• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

продукція для чищення

Торги відмінено

328 866.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 500.00 UAH
Період уточнення: 18.09.2018 16:06 - 25.09.2018 09:00
Без відповіді

Щодо технічної специфікації предмету закупівлі

Номер: 7ea3b30dd3114923b13131b56ce2274d
Дата опублікування: 24.09.2018 19:56
Опис: 1. На позиції 3, 4, 10 вимагається відсутність шкірно-подразнюючої та алергенної дії, підтверджена відповідним документом, так можливо потрібно вимагати цей документ надати в складі пропозиції? 2. Уточніть будь-ласка, КИМ повинен бути виданий сертифікат якості або паспорт якості, яка інформація повинна в ньому бути зазначена, і які документи подавати, якщо продукція не попадає під обовязкову сертифікацію? 3. Декларацію про відповідність ЯКОМУ технічному регламенту потрібно подавати? 4. Слід зазначити, що у ВИСНОВКАХ ДСЕЕ відсутні рекомендації щодо застосування у навчальних закладах(як і в дитячих відповідно). 5. Чим зумовлена особлива важливість відсутності хлору у засобі сипучому для чищення санвузлів (п. 9)? 6. Чим зумовлена ДИСКРИМІНАЦІЙНА вимога про надання аналогічного договору за 2016-2017рік, чому не додати 2018. Шановний замовнику! Дуже Вас прошу дати відповіді на поставлені запитання і при необхідності внести ЗМІНИ в тендерну документацію для того, щоб запобігти безпідставним дисваліфікаціям та оскарженням. Дякую.
Без відповіді

Якість та безпечність товару

Номер: dcc75d3ee8aa4c02a9900c08f8317fbb
Дата опублікування: 24.09.2018 19:27
Опис: Щодо пункту в ТД та договорі: "...-на Товар немає документів, які в повній мірі підтверджують якість та безпечність продукції для застосування у дитячих закладах." Питання: Якими саме документами в повній мірі підтверджується ЯКІСТЬ та БЕЗПЕЧНІСТЬ продукції, яка закуповується, для застосування у дитячих закладах?
Без відповіді

Щодо п. 5. розд. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозицій

Номер: 516058498b274009af6148fd8cf5dc6b
Дата опублікування: 24.09.2018 19:18
Опис: 1. Шановний замовнику, в п. 5 розд. ІІІ пп.1-Наявність обладнання та матеріально-технічної бази НЕ ЗРОЗУМІЛО, чому Ви вимагаєте аж ТРИ копії свідоцтв реєстрації ТЗ в разі використання орендованого транспорту і не уточнюєте кількості в разі використання власного транспорту. Таке формулювання може призвести до оскаржень в майбутньому. Крім того Ви нерозглядаєте!!!!! можливості доставки товару СЛУЖБАМИ ДОСТАВКИ, в яких свого транспорту може і не бути - у ВАС - або договір оренди ТЗ або власний!!!! 2. Яке відношення мають до обладнання та матеріально-технічної бази документи про відношення з виробником та документи, що підтверджують якість та безпеку? Законом чітко встановлено перелік кваліфікаційних критеріїв, які може встановлювати Замовник. П. 1.4 та 1.5 швидше відносяться до Технічних та якісних х-к предмету закупівлі. 3. Щодо п. 3. Наявність документального підтвердження досвіду; (виконання аналогічних договорів): - у Вас якось не зрозуміло чи то має бути один договір чи декілька? - Довідка про виконання аналогічних "ДОГОВОРІВ" за період 2016 - 2017 р.р. - "ДОГОВІР" на поставку продукції, що є предметом закупівлі, із зазначенням назви, адреси замовників; номерів телефонів "ЗАМОВНИКІВ" - це що має бути один договір на декілька замовників. 4. В якому розумінні у Вашій тендерній документації у кваліфікаційних критеріях вживається термін "Замовник" - в розумінні Закону України "Про публічні закіпівлі" чи просто будь-який замовник? "замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків......."
Без відповіді

Щодо п. 1. розд. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозицій

Номер: 67b0616ac91a4cd6be9a90e0ccee0d24
Дата опублікування: 24.09.2018 18:54
Опис: 1. ЕЦП повинен накладатись на кожен документ(файл), чи на всю пропозицію? 2. Які документи потрібно надати для підтвердження права підпису учаснику - фізичній особі-підприємцю? 3. п. 6) - проект договору - можливо ПОГОДЖЕНИЙ чи ЗАПОВНЕНИЙ проект договору? 4. п. 8) - Довідку у довільній формі щодо підтвердження застосування заходів із захисту довкілля всіх учасників(виробника) - це як розуміти ----- потрібно надати довідку щодо всіх учасників процедури закупівлі чи як? і як розуміти "(виробника)"? 5. Хто приймає рішення про те, що сканкопії об'єктивно неможливо прочитати?
Без відповіді

Щодо пункту 8.9 Договору

Номер: d470d9ffdd994940b09e03f0e34cd5b6
Дата опублікування: 24.09.2018 18:25
Опис: Доброго дня, підкажіть, будь-ласка, що значить - ---- "-прийняття Покупцем рішення про розірвання Договору. У разі такого розірвання Постачальник письмово попереджається за 14 (чотирнадцять) календарних днів до дати розірвання. Єдиною умовою такого розірвання є письмова вимога Покупця". У яких випадках може бути прийняте таке рішення?
Відповідь надана

аналогічні договори

Номер: d4c6541f41024e8ba15630fb2461e152
Дата опублікування: 24.09.2018 11:34
Опис: Доброго дня! У нашого підприємства є достатня кількість успішно виконаних аналогічних договорів, але свою роботу ми розпочали у 2018 року, тому можемо подати інформацію у пункт "досвід виконання аналогічних договорів" тільки за 2018 рік відповідно. А своїми вимогами подати довідку про досвід виконання аналогічних договорів за 2016-2017 рр, Ви дискримінуєте таких учасників як ми. Просимо прибрати ці дискримінаційні вимоги і внести зміни, а саме: подати "довідку про досвід виконання аналогічних договорів за 2016-2018 рр". Прошу не копіювати втретє те ж повідомлення, а дати відповідь, чому замовник дискримінує підприємства, які почали активно і продуктивно працювати в 2018 році і своїми вимогами не дає учасникам показати їх досвід роботи у вигляді аналогічних договорів, виконаних у 2018 році?
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право встановити кваліфікаційний критерій до учасників, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Якщо підприємство або фізична особа підприємець немає досвіду виконання аналогічного договору подається довідка довільної форми про те, що досвіду поставки зазначеного товару (миючі засоби) та виконання аналогічних договорів немає.
Дата відповіді: 24.09.2018 17:19
Відповідь надана

аналогічні договори

Номер: 5e14362ea637467d932ae1167c725be4
Дата опублікування: 21.09.2018 10:03
Опис: Доброго дня! У нашого підприємства є достатня кількість успішно виконаних аналогічних договорів, але свою роботу ми розпочали у 2018 року, тому можемо подати інформацію у пункт "досвід виконання аналогічних договорів" тільки за 2018 рік відповідно. А своїми вимогами подати довідку про досвід виконання аналогічних договорів за 2016-2017 рр, Ви дискримінуєте таких учасників як ми. Просимо прибрати ці дискримінаційні вимоги і внести зміни: подати "довідку про досвід виконання аналогічних договорів за 2016-2018 рр".
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право встановити кваліфікаційний критерій до учасників, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Якщо підприємство або фізична особа підприємець немає досвіду виконання аналогічного договору подається довідка довільної форми про те, що досвіду поставки зазначеного товару (миючі засоби) та виконання аналогічних договорів немає.
Дата відповіді: 24.09.2018 11:28
Відповідь надана

аналогічні договори

Номер: f2461e67f4e8421c9fbc4389a9cd3a87
Дата опублікування: 19.09.2018 13:40
Опис: Доброго дня. Просимо внести зміни до тендерної докуметації, а саме: розділу ІІІ п.5 п.п 3 "наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: 13.1. Довідка про виконання аналогічних договорів за період 2016 - 2017 р.р. - договір на поставку продукції, що є предметом закупівлі...". Наша організація працює з 2018 року та має успішно виконані договори. Ця вимога є дискримінаційною для учасників, які почали свою роботу в 2018 році. Вкажіть, будь-ласка, підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за 2016-2018 рр. Дякую!
Відповідь: Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право встановити кваліфікаційний критерій до учасників, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Якщо підприємство або фізична особа підприємець немає досвіду виконання аналогічного договору подається довідка довільної форми про те, що досвіду поставки зазначеного товару (миючі засоби) та виконання аналогічних договорів немає.
Дата відповіді: 19.09.2018 17:22
Відповідь надана

Постачання

Номер: df17547733f14747bb45509a39ad307d
Дата опублікування: 19.09.2018 12:00
Опис: Доброго дня, яка точна кількість поставок по закладах? Треба для точного розрахунку вартості. Дякую
Відповідь: 1-2 поставки відповідно до заявки у 68 заклади, перелік яких визначений у Додатку 1 Тендерної документації
Дата відповіді: 19.09.2018 17:28
Відповідь надана

Уточнення щодо позиції №3

Номер: 0a686c20a09c4ca79bf2bb05fe30b25f
Дата опублікування: 19.09.2018 11:25
Опис: Доброго дня. Яким чином засобом універсальним в ДНЗ чи ШНЗ має митись і підлога і стіни і холодильні камери одночасно в дитячих закладах?
Відповідь: Щодо позиції № 3 "Засіб рідкий мийний концентрований «Бджілка» або еквівалент" у розділі призначення допущено технічну опечатку, виправлення яких відбудеться шляхом внесення змін. Повідомляємо сфера призначення: "Ручне миття будь якого посуду, ,холодильних камер, (можливість приготування робочого розчину використання засобу)"
Дата відповіді: 20.09.2018 15:41