі

Номер: 47b9a9ea174c4293929e58ff65b10e9a
Дата опублікування: 12.09.2018 08:27
Опис: Шановний Замовник! Згідно з п. 6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель», Ви можете (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Учасник! Так згідно з п.6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» Ми приймаємо до розгляду від учасників пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі, але у даному випадку ми купуємо комплектуючі до ВЖЕ ІСНУЮЧОЇ ТЕХНІКИ тому пропонувати аналоги та/або еквіваленти ми не дозволяємо через те, що постачальники пропонували нам аналоги до закупівлі, які потім ми не мали можливості використовувати. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 12.09.2018 09:39
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: b4fcb8abde494bf5b1a80e6570b8db95
Дата опублікування: 11.09.2018 12:43
Опис: Складена вимога Замовника щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обмежують конкуренцію серед учасників торгів та призводять до дискримінації та штучного звуження кола декількох потенційно можливих учасників торгів і, як наслідок, порушують один з основних принципів державних закупівель закріплених у статті 3 Закону України "Про здійснення державних закупівель" – недискримінація учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Так , як Ви закуповуєте не оригінальні витратні матеріали Ви повині приймати до розгляду Сумісних виробників з не гіршими технічними характеристиками.
Відповідь: Шановний Учасник! Так згідно з п.6.4 «Порядку здійснення допорогових закупівель» Ми приймаємо до розгляду від учасників пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі, але у даному випадку ми купуємо комплектуючі до ВЖЕ ІСНУЮЧОЇ ТЕХНІКИ тому пропонувати аналоги та/або еквіваленти ми не дозволяємо через те, що постачальники пропонували нам аналоги до закупівлі, які потім ми не мали можливості використовувати. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 12.09.2018 09:53
Відповідь надана

Потреба в коректировці тендерної документації

Номер: d0fac6911c8a484498b81ba0b686e314
Дата опублікування: 11.09.2018 09:10
Опис: 1. У проекті договору, у розділі 6. Відповідальність сторін. є тільки відповідальнгість Поставщика. І відсутня відповідальність Замовника. Чим це пояснити, зважаючи на Вашу погану фінансову репутацію? А чи не слід все таки прописати їх? 2. Срок поставки на протязі 3 робочих днів, явно дискримінаційний по відношенню до іногородніх учасників, повинен бути збільшений хотя, би до 5. Як Ви вважаєте?
Відповідь: Згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель. Замовник сам готує, розробляє та затверджує тендерну документацію до закупівлі. Тендерна документація повинна містити: технічні вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні вимоги до учасників та проект договору. Строк поставки товару на протязі 3-х робочих днів ні в якому разі не передбачає дискриминаційних вимог до іногородніх учасників, які будуть приймати участь у закупівлі. У разі таких випадків, як виробництво товару, затримка або відсутність наявності на складі, на підставі відповідного листа від постачальника ми дозволяємо збільшувати відпуск товару на більш тривалий термін. Ми працюємо за такими умовами, тому ваше право брати участь у даній закупівлі чи ні. Дякуємо за запитання!
Дата відповіді: 12.09.2018 09:33