• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 30232110-8 лазерні принтери

Завершена

176 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 880.00 UAH
Період уточнення: 03.02.2025 20:00 - 07.02.2025 09:00
Відповідь надана

жалюгідний лист від офісників ТОВ кенон Україна

Номер: 284d4d44571c43cd806950e258d0310f
Дата опублікування: 05.02.2025 14:32
Опис: Звертаємо Вашу увагу, що так звані листи жодним чином не підтверджують поставку продукції та жодним чином не підтверджуються те, що товар офіційно імпортовано в Україну, тобто з нього сплачені всі податки і збори згідно законодавства України. Уважно ознайомтесь з рішенням АМКУ рішення від 13.03.2024 № 4617. Так званий лист - це фікція, папір, який ні чого не вартий, а потрібний для одного - знищення конкуренції! У разі не задоволення вимоги, ваші умови будемо оскаржувати в АМКУ!
Відповідь: Добрий день. Оголошенням до спрощеної закупівлі визначено необхідність подання наступного документу: «Лист-авторизації (або інший документ) від заводу-виробника товару, що є предметом закупівлі або його офіційного представника на території України (дистриб’ютора), яким підтверджується повноваження Учасника як офіційного продавця (дилера) відповідного товару (в разі якщо учасником, є завод - виробник даного товару, то надається лист в довільній формі що він є безпосереднім виробником» Окремо звертаємо вашу увагу на формулювання «або інший документ». Таким чином, Замовник надає змогу учаснику надати інший документ, який засвідчить повноваження Учасника як офіційного продавця (дилера) відповідного товару. Замовник визначив вимогу подання авторизаційного листа (або іншого документа) з метою встановлення наступних фактів: наявності оформлених правовідносин між виробником (офіційним представництвом) та постачальником, забезпечення гарантійного обслуговування, проходження митного оформлення товару в порядок визначеному законодавством. Таким чином, Оголошення до спрощеної закупівлі не містить жодних дискримінаційних положень, а лише захищає законні інтереси Замовника, який здійснює закупівлі для потреб оборони.
Дата відповіді: 06.02.2025 13:49
Відповідь надана

Корумповані тендери, вороги держави! Публічне приниження однією і тою ж компанія замовника та їх посіпак у вигляди ручних учасників на відкаті. Друга вимога буде від ручного учасника посіпаки на відкаті.

Номер: 1f06741cb92f4abd8f0d6c802bd691b4
Дата опублікування: 05.02.2025 14:32
Опис: Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що на сьогоднішній день 32 закупіввлі оскаржено в АМКУ, саме про те, що так звані "авторизаційні листи" – це про дискримінацію, «схеми» та можливу попередню змову Учасника, Замовника та виробника або його представника та мають на меті обрання одного учасника переможцем та знищення конкуренції. Виробники та їх представники діють виключно в інтересах «своїх» учасниках, видають так звані листи лише «своїм» учасникам, штучно знищують конкуренцію! Корупція - це ворог держави, гірший за рф! Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Або Ви можете заперечити практиці АМКУ, та продовжувати стверджувати про те, що так звані листи вам вкрай потрібні, попередні рішення АМКУ є нікчемними та Закон на Вас це не розповсюджується. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: 1. UA-2024-02-15-007952-a 2. UA-2024-02-19-006082-a 3. UA-2024-03-12-006494-a 4. UA-2024-03-05-002313-a 5. UA-2024-03-14-011101-a 6. UA-2024-03-14-002079-a 7. UA-2024-03-14-002079-a 8. UA-2024-03-18-011550-a 9. UA-2024-03-19-008292-a 10. UA-2024-04-03-008467-a 11. UA-2024-04-11-012180-a 12. UA-2024-04-11-012448-a 13. UA-2024-04-29-006618-a 14. UA-2024-03-29-007683-a 15. UA-2024-05-16-004466-a 16. UA-2024-05-06-004366-a 17. UA-2024-05-16-010680-a 18. UA-2024-05-06-004366-a 19. UA-2024-05-16-011391-a 20. UA-2024-05-31-006415-a 21. UA-2024-05-30-004179-a 22. UA-2024-05-30-007422-a 23. UA-2024-06-03-010026-a 24. UA-2024-06-18-004131-a 25. UA-2024-06-19-008553-a 26. UA-2024-06-21-004607-a 27. UA-2024-06-24-003199-a – два рази оскарження умов 28. UA-2024-06-25-008790-a 29. UA-2024-06-27-002842-a 30. UA-2024-07-10-009615-aф 31. UA-2024-07-19-002242-a 32. UA-2024-09-12-013092-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Відповідь: Добрий день. Оголошенням до спрощеної закупівлі визначено необхідність подання наступного документу: «Лист-авторизації (або інший документ) від заводу-виробника товару, що є предметом закупівлі або його офіційного представника на території України (дистриб’ютора), яким підтверджується повноваження Учасника як офіційного продавця (дилера) відповідного товару (в разі якщо учасником, є завод - виробник даного товару, то надається лист в довільній формі що він є безпосереднім виробником» Окремо звертаємо вашу увагу на формулювання «або інший документ». Таким чином, Замовник надає змогу учаснику надати інший документ, який засвідчить повноваження Учасника як офіційного продавця (дилера) відповідного товару. Замовник визначив вимогу подання авторизаційного листа (або іншого документа) з метою встановлення наступних фактів: наявності оформлених правовідносин між виробником (офіційним представництвом) та постачальником, забезпечення гарантійного обслуговування, проходження митного оформлення товару в порядок визначеному законодавством. Таким чином, Оголошення до спрощеної закупівлі не містить жодних дискримінаційних положень, а лише захищає законні інтереси Замовника, який здійснює закупівлі для потреб оборони.
Дата відповіді: 06.02.2025 13:49