-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне марок ДГ (13-100), ДГР (0-200), ДГЖАКОМ (13-100), АМ (13-25)
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок ДГ (13-100), ДГР (0-200), ДГЖАКОМ (13-100), АМ (13-25). Загальна кількість товару: 1089 т
Завершена
2 756 330.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 781.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 781.65 UAH
Період уточнення:
27.08.2018 16:14 - 02.09.2018 00:00
Відповідь надана
ДГЖАКОМ 13-100
Номер:
3e37c76a6cff4f20b053fe22cd81db6e
Дата опублікування:
31.08.2018 21:37
Опис:
Доброго дня, поясніть чому Ви закуповуєте запатентовану вугільну суміш ДГЖАКОМ 13-100.
Відповідь:
Пунктом 18 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» обов’язок визначення предмету закупівлі покладається на Замовника закупівлі: «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом;»
Наказом МЕРТУ 454 від 17.03.2016 року «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» визначено: «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.».
Додатково листом МЕРТУ «Щодо порядку визначення предмета закупівлі» від 07.02.2017 р. № 3302-06/3816-06 проінформовано, про порядок визначення предмета закупівлі. При цьому, замовник закупівлі самостійно та з урахуванням власної потреби визначає конкретну назву до предмета закупівлі (марку вугілля тощо).
Замовником закупівлі з неухильним дотриманням умов закупівлі визначено предмет закупівлі за ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо, а також сформовано специфікацію товару, у вигляді наступної продукції: «Вугілля кам’яне марок ДГ (13-100), ДГР (0-200), ДГЖАКОМ (13-100), АМ (13-25)».
Додатком 3 до тендерної документації передбачено: «У разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз "або еквівалент"».
Позаяк, керуючись узагальненою практикою Органу Оскарження, марка вугілля не може містити еквіваленту в силу її відповідності та затвердження на підставі ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» та іншим нормативно-правовим актам, Замовник закупівлі формує специфікацію із тими марками вугілля, що максимально підходять під його потребу, характеристики котлів та обсягу фінансових асигнувань.
За вибір конкретної продукції (конкретної марки вугілля) відповідає Замовник закупівлі, оскільки, саме Замовнику закупівлі надано право визначити, що безпосередньо необхідно закупити. Відтак, учасники закупівлі повинні пропонувати саме товар, що передбачений тендерною документацією. При цьому, технічні, якісні характеристики можуть бути вищими за мінімальні вимоги встановлені у тендерній документації.
Дата відповіді:
03.09.2018 11:57
Відповідь надана
Інформація для оформлення банківської гарантії
Номер:
b7739a71626e45acb1c742b8e3ba6b5a
Дата опублікування:
31.08.2018 09:09
Опис:
Тендерна документація передбачає забезпечення у вигляді електронної банківської гарантії з одночасним наданням платіжного доручення , що підтверджує перерахування розміру покриття гарантії з рахунку учасника на рахунки банківської установи. Проте, хочемо зазначити, що для оформлення банківської гарантії необхідна така інформація як банківські реквзити Замовника ( в тому числі місцезнаходження банку). Будь ласка, внесіть зміни і зазначте всі необхідні реквізити для оформлення банківської гарантії відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.
Відповідь:
Як вже зазначалося вище, Ваше питання щодо нібито дискримінаційності умови про надання грошового покриття під банківську гарантію, що вимагається тендерною документацією було розглянуто в попередній процедурі закупівлі з ідентифікатором UA-2018-07-16-000545-b Органом Оскарження (рішення від 17.08.2018 року №8444).
Колегією АМКУ встановлено: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконання ним вказаних умов Документації, та не довів, яким чином встановлення зазначеної умови Документації порушує його права, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги у цій частині.»
Пунктом 26 розділу «III. Порядок надання гарантій банком-гарантом» постанови НБУ 15.12.2004 року № 639 (далі – Постанова) передбачено вичерпний перелік реквізитів гарантії. Серед цих, вимог відсутня як обов’язкова інформація про зазначення Замовником розрахункового рахунку в обслуговуючому банку та місцезнаходження такого банку. Відповідна інформація, яка Вами запитується була виключена з Постанови на підставі постанови НБУ №5 від 25.01.2018 року «Про внесення змін до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Поряд з цим, при підготовці банківської гарантії можете скористатись даними, що містяться в проекті Договору (додаток 4 до ТД), а саме: «р/р 35415096039262, в ГУДКСУ у Вінницькій області, МФО 802015».
Дата відповіді:
03.09.2018 11:57
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
16cff889d2294d44962ef7c346039554
Дата опублікування:
30.08.2018 15:41
Опис:
Доброго дня! В тендерній документації Вами була встановлена вимога щодо надання Учасниками копії посвідчення якості на вугілля кам’яне , що передбачене для закупівлі замовником. Зазначений документ (посвідчення якості) видається на відвантажену чи вироблену партію вугілля. Таким чином Учасник повинен мати в наявності марку вугілля, що є предметом закупівлі. А якщо учасник планує видобуток чи придбання вугілля в майбутньому, то такий Учасник не спроможний надати документи, що вимагаються Замовником. Дана вимога є дискримінаційною, так як обмежує коло учасників процедури закупівлі та позбавляє можливості суб’єктів господарювання подати свої тендерні пропозиції. . Наведена вище умова тендерного оголошення порушує вимоги частини 4 статті 22 та принципи здійснення закупівель, визначенні статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація та добросовісна конкуренція серед учасників. Відповідно до вищезазначеного, просимо привести тендерне оголошення у відповідність до чинного законодавства України та усунути дискримінаційні вимоги. Документом, який підтверджує якість вугілля є сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик товару
Відповідь:
Щодо питання подання копії посвідчення якості з попередніх партій поставок, на марку вугілля, що складає предмет закупівлі, із показниками якості, що є не гіршими за встановлені тендерною документацією.
Доводимо до Вашого відома, що зазначена процедура закупівлі була оголошена як повторна з урахуванням вимог до учасників закупівлі, що містились в попередній процедурі закупівлі згідно ідентифікатора UA-2018-07-16-000545-b.
Враховуючи, що ідентичні до даної процедури вимоги в закупівлі з ідентифікатором UA-2018-07-16-000545-b були предметом розгляду в Органі Оскарження, і АМКУ за своїм рішенням від 17.08.2018 року №8444 встановив відсутність фактів дискримінації за змістом тендерної документації, Відділ освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації стверджує про відсутність обставин, які можуть бути розцінені як дискримінаційні умови, в вимогах тендерної документації до даної Процедури закупівлі. Так, учасник, у випадку відсутності зазначеного документу, що виданий на власне ім’я має можливість отримати зазначений документ від контрагента, у якого здійснює закупівлю товару, оскільки, такий контрагент при постачанні товару зобов’язаний мати усі належним чином засвідчені документи про якість товару від виробника, інакше, такий суб’єкт господарювання не має права поставляти відповідний товар, а учасник закупівлі, отримавши такий товар не має права його реалізовувати далі кінцевим споживачам. Дана обставина підтверджується досі чинною постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25 квітня 1966 № П-7 (із змінами, внесеними постановами Держарбітражу СРСР від 29 грудня 1973 № 81, від 14 листопада 1974 № 98, від 23 липня 1975 № 115) за якою затверджено Інструкцію про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення і товарів народного споживання за якістю П-7 (далі – Інструкція).
Як можемо пересвідчитись за даною Інструкцією встановлено, що одержувач має право призупинити постачання товару, у випадку відсутності посвідчення про якість товару. Отже, вимога про необхідність надання копії посвідчення про якість товару є законною та дає можливість Учаснику вищевказаним способом виконати умови за тендерною документацією. Більш того, Учаснику не обов’язково мати досвід із реалізації такого товару кінцевим споживачам, достатньо лише підтвердити можливість отримання такого товару від свого постачальника, і відповідно, документом, що зможе підтвердити якісні характеристики буде слугувати посвідчення про якість із попередніх партій поставок.
Відтак, зазначена вимога не є дискримінаційною з точки зору можливості її виконання та позиції Органу Оскарження за рішенням від 17.08.2018 року №8444 в закупівлі з ідентифікатором UA-2018-07-16-000545-b.
Дата відповіді:
03.09.2018 11:44
Відповідь надана
уточнення
Номер:
28c9e76bb3ac462d821979de8a986195
Дата опублікування:
30.08.2018 15:40
Опис:
Просимо уточнити наступну інформацію. Відповідно до Додатку 3 Учасник повинен підтвердити наявність діючих договірних відносин з виробником вугілля або його офіційним представником, дилером, дистриб"ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам"яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаних марок. Власне питання: учасник має завантажити копію чи оригінал вищезазначего документу?
Відповідь:
Щодо виконання вимоги за пунктом 9 додатку 3 до тендерної документації: «Учасник повинен підтвердити наявність діючих договірних відносин з виробником вугілля або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаних марок, а також копію діючого договору з Публічним акціонерним товариством "Українська залізниця" про надання послуг, пов’язаних з організацією перевезення вантажів учасника залізничним транспортом».
Оскільки, вимогами до тендерної документації щодо підтвердження матеріально-технічної бази не визначено форми надання таких документів (сканкопії із копії, сканкопії із оригіналу, сканкопії із нотаріально завіреної копії документу тощо), учасники закупівлі мають можливість обрати зручний для себе спосіб подання документів (на вибір).
Варто зазначити, що керуючись вимогами до закупівлі, якщо поряд із документом, що вимагається не визначено його форми подання: копія, оригінал, нотаріально засвідчена копія, учасники закупівлі вільні у виборі форми подання документів. В решті випадків, якщо тендерною документацією чітко визначено форму подання документів, учасник зобов’язаний дотримуватись таких умов. При цьому, формальними помилками згідно умов документації зокрема, є надання замість сканкопії із копії документу, автентичний його аналог у вигляді сканкопії з оригіналу відповідного документу або його сканкопії із нотаріально-засвідченої копії.
Дата відповіді:
03.09.2018 11:43
Відповідь надана
форма документів матеріально-технічної бази
Номер:
ada849822a5b4a08b832a890897e99d4
Дата опублікування:
30.08.2018 15:35
Опис:
Доброго дня! Просимо уточнити у якій формі (відскановані оригінали чи відскановані копії) Учасник має завантажити підтверджуючі документи про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (сторінка 9 тендерної документації).
Відповідь:
Щодо надання оригіналів або копій документів.
Частиною 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям».
Оскільки, вимогами до тендерної документації щодо підтвердження матеріально-технічної бази не визначено форми надання таких документів (сканкопії із копії, сканкопії із оригіналу, сканкопії із нотаріально завіреної копії документу тощо), учасники закупівлі мають можливість обрати зручний для себе спосіб подання документів (на вибір). При цьому, кожен поданий документ у складі пропозиції повинен відповідати автентичній версії оригіналу та бути якісно від сканований для можливості встановлення юридичних фактів.
5. Щодо виконання вимоги за пунктом 9 додатку 3 до тендерної документації: «Учасник повинен підтвердити наявність діючих договірних відносин з виробником вугілля або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором чи покупцем, що здійснює реалізацію та відвантаження вугілля кам’яного на договірних засадах на користь такого учасника, в тому числі вугілля вказаних марок, а також копію діючого договору з Публічним акціонерним товариством "Українська залізниця" про надання послуг, пов’язаних з організацією перевезення вантажів учасника залізничним транспортом».
Оскільки, вимогами до тендерної документації щодо підтвердження матеріально-технічної бази не визначено форми надання таких документів (сканкопії із копії, сканкопії із оригіналу, сканкопії із нотаріально завіреної копії документу тощо), учасники закупівлі мають можливість обрати зручний для себе спосіб подання документів (на вибір).
Варто зазначити, що керуючись вимогами до закупівлі, якщо поряд із документом, що вимагається не визначено його форми подання: копія, оригінал, нотаріально засвідчена копія, учасники закупівлі вільні у виборі форми подання документів. В решті випадків, якщо тендерною документацією чітко визначено форму подання документів, учасник зобов’язаний дотримуватись таких умов. При цьому, формальними помилками згідно умов документації зокрема, є надання замість сканкопії із копії документу, автентичний його аналог у вигляді сканкопії з оригіналу відповідного документу або його сканкопії із нотаріально-засвідченої копії.
Дата відповіді:
03.09.2018 11:42
Відповідь надана
щодо заповнення проекту договору
Номер:
91ed97d169e94f3d8ca746406b225712
Дата опублікування:
30.08.2018 15:30
Опис:
на стор, 6 ТД Ви чітко зазначили, що проект договору про закупівлю надається без заповнення його пунктів та без підготовлених додатків до нього. Просимо уточнити, чи потрібно зазначитати реквізити ( Розділ 13. ) і заповнювати преамбулу (повне найменування підприємства, ПІБ особи, яка підписує договір)
Відповідь:
Частиною 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено надання наступного документу: «завізованим (шляхом проставляння пiдпису уповноваженої особи учасника та печатки учасника на кожній сторінцi) проектом договору про закупівлю без заповнення його пунктів та без підготовлених додатків до нього (згідно Додатку 4 тендерної документації)».
На виконання зазначеної вимоги за тендерною документацією, учасник закупівлі надає проект договору у відповідності до додатку 4 до тендерної документації. Кожна сторінка такого Договору повинна містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку (за наявності). Учасник не заповнює місця, які залишились вільними за тендерною документацією у проекті Договору (в тому числі інформацію про цінові показники, інформацію, про сторону-учасника, реквізити сторони-учасника) та не складає додатків до нього. Разом з цим, якщо учасник закупівлі надасть, завізований та заповнений проект Договору, де буде включена інформація про сторону учасника, без зазначення цінових (вартісних) показників, - тендерна пропозиція такого учасника буде вважатися такою, що відповідає умовам закупівлі.
Дата відповіді:
03.09.2018 11:41
Відповідь надана
уточнення щодо підтверджуючого документу про форму оподаткування
Номер:
9de9b009c49547659a4c7fd40698094b
Дата опублікування:
30.08.2018 15:25
Опис:
Доброго дня. Згідно ТЛ Ви вимагаєте від учасника надання інформації у довільній формі про форму оподаткування з наданням підтвердження у вигляді документа виданого уповноваженим органом державної влади.
Якщо Учасник знаходиться на загальній системі оподаткування, зареєстровані у 2015 році (довідки 4-ОПП припинено видавати набагато раніше), ДФС ніяких довідок з приводу загальної системи оподаткування не видає, то який саме документ, виданий уповноваженим органом, має надати у такому випадку учасник?
Дякуємо за відповідь
Відповідь:
Частиною 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до тендерної документації передбачено надання учасниками наступних документів: «інформацію у довільній формі про форму оподаткування Учасника з наданням підтвердження у вигляді документа виданого відповідним уповноваженим органом державної влади або його копії завіреної відповідно до вимог тендерної документації. За даною інформацію учасник повинен проінформувати щодо ненарахування на запропоновану продукцію ПДВ згідно положень чинного законодавства України, якщо учасник не є платником ПДВ, або на товар не нараховується ПДВ згідно чинного законодавства.».
На виконання зазначеної вимоги, учасники повинні надати інформаційний лист-пояснення або довідку у довільній формі, за якою зазначає про перебування на загальній або спрощеній системі оподаткування, застосування спеціальної податкової пільги до реалізації товарів (без ПДВ) або ж відсутності здійснення діяльності з нарахуванням ПДВ на продукцію, тощо. Окрім цього, учасники закупівлі повинні надати відповідний підтверджуючий документ (у разу наявності): витяг (свідоцтво) із Реєстру платників ПДВ, Витяг (свідоцтво) платника єдиного податку або інший документ, що засвідчує перебування на тій, чи іншій формі оподаткування. Окремо варто зазначити, якщо учасник закупівлі не є платником єдиного податку та не зареєстрований в Реєстрі ДФС, як платник ПДВ, а перебуває на загальній системі оподаткування, то окрім зазначення відповідної інформації в довільній формі, учасник закупівлі подає витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, в якому засвідчено дату постановки на облік в податкових органах, згідно роз’яснення за листом ДФС у м. Києві від 09.02.2016 р. №2528/10/26-15-12-02-15. Тендерною документацією не вимагається подання довідки форми 4-ОПП, відтак, вона не подається в складі тендерної документації.
Дата відповіді:
03.09.2018 11:41
Відповідь надана
Невідповідність документації
Номер:
5c17b07c0cc94b2593e57983aec0b5a9
Дата опублікування:
29.08.2018 22:11
Опис:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства з публічних закупівель.
Відповідь:
Керуючись положеннями частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання роз’яснень до процедури закупівлі відкриті торги повідомляємо:
«Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Оскільки ні Законом, ні наказом Мінекономрозвитку України «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» № 490 від 22.03.2016 року не передбачено документальну форму оприлюднення такого роз’яснення інформуємо, що відповідь від імені Замовника закупівлі надається у електронній формі заповнення відповідного рядка на електронному майданчику в системі електронних закупівель «Prozorro».
Щодо Вашого питання повідомляємо:
Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України передбачено, що тендерна документація повинна містити: «інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".».
Додатком 3 до тендерної документації передбачено Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі, вказано, що у разі, якщо дане Технічне завдання містить посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що Технічне завдання (технічні вимоги) містить(ять) вираз "або еквівалент".
Відтак, Замовником дотримано законності при складанні тендерної документації. Разом з цим, Вами зауважується, що тендерна документація не повинна містити дискримінаційні вимоги до учасників. Повністю з цим погоджуємось.
Однак, нам не зрозуміло, з суті Вашого питання, які саме вимоги за тендерною документацією є дискримінаційними, оскільки Ваше питання не містить обґрунтування та опису вимог, що об’єктивно обмежують конкуренцію на ринку.
Разом з цим, доводимо до Вашого відома, що зазначена процедура закупівлі була оголошена як повторна з урахуванням вимог до учасників закупівлі, що містились в попередній процедурі закупівлі згідно ідентифікатора UA-2018-07-16-000545-b.
Враховуючи, що ідентичні до даної процедури вимоги в закупівлі з ідентифікатором UA-2018-07-16-000545-b були предметом розгляду в Органі Оскарження, і АМКУ за своїм рішенням від 17.08.2018 року №8444 встановив відсутність фактів дискримінації за змістом тендерної документації, тендерний комітет Відділу освіти Мурованокуриловецької районної державної адміністрації стверджує про відсутність обставин, які можуть бути розцінені як дискримінаційні умови, в вимогах тендерної документації до даної Процедури закупівлі.
Дата відповіді:
31.08.2018 15:32