• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поставки, впровадження та додаткового налаштування програмної продукції ITSM для обробки запитів користувачів, зареєстрованих в центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я

Завершена

25 443 724.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 254 437.24 UAH
Період уточнення: 04.02.2025 10:28 - 09.02.2025 00:00
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: bb81d8afb3d9447fa5aeff3fe42ad8ab
Дата опублікування: 08.02.2025 13:21
Опис: Шановний Замовнику! Дякуєм за розяснення та перепрошуємо за неточність формулювання у нашому попередньому питанні. Просимо підтвердити, що для Вас головною умовою є необхідність підтвердження від Виробника можливості забеспечення роботи понад 20 000 000 користувачів без огляду на ліцензійну політику конкретного Виробника таким чином, щоб використання такої або більшої кількості користувачів не призводило до додаткових витрат з боку Замовника окрім тих, що передбачені на ліцензії для технічних спеціалістів.
Відповідь: Так
Дата відповіді: 08.02.2025 23:03
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: bee92d65dd2d4ee49e440bc37fd26791
Дата опублікування: 07.02.2025 13:57
Опис: Стосовно технічних вимог Додаток 4 ТД. Вимога Замовника Модель ліцензування повинна передбачати ліцензування тільки за кількістю технічних спеціалістів Замовника без урахування кількості користувачів в системі. Очікувана кількість користувачів системи перевищує 20 000 000. Запропоноване рішення не повинно передбачати ліцензування користувачів, які підключаються до порталу самообслуговування системи. Необхідне письмове підтвердження від Виробника або посилання на технічну документацію Виробника з підтвердженням цього. Питання: Різні виробники мають різні моделі ліцензування, які включають додаткові інструменти, щоб забезпечити умову безкоштовного підключення необмеженої кількості користувачів (20 млн та більше) до системи. Відповідно до ст. 5 та ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Це може призвести до оскарження результатів закупівлі у відповідних органах. Виходячи з вищенаведеного Замовник не може робити прив’язку до умов ліцензування, які він знайшов у якогось певного виробника ПЗ або до тих умов ліцензування які вказують на конкретного виробника ПЗ. Як ми розуміємо, Замовнику важливо, щоб необмежена кількість користувачів (20 млн та більше) мала можливість безкоштовно підключатися до системи з реалізацією вказаного у технічних вимогах функціоналу і при цьому виконувались інші технічні вимоги ТД. Тому просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію, наприклад таким чином: Модель ліцензування повинна передбачати ліцензування тільки за кількістю технічних спеціалістів Замовника без урахування кількості користувачів в системі. Очікувана кількість користувачів системи перевищує 20 000 000. Запропоноване рішення не повинно передбачати ліцензування користувачів, які підключаються до системи. Необхідне письмове підтвердження того що Виконавець забезпечить роботу безкоштовно (без ліцензій) з системою понад 20 000 000 користувачів будь-яким доступним йому способом в рамках ліцензійної політики запропонованого програмного забезпечення. Або підтвердити відповіддю на це питання що Ви очікуєте реалізацію даної вимоги саме у такому вигляді.
Відповідь: 1. Як зазначено у технічних вимогах, система повинна мати можливість підключення понад 20 000 000 користувачів без необхідності додаткового ліцензування для користувачів, які підключаються до порталу самообслуговування. Для уникнення можливих непорозумінь та забезпечення стабільної роботи системи, ми вважаємо, що вимога підтвердження від виробника про можливість роботи з такою кількістю користувачів є важливою. Це дозволить гарантувати, що система дійсно зможе витримати навантаження без додаткових ліцензійних витрат і без ризику неочікуваних технічних обмежень на кількість підключених користувачів. В іншому випадку, існує ризик, що при досягненні критичної кількості користувачів, система може вимагати додаткових ліцензій або навіть не працювати належним чином. 2. Враховуючи зазначене вище, ми б просили Виконавця надати можливість підтвердження цієї вимоги саме від виробника програмного забезпечення, а не від Виконавця. Лист від виробника дозволить уникнути можливих юридичних і технічних проблем у майбутньому, адже лише виробник може надати точну інформацію про ліцензійну політику продукту та можливості його масштабування. В іншому випадку, надання таких гарантій з боку Виконавця без технічного підтвердження від виробника може призвести до ситуації, коли система не відповідає вимогам і виникнуть додаткові витрати для Замовника на додаткові ліцензії чи технічні доопрацювання. 3. Враховуючи вищезазначене, хочемо також наголосити, що вимога про підтвердження від виробника не має на меті обмеження конкуренції, а лише є необхідною для того, щоб Виконавець міг вірно виконати свою частину робіт у відповідності до тендерних умов. Відповідно до ст. 5 та ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", закупівля має здійснюватися на основі принципів прозорості та недискримінації учасників. Включення цієї вимоги не є дискримінаційним, оскільки воно спрямоване на забезпечення правильного виконання технічних вимог Замовника, а також на уникнення можливих ризиків у майбутньому.
Дата відповіді: 07.02.2025 22:40
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: eb8c175d53ec46f5a283d10a3ce34644
Дата опублікування: 07.02.2025 13:48
Опис: Стосовно технічних вимог Додаток 4 ТД . Вимога Замовника «Система повинна містити типові налаштування наступних процесів керування послугами відповідно до методології ITIL: система повинна мати наступний функціонал з метою подальшого масштабування 1. Керування інцидентами. 2. Керування запитами на обслуговування. 3. Каталог послуг. 4. Керування змінами. 5. Керування проблемами. 6. Керування рівнем послуг. 7. Керування конфігураціями. 8. Керування знаннями. 9. Керування ліцензіями. 10. Керування подіями (опціонально).» Питання: 1. Вимоги до процесу «Керування ліцензіями» не описані у документації. Ми вірно розуміємо що під ліцензіями мається на увазі різновид ИТ-Активів і автоматизація цього процесу має виконуватись в рамках процесу «Керування ІТ-активами», який винесено за рамки поточного проекту? 2. Замовник достатньо детально надав опис процесів «Керування запитами» та «Керування інцидентами» та у розділі «Термін виконання та план-графік» саме ці процеси включено до план-графіку впровадження разом з процесом «Керування знаннями». Ми вірно розуміємо, що впровадження інших перелічених вище процесів не треба включати в скоуп робіт по даному тендеру оскільки вони відсутні у план графіку? Якщо треба то просимо надати вимоги по аналогії з процесами «Керування запитами» та «Керування інцидентами».
Відповідь: Ви вірно розумієте, процес керування ІТ-активами винесено за рамки поточного проєкту, то автоматизація процесу керування ліцензіями не передбачена в межах цієї закупівлі. Стосовно обсягу робіт по впровадженню процесів Так, Ви вірно розумієте.
Дата відповіді: 07.02.2025 22:40
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: 17cf7ec603024e249e0dcdfd6e7b3c53
Дата опублікування: 07.02.2025 13:45
Опис: Враховуючи попередню відповідь Замовника що «в межах даної закупівлі не передбачено ліцензування та впровадження модуля CMDB» А також вимоги розділу «Керування ІТ-активами. Впровадження процесу» п.4 Налаштувати пакетний імпорт даних, експортованих з рішення Zabbix. Просимо надати роз’яснення які дані із Zabbix, за відсутності CMBD та зберігаємих у ній конфігураційних одиниць, потрібно імпортувати до системи, що впроваджується?
Відповідь: Відповідно до попереднього роз’яснення, у межах цієї закупівлі не передбачено ліцензування та впровадження модуля CMDB. Водночас, згідно з вимогами розділу «Керування ІТ-активами. Впровадження процесу», передбачено налаштування пакетного імпорту даних із Zabbix. Зважаючи на це, слід розуміти, що імпортовані дані мають стосуватися обліку ІТ-активів, які можуть бути використані в межах процесу керування активами, а не класичного управління конфігураціями (CMDB). Зокрема, очікується, що система підтримуватиме: - Створення сутностей та атрибутів активів відповідно до визначеної класифікації (п.1 вимог); - Імпорт основних даних про активи (сервери, мережеве обладнання, робочі станції тощо) у форматі csv/xls/xml; - Фіксацію стану активу (поточний статус у життєвому циклі); - Прив’язку активів до кінцевих користувачів. Таким чином, імпорт із Zabbix має включати ті дані, які можуть бути використані в процесі управління активами, а саме: Ідентифікатор пристрою Тип пристрою (сервер, маршрутизатор, комутатор тощо) IP-адресу Ім'я хоста Операційну систему Стан доступності (up/down) Інформацію про ресурси (CPU, RAM, дисковий простір) Остаточний формат даних та їх перелік можуть бути деталізовані під час проєктування та узгодження відповідних сутностей у системі. Отже система повинна мати можливість імпортувати данні з забікс. Але це не вимагається на етапі впровадження даною тендерною закупівлею.
Дата відповіді: 07.02.2025 22:41
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 2bc1de7e9ad5472b92c129a2e8d7e171
Дата опублікування: 07.02.2025 11:58
Опис: Стосовно технічних вимог Додаток 4 ТД. Вимога Замовника 3. Термін виконання та план-графік. Під час проекту мають бути виконані наступні завдання. Поставка ПП – 31 день з дати підписання Договору 1 етап впровадження – 31 день з дати підписання Договору: 1. Розроблений та погоджений план керування проектом. 2. Встановлено рішення ITSM (у середовище розробки, контроля якості та продуктивному). 3. Виконані необхідні інтеграції рішення ITSM з корпоративною поштовою системою та Active Directory. 4. Створено форму для подання запитів без посвідчення КЕП. 5. Розроблено перший етап workflow: запити не будуть назначатись на групи спеціалістів, а тільки мати відповідний до категорії признак. 6. Інтеграція вебформ замовника з системою за допомогою API для відкриття запитів у системі. Питання: Реалізація вищенаведеного плану-графіку починаючи з пункту 2 можлива після надання Замовником Виконавцю віртуального середовища для розгортання рішення ITSM. Оскільки Замовник не вимагає від учасника подати у пропозиції специфікації віртуального середовища необхідного для розгортання рішення, то очевидно що він запросить їх після підписання договору. Відповідно Замовнику буде потрібний певний час, щоб виділити необхідні ресурси для розгортання рішення. Тому просимо внести зміни у Додаток 4 ТД та проект договору, щоб 31 день на першій етап впровадження рахувався від надання Замовником Виконавцю необхідних ресурсів для розгортання рішення.
Відповідь: Згідно з умовами Додатку 4 Технічної документації, строк виконання першого етапу впровадження складає 31 день з дати підписання Договору. У цей період Виконавець має виконати не лише встановлення рішення ITSM, але й такі важливі етапи, як розробка та погодження плану керування проєктом, надання вимог до віртуального середовища, а також передача програмного забезпечення Замовнику. Таким чином, до початку безпосереднього розгортання рішення ITSM Виконавець повинен: Провести зустрічі для ознайомлення Замовника з продуктом. Узгодити технічні вимоги та ресурсні параметри необхідного віртуального середовища. Розробка та погодження плану керування проєктом. Надання технічних вимог. Управління проєктом. Тільки після виконання цих етапів Замовник може забезпечити необхідне середовище для подальшого розгортання рішення. Враховуючи зазначене, внесення змін до тендерної документації щодо перенесення строків першого етапу впровадження не передбачається, оскільки існуючі терміни включають усі необхідні дії для підготовки середовища та виконання інтеграційних робіт.
Дата відповіді: 07.02.2025 22:42
Відповідь надана

Технічні вимоги

Номер: 653ee7974a2745798d88d87f6f22e2a2
Дата опублікування: 07.02.2025 11:54
Опис: Добрий день. Питання стосовно технічних вимог Додаток 4 ТД. Вимога Замовника Архітектура та форм-фактор - запропоноване рішення має забезпечувати відмовостійкість (high availability): підтримка об’єднання декількох систем в один логічний кластер для відмовостійкості; можливість створення Active/Active та Active/Passive кластеру. Ми плануємо запропонувати цілком віртуалізоване рішення, яке працює у віртуальному середовищі VMware vSphere. Чи достатньо буде для виконання вимог щодо відмовостійкості, вказаних вище, цілком спиратися на відповідну функцію vSphere HA Cluster віртуального середовища Замовника, яке буде надано Замовником Учаснику для розгортання запропонованого рішення згідно з умовами у секції «Архітектура та форм-фактор» та «Архітектурні вимоги»?
Відповідь: У відповідь на Ваш запит щодо забезпечення відмовостійкості запропонованого рішення відповідно до вимог, зазначених у Додатку 4 Технічної документації, повідомляємо наступне. Використання механізмів відмовостійкості, передбачених у VMware vSphere HA Cluster, може бути частиною рішення, проте його застосування саме по собі не є достатнім для повного виконання вимог Замовника. Згідно з технічними вимогами, рішення має підтримувати об’єднання декількох систем в один логічний кластер, а також мати можливість створення Active/Active або Active/Passive кластеру. Крім того, архітектура системи має дозволяти її масштабування та забезпечувати високу доступність у режимі 24х7х365. Таким чином, Учасник має підтвердити, що запропоноване рішення не лише використовує можливості віртуалізованого середовища, але й повністю відповідає всім вимогам щодо кластеризації, відмовостійкості та продуктивності, зазначеним у розділах «Архітектура та форм-фактор» і «Архітектурні вимоги».
Дата відповіді: 07.02.2025 22:37
Відповідь надана

Технічне завдання

Номер: ff341d0f22194863a34c845201c8bfcc
Дата опублікування: 07.02.2025 10:30
Опис: Шановний Замовнику! В Технічній документації, розділі 2 "Вимоги до встановлення, налаштування та інтеграції." описано процес впровадження ІТ-Активами. Даних робіт немає в переліку Розділу 3 - Термін виконання та план-графік. Просимо виключити ці роботи зі скоупу проєкту.
Відповідь: Шановний потенційний учасник! У відповідь на Ваш запит щодо вимог, зазначених у Розділі 2 Технічної документації, повідомляємо наступне. В межах даної закупівлі не передбачено ліцензування та впровадження модуля CMDB. Відповідний функціонал повинен бути доступний "з коробки" у складі запропонованого рішення без необхідності його окремого налаштування або розгортання. Дякуємо за Ваше звернення.
Дата відповіді: 07.02.2025 11:01