• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Елементи дитячого ігрового майданчика

Завершена

296 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 483.50 UAH
Період уточнення: 04.02.2025 15:36 - 14.02.2025 00:00
Відповідь надана

ВИМОГА ДСТУ 2030-92

Номер: b00025e0b8f14664aa0c7536361b3c33
Дата опублікування: 12.02.2025 16:39
Опис: ДСТУ 2030-92 має назву «Іграшки спортивні. Загальні технічні умови», що вже вказує на те, що його норми застосовуються саме до спортивних іграшок.Об’єкти, які регулює стандарт: У розділах 1 (Сфера застосування) та 3 (Технічні вимоги) зазначено, що він поширюється на спортивні іграшки, такі як: м’ячі,скакалки, обручі, інші спортивні іграшки, призначені для дітей. Це підтверджує, що стандарт стосується невеликих ігрових предметів, які використовуються для індивідуальних занять спортом або гри.Відсутність вимог до громадських майданчиків У ДСТУ 2030-92 немає: Вимог до стаціонарного обладнання (гойдалок, каруселей, гірок); Опису методів випробувань, які враховують інтенсивне використання на громадських майданчиках; Вказівок щодо необхідності ударопоглинаючого покриття; Чітких обмежень щодо максимальних щілин, зазорів, щоб уникнути защемлення кінцівок чи голови. ДСТУ 2030-92 його сфера стосується індивідуальних спортивних іграшок, а не стаціонарного обладнання для громадських майданчиків. Для обладнання, яке використовується в громадських місцях, повинні застосовуватися стандарти ДСТУ EN 1176-1:2019 та ДСТУ EN 16630:2019, які враховують інтенсивне використання, ризики травматизму та необхідність додаткових заходів безпеки. Приберіть вимогу щодо сертифікації обладнання за ДСТУ 2030-92.
Відповідь: Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до законодавства України, Державні стандарти України (ДСТУ) є обов’язковими для виконання у випадках, передбачених нормативно-правовими актами або умовами договорів. Замовником самостійно з урахуванням потреби розроблено технічне завдання, зокрема встановлено вимогу щодо відповідності обладнання ДСТУ 2030-92. ДСТУ 2030-92 є чинним стандартом, і його застосування регламентує вимоги до товару. Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник в тендерній документації має зазначити інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також, згідно з ч. 5 ст. 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Стандарти ДСТУ EN 1176-1:2019 чи ДСТУ EN 16630:2019 доповнюють вимоги до безпечності обладнання для громадських майданчиків та не скасовують чинності ДСТУ 2030-92. Таким чином, вимога щодо сертифікації обладнання за ДСТУ 2030-92 є законною. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді: 14.02.2025 10:36
Відповідь надана

ВИМОГА ДСТУ 2030-92

Номер: 44e572422e36441da0a98aed448f99a7
Дата опублікування: 12.02.2025 16:30
Опис: Шановний замовнику! Приберіть вимогу щодо сертифікації обладнання за ДСТУ 2030-92, оскільки цей стандарт не є актуальним для громадських ігрових та спортивних майданчиків і не враховує всіх аспектів їхньої безпеки. Чинні європейські стандарти, такі як ДСТУ EN 1176-1:2019 та ДСТУ EN 16630:2019, містять чіткі вимоги до міцності, довговічності та експлуатаційної безпеки, що повністю відповідає нормам законодавства України. Вимога щодо сертифікації виключно за ДСТУ 2030-92 створює необґрунтовані бар’єри для учасників закупівлі, що суперечить ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує замовника дотримуватися принципів добросовісної конкуренції, недискримінації та відкритості. Крім того, відповідно до ч. 4 ст. 22 цього ж Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановлення вимоги сертифікації виключно за ДСТУ 2030-92 порушує ці принципи, адже обмежує можливість участі постачальників, які сертифікують свою продукцію за актуальними стандартами безпеки. Відповідно до ст. 23 Закону, замовник зобов’язаний усувати дискримінаційні умови після звернення учасників. Тому просимо вилучити вимогу про обов’язкове підтвердження відповідності обладнання виключно за ДСТУ 2030-92 та дозволити надання сертифікатів відповідності за актуальними нормативними документами, такими як ДСТУ EN 1176-1:2019 та ДСТУ EN 16630:2019.
Відповідь: Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до законодавства України, Державні стандарти України (ДСТУ) є чинними та застосовуються у визначених сферах, якщо інше не передбачено нормативно-правовими актами. ДСТУ 2030-92 залишається діючим стандартом, і його вимоги є обов’язковими у межах його сфери застосування. Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник в тендерній документації має зазначити інформацію про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також, згідно з ч. 5 ст. 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Водночас, міжнародні та європейські стандарти, такі як ДСТУ EN1176-1:2019 та ДСТУ EN 16630:2019 також можуть застосовуватись у відповідних випадках. Вибір стандарту залежить від вимог Замовника, який має право визначити необхідність сертифікації відповідно до чинних норм та специфіки обладнання. Таким чином, вимога до ДСТУ 2030-92 є обґрунтованою, якщо вона відповідає предмету закупівлі та забезпечує необхідний рівень безпеки. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді: 14.02.2025 10:39
Відповідь надана

ВИМОГА ДСТУ 2030-92

Номер: 89b82fd2588d4297bec64e1c63d4d70b
Дата опублікування: 07.02.2025 17:58
Опис: Шановний замовнику, ми не заперечуємо, щодо надання надання сертифіката відповідності, виданого уповноваженим органом, є необхідною умовою для підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам чинних нормативно-правових актів. Однак, не погоджуємось з ДСТУ 2030-92 вимогою відповідності обладнання в сертифікаті відповідності. Ви вказали, що гойдалка гніздо віноситься до цього ДСТУ 2030-92. ДСТУ 2030-92 більше підходить для домашніх гойдалок. тому, як область застосування: Стандарт регулює спортивні іграшки, які використовуються в домашніх умовах або для індивідуального використання. Він не містить строгих вимог до безпеки громадських ігрових майданчиків, де гойдалки піддаються інтенсивному використанню та мають підвищені ризики травмування.Рівень безпеки ДСТУ 2030-92 встановлює загальні вимоги до матеріалів, конструкцій і міцності, але не враховує такі деталі, як: максимальні та мінімальні розміри щілин (щоб уникнути защемлення пальців, голови, шиї); вимоги до ударопоглинаючого покриття під гойдалкою; нормативи для встановлення на відкритих майданчиках. ДСТУ 2030-92 містить загальні вимоги до випробувань, але без детальних тестів на безпеку. ДСТУ EN 1176-1:2019 має чіткі методики тестування міцності, довговічності, ударних навантажень і стійкості конструкцій.Чинні міжнародні стандарти для громадських гойдалок Якщо гойдалка встановлюється на громадському дитячому майданчику, то вона підпадає під дію більш суворих стандартів, зокрема: ДСТУ EN 1176-1:2019 — «Обладнання та покриття майданчиків. Загальні вимоги безпеки».ДСТУ EN 71-8:2018 — «Безпечність іграшок. Іграшки для активного відпочинку».ДСТУ 2030-92 може використовуватися для домашніх гойдалок або невеликих індивідуальних конструкцій, але для громадських майданчиків необхідно використовувати сучасніші стандарти (ДСТУ EN 1176-1:2019). Щодо атлетичного (спортивного) комплексу: Атлетичний (спортивний) комплекс не підпадає під ДСТУ 2030-92, якщо він не є спортивною іграшкою. ДСТУ 2030-92 «Іграшки спортивні. Загальні технічні умови» визначає вимоги саме до спортивних іграшок, які використовуються дітьми для розваг і фізичної активності. Це можуть бути м'ячі, скакалки, обручі тощо. Однак атлетичний (спортивний) комплекс — це стаціонарне або мобільне тренажерне обладнання, яке використовується для фізичних тренувань. Таке обладнання підпадає під дію інших стандартів, зокрема: ДСТУ EN 16630:2019 — «Стаціонарне обладнання для занять спортом просто неба. Загальні вимоги до безпеки та методи випробувань». ДСТУ Б EN 1176-1:2019 — «Обладнання та покриття дитячих майданчиків. Загальні вимоги безпеки». ДБН В.2.2-4-2018 — «Будинки і споруди. Спортивні та фізкультурно-оздоровчі споруди».Отже, Атлетичний комплекс не підпадає під ДСТУ 2030-92 (зокрема, під С.9), оскільки він не є спортивною іграшкою, а належить до тренажерного обладнання або спортивних споруд. Для нього діють сучасні європейські та українські стандарти безпеки. ПРОСИМО ПРИБРАТИ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ДСТУ 2030-92 чи надання сертифікату з відповідністю з даною вимогою. Так, як вважаємо , що надання сертифікату відповідності з відповідності вимогам НПАОП 92.7-1.01-06, ДСТУ EN 1176-1:2019, ДСТУ EN 16630:2019 є більше ніж достатньо, щоб довести та гарантувати відповідність визначеним стандартам і нормам безпеки, включаючи матеріали, конструкцію та експлуатаційні характеристики, та гарантувати виробником безпечність для здоров’я і життя, Відсутність сертифіката, не як самог документу, а вимоги відповідності в ньому щодо ДСТУ 2030-92 не зможе може призвести до порушення вимог законів:Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» , .Закон України «Про загальну безпечність нехарчової продукції», законодавчих актів України, що регулюють безпечність продукції, призначеної для дітей. ПРИБЕРІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ!
Відповідь: Добрий день. Шановний учаснику, дякую за ваше звернення. Хочемо зазначити, що в ДСТУ 2030-92 ніде не зазначено, що даний стандарт регулює спортивні іграшки, які використовуються в домашніх умовах або для індивідуального використання. Стандарт встановлює основні вимоги до безпеки конструкції, допустимих навантажень, виключення ризику травматизму та забезпечення загальної безпеки під час експлуатації. Щодо атлетичного (спортивного) комплексу, якщо у постачальника відсутній сертифікат відповідності він вважає, що немає надавати його, постачальник має право надати: лист пояснення з обґрунтуванням причин неподання сертифіката відповідності; документи, які підтверджують відповідність обладнання іншим чинним стандартам, зокрема ДСТУ EN 1176-1:2019 (для обладнання дитячих майданчиків) та ДСТУ EN 16630:2019 (для стаціонарного обладнання для занять спортом). На все інше обладнання для спортивного майданчика має надаватись сертифікат відповідності згідно з ДСТУ 2030-92.
Дата відповіді: 10.02.2025 15:25
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 2a5d06f31e94420d84b1f09b671d456d
Дата опублікування: 07.02.2025 13:31
Опис: Шановний Замовнику! У тендерній документації міститься вимога щодо надання звіту акредитованої лабораторії про випробування пластику HDPE на відповідність вимогам DIN EN 71-3:2021-06, EN 14350-2:2020-08, EN 1400:2013+A2:2018. Ця вимога є дискримінаційною та такою, що порушує принципи недискримінації та добросовісної конкуренції, встановлені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а також ч. 4 ст. 22 цього Закону, яка забороняє встановлення умов, що обмежують конкуренцію. Згідно з даними Національного агентства з акредитації України (НААУ), в Україні обмежена кількість лабораторій, які можуть проводити випробування за зазначеними стандартами. Це створює штучний бар'єр для учасників закупівлі, оскільки: 1. Доступ до акредитованих лабораторій є обмеженим, що ускладнює отримання необхідного звіту в короткі терміни. 2. Процедура випробувань є дорогою та тривалою, що ставить потенційних учасників у нерівні умови. 3. Це може призвести до обмеження кола постачальників та створення переваг для вузького кола компаній, які вже мають такі звіти. Відповідно до постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 р., тендерні вимоги повинні бути обґрунтованими та пропорційними, що в даному випадку не дотримується. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та вилучити відповідну вимогу.
Відповідь: Добрий день. Шановний Учаснику! Дякую за звернення щодо вимог тендерної документації щодо надання звіту акредитованої лабораторії про випробування пластику HDPE на відповідність вимогам DINEN 71-3:2021-06, EN 14350-2:2020-08, EN 1400:2013+А2:2018 є обґрунтованою та відповідає чинному законодавству України. Відповідно до ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право встановлювати вимоги до предмета закупівлі, які відповідають його потребам. У цьому випадку звіт акредитованої лабораторії є підтвердженням якості та безпечності матеріалів, що використовуються для виробів, які підлягають закупівлі. Хочемо звернути вашу увагу, що отримання такого звіту є відкритою та прозорою процедурою. На території України існують акредитовані лабораторії, які можуть виконувати необхідні випробування відповідно до міжнародних стандартів. Додатково зазначимо, що отримання даного звіту є загальнодоступною. Це забезпечує рівні умови для всіх учасників закупівлі. Зазначимо, що дана документація є підтвердженням міжнародним стандартам, що має значення для кінцевого споживача. Крім того, відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та Технічного регламенту безпечності іграшок, матеріали, що використовуються у продуктах для дітей, зокрема на дитячих майданчиках, повинні відповідати вимогам щодо безпечності для здоров’я. Звіт про безпечність пластику: - Підтверджує, що матеріали не містять шкідливих речовин, які можуть завдати шкоди дітям; - Є офіційним документом, який засвідчує відповідність продукції екологічним та санітарним нормам; - Відповідає принципу прозорості та обґрунтованості вимог до якості товару. З огляду на викладене, вимога щодо надання відповідного звіту є законною, пропорційною та такою, що спрямована на забезпечення якості та безпеки кінцевого споживача.
Дата відповіді: 10.02.2025 15:24
Відповідь надана

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

Номер: c1059d1deba443aca84673282cd1587e
Дата опублікування: 05.02.2025 16:44
Опис: Доброго дня! Шановний Замовнику, в ДОДАТКУ №5 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: код ДК 021:2015 - 37530000-2 «Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор» (Елементи дитячого ігрового майданчика) в пункті 4. На підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 та ДСТУ 2030-92 у складі тендерної пропозиції повинен бути наявним Сертифікат відповідності, виданий органом з сертифікації, чинний на дату розкриття пропозицій. Для підтвердження технічних та якісних характеристик, у складі пропозиції ви просите надати сертифікат відповідності, виданого уповноваженим органом з сертифікації, про відповідність вимогам ДСТУ 2030-92 «Іграшки спортивні. Загальні технічні умови.». Перелік обладнання, на який розповсюджується ДСТУ 2030-92 "Іграшки спортивні. Загальні технічні вимоги", визначено Додатком 1 до Стандарту, серед обладнання яке вказане в переліку є спортивні комплекси (стадіони) та іграшки для їзди та катання - автомобілі, карти, спорт-роллери, велосипеди і іграшки на їх основі. У Додатку 2 вказаного Стандарту визначені терміни та поняття, які застосовуються у стандарті, де передбачено, що іграшки для катання - це іграшки, які призначені для спускання дитини вниз по нахиленій поверхні або за рахунок відштовхування ногою від землі (спорт-роллери, скейти, іграшки типу «Конь-каталка»). Стандарт та його додатки поширюються на спортивні іграшки (далі - іграшки)» призначені для фізичного розвитку дітей та спортивних ігор, - незалежно від застосовуваних сировини та матеріалів, принципу дії та механізму руху. Сфера застосування стандарту ДСТУ 2030-92 не поширюється на обладнання для дитячих майданчиків, а призначене для спортивних ігор. Отже, не має відношення до предмету закупівлі. Дані вимоги є недоречними, дискримінаційними та такими що звужують коло потенційних учасників. Прохання переглянути і внести зміни до Додатку 5 тендерної документації.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за Ваше звернення та зауваження щодо технічних вимог, викладених у Додатку №5 до тендерної документації. Хочемо підкреслити, що надання сертифіката відповідності, виданого уповноваженим органом, є необхідною умовою для підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам чинних нормативно-правових актів, зокрема: 1.ДСТУ 2030-92 «Іграшки спортивні. Загальні технічні умови» - стандарт, що регулює безпечність іграшок та обладнання для дітей.Поширюється на спортивні іграшки та обладнання, яке використовується для фізичного розвитку дітей і забезпечення їх безпечної активності. Відповідно до тексту ДСТУ дані вимоги розповсюджуються на: гойдалки підвісні,спортивні комплексита інше обладнання для рухомих ігор.Виходячи з вищенаведеного, надання сертифікату відповідності ДСТУ 2030-92 не є дискримінаційною вимогою, оскільки до предмету закупівлі входять елемент дитячого майданчика Гойдалка «гніздо лелеки» та атлетичний (спортивний) комплекс. 2.Закон України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» - визначає основні засади обов’язкової сертифікації товарів (статті 15-17). 3.Закон України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» - зобов’язує виробників та постачальників гарантувати, що продукція є безпечною для кінцевих споживачів (стаття 5). 4.Відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право встановлювати вимоги до предмета закупівлі, зокрема щодо якості та безпечності товару, якщо це необхідно для дотримання технічних регламентів та захисту кінцевих споживачів. Сертифікат підтверджує, що продукція відповідає визначеним стандартам і нормам безпеки, включаючи матеріали, конструкцію та експлуатаційні характеристики. Оскільки ігрове обладнання призначене для використання дітьми, воно має бути безпечним для здоров’я і життя, що може бути гарантовано лише за наявності відповідного сертифіката. Відсутність сертифіката може призвести до порушення вимог вищезазначених законодавчих актів України, що регулюють безпечність продукції, призначеної для дітей. Наявність сертифіката створює рівні умови для всіх учасників тендеру, дозволяючи оцінити пропозиції виключно на основі відповідності вимогам, що зазначені у тендерній документації. Враховуючи викладене, просимо з розумінням поставитися до необхідності цього документа. Наша основна мета – забезпечити закупівлю продукції, яка є безпечною, якісною та відповідає чинним нормам і стандартам. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді: 07.02.2025 17:10
Відповідь надана

Сертифікати, протоколи

Номер: 29d617be3a4140d5814e9a01c261da01
Дата опублікування: 05.02.2025 10:13
Опис: Просимо усунути дискримінаційні вимоги, участь в даній закупівлі можливий лише для ТОВ "ДИТЯЧЕ ТА СПОРТИВНЕ ОБЛАДНАННЯ" , оскільки тільки вони мають звіт на пластик HDPE акредитованої лабораторії щодо випробування пластику HDPE на відповідність вимогам DIN EN 71-3:2021-06 та вимогам EN 14350-2:220-08; EN 1400:2013+A2:2018. заберіть цю дискримінацію, є ертифікати відповідності , що підтверджують якість та надійність товару(обладнання)
Відповідь: Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право встановлювати вимоги до предмета закупівлі, зокрема щодо якості та безпечності товару, якщо це необхідно для дотримання технічних регламентів та захисту кінцевих споживачів. Крім того, відповідно до Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» та Технічного регламенту безпечності іграшок, матеріали, що використовуються у продуктах для дітей, зокрема на дитячих майданчиках, повинні відповідати вимогам щодо безпечності для здоров’я. Звіт про безпечність пластику: - Підтверджує, що матеріали не містять шкідливих речовин, які можуть завдати шкоди дітям; - Є офіційним документом, який засвідчує відповідність продукції екологічним та санітарним нормам; - Відповідає принципу прозорості та обґрунтованості вимог до якості товару. З огляду на викладене, вимога щодо надання відповідного звіту є законною, пропорційною та такою, що спрямована на забезпечення якості та безпеки кінцевого споживача. Дякуємо за взаєморозуміння.
Дата відповіді: 07.02.2025 17:08