• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги

Торги відмінено

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період уточнення: 03.02.2025 14:25 - 08.02.2025 00:00
Відповідь надана

Посвідчення, розряди

Номер: 9061ce7caccd4586a1a62b692abf0b64
Дата опублікування: 07.02.2025 14:10
Опис: Шановний Замовник! Надайте роз'яснення щодо документів, які Ви вимагаєте: До довідки обов’язково надаються скановані копії документів: ......... квалiфiкацiйні документи (свідоцтва, посвiдчення не нижче третього кваліфікаційного розряду). Ви вимагаєте 4 охоронників - на них зрозуміло треба подати - свідоцтво про розряд, тоді як ще Ви вимагаєте працівників в диспечерську службу і зазначаєте, що на них також треба надати свідоцтва, які саме ПРО РОЗРЯД? Та ж сама ситуація з посвідченнями: на кого треба надати посвідчення і які саме посвідчення? Додатково підтверджуємо, що не уснує посвідчення 3-го розряду, як вже зазначали інші потенційні учасники.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Кваліфікаційні вимоги стосовно працівників диспетчерської служби, які залучені до роботи на пункті централізованого спостереження, передбачені вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 18.11.2015р. №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
Дата відповіді: 10.02.2025 16:35
Відповідь надана

Пояснювальна записка

Номер: 14addcc00ac74b659a449761ad8a6a9d
Дата опублікування: 07.02.2025 11:58
Опис: Шановний Замовник! В Вашій тендерній документації міститься вимога: "Документальне підтвердження відповідності якісним, кількісним та іншим вимогам предмету закупівлі, встановленим замовником, надається у формі пояснювальної записки з детальним описом послуг, що будуть надаватися учасником." Що саме Замовник має на увазі під словосполученням "пояснювальної записки з детальним описом послуг". В додатку № 2 описаний детальний опис того, що треба буде робити Замовнику під час надання послуг, з чого виникає питання...що таке Ваша "пояснювальна записка" та оскільки в Замовника немає чіткою форми даного документа, то як буде відбуватись оцікнка трактування цього документа різними учасниками на відповідність?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Тендерною документацією (додаток №2) визначено необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Тому учасник повинен підтвердити шляхом надання пояснювальної записки без встановленої форми можливість надання послуги та дотримання інших вимог, які характеризують предмет закупівлі, що передбачені у додатку №2 до тендерної документації.
Дата відповіді: 10.02.2025 16:35
Відповідь надана

Посвічення 3-го розряду

Номер: 93e0e036ae1c4e17990a2b157243525a
Дата опублікування: 07.02.2025 09:37
Опис: Шановний Замовник! Перш ніж вносити зміни в документацію, Ви читаєте суть запитання? Було поставлено запитання: "що Замовник має на увазі під "посвiдчення не нижче третього кваліфікаційного розряду". Документом, що підтверджую кваліфікацію охоронника є РОЗРЯД, а документа під назвою "посвiдчення не нижче третього кваліфікаційного розряду" не існує. " Ви вносите зміни в документацію, там де знов присутній нікому невідомий документ "посвiдчення не нижче третього кваліфікаційного розряду". Просимо нарешті внести корректні зміни в документацію, шляхом прибрання звідти неіснуючого документа, якщо Ви цього не хочете робити, то наше звернення до контроллючих органів зробить це за Вас. Дякую
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Тендерною документацією передбачено необхідність надання копій документів, що посвідчують особам, які пройшли відповідне навчання, присвоєння робітничої кваліфікації “охоронник” не нижче IІІ кваліфікаційного розряду.
Дата відповіді: 10.02.2025 16:33
Відповідь надана

Кількість аналогічних договорів

Номер: 0412242df9154866b46c14bbd5f9c7f2
Дата опублікування: 06.02.2025 15:23
Опис: Доброго дня, в Вашій тендерній документації міститься наступна вимога: "Інформаційна довідка, затверджена не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, складена за формою, передбаченою додатком №4, про виконання аналогічного договору, укладеного у 2022-у,2023-у або 2024-у роках". Виходячи з Вашого формулювання може виникнути двояке трактування даної вимоги, а саме відсутність сполучника "або/чи" між роками 2022 та 2023...що можна тлумачити, як вимогу надання договору за 2022 рік та один на вибір 2023 або 2024 рік. Вимога про надання декількох договорів за конкретні роки є дискримінаціними, а отже просимо внести зміни в тендерну документацію, шляхом коректного припису щодо кількості договорів та років. Дякую
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Тендерною документацією(пп.3 п.3.5.2) передбачена наявність кваліфікаційного критерію - наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Учасник відповідно до вимог тендерної документації зобов`язаний надати інформаційну довідку, яка затверджена не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, та складена за формою, передбаченою додатком №4 тендерної документації, про виконання аналогічного договору, укладеного у 2022-у,2023-у або 2024-у роках. Замовник зазначає необхідність надання інформації лише про один договір, який укладений у один із визначених років. Підтвердженням цього є вимога ч.3 пп.3 п.3.5.2 - для підтвердження виконання аналогічного договору учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію аналогічного договору, тобто одного.
Дата відповіді: 07.02.2025 16:01
Відповідь надана

Роз'яснення щодо змісту вимоги

Номер: 89777d2978fc4e3b9f2d3558d3b695ac
Дата опублікування: 04.02.2025 20:44
Опис: Шановний Замовник! Вами в тендерній документації зазначена наступна вимога: "- копії документів, що стосуються працівників Учасника: наказ про призначення на посаду або інший документ, що підтверджує факт офіційного працевлаштування, - копії трудових книжок (перша і остання сторінка)" із змісту данної вимоги стає не зовсім зрозуміло, який саме перелік документів необхідно надати: Ви зазначаєте необхідність подачі наказу про призначення або інший документ про факт працевлаштування, потім зазначаєте надання трудової книжки, що також є документом, що підтверджує працевлаштування із цього всього стає незрозумілим чи можна до прикладу подати тільки один наказ чи треба подавати ще і трудову, в такому випадку навіщо подавати 2 документи, що підтверджують факт працевлаштування? Надайте будь ласка роз'яснення шляхом приведення документації в зрозумілий вигляд. Дякую
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Відповідно до вимог п.28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178, ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вправі встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Тому на підтвердження встановленого тендерною документацією кваліфікаційного критерію, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовник вимагає його документального підтвердження. Зокрема надання копій документів: окрім копій наказу про призначення на посаду працівників або інший документ, що підтверджує факт офіційного працевлаштування, необхідно надати копії трудових книжок (перша і остання сторінка) працівників. Зазначена вимога у тендерній документації не передбачає альтернативи надання копії наказу або копії трудової книжки працівника.
Дата відповіді: 06.02.2025 18:24
Відповідь надана

Дискримінація та порушення вимог Законодвства

Номер: 417bf881ac0949499caa47a486af3ebc
Дата опублікування: 04.02.2025 20:36
Опис: Шановний Замовник! В розділі 3 в пункті 7.1. міститься наступна інформація "Залучення субпідрядника не передбачається" - дана вимога є дискримінаційною та такого, що порушує законодавства в сфері публічних закупівель. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пункт 18 частини 2 статті 22 Закону ЗОБОВ'ЯЗУЄ замовника встановити вимогу в тендерній документації про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю — у разі закупівлі робіт або послуг. Отже, у разі проведення закупівлі послуг шляхом проведення відкритих торгів з особливостями замовник ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ передбачити можливість залучення учасником субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Вимагаємо в Замовника внести зміни в тендерну документацію, шляхом видалення з неї дискримінаційних вимог. В іншому випадку ми буде змушені звернутись до контроллючих органів для відстоювання свої прав на участь в чесних та законних публічних закупівлях.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду будуть внесені зміни у документи тендерної документації оголошеної закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги» (UA-2025-02-03-009673-a).
Дата відповіді: 06.02.2025 18:18
Відповідь надана

Вимога надання неіснуючого документа

Номер: 6840b6eb2de7491088a6fa0cbe2c58a3
Дата опублікування: 04.02.2025 20:21
Опис: Шановний Замовник! В складі тендерної документації, в якості підтвердження кваліфікаційного критерію, Ви вимагаєте наступне: "копії квалiфiкацiйних документів (свідоцтва, посвiдчення не нижче третього кваліфікаційного розряду);".Нам, як потенційному учаснику, з багаторічний досвідом надання послуг стає незрозумілим, що Замовник має на увазі під "посвiдчення не нижче третього кваліфікаційного розряду". Документом, що підтверджую кваліфікацію охоронника є РОЗРЯД, а документа під назвою "посвiдчення не нижче третього кваліфікаційного розряду" не існує. Просимо внести зміни в тендерну документацію, шляхом видалення з неї вимоги надання неіснуючих документів.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. За результатами розгляду будуть внесені зміни у документи тендерної документації оголошеної закупівлі за предметом закупівлі «Послуги з охорони адміністративної будівлі виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015-79710000-4 Охоронні послуги» (UA-2025-02-03-009673-a).
Дата відповіді: 06.02.2025 18:17
Відповідь надана

Транспортний засіб

Номер: 5ab67d53ac3e419f9bc90ca5f903cb01
Дата опублікування: 04.02.2025 20:18
Опис: Шановний Замовник! В вашій тендерній документації встановлена наступна вимога: "Документальне підтвердження наявності у власності транспорту реагування (надати копії технічних паспортів на кожну одиницю транспортного засобу)" - з даного змісту стає не зовсім зрозуміло, яку саме кількість транспортних засобів повинно бути залучено та на яку кількість надано документи в складі пропозиції? Просимо надати розяснення, а випадку необхідності транспортних засобів в кількості більше однієї одиниці внести зміни в тендерну документацію. Дякую
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Тендерною документацією передбачено наявність у потенційного надавача послуг охорони наявність транспортного засобу(додаток 2 до тендерної документації) для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Це підтверджується і вимогами Закону України «Про охоронну діяльність». Однак тендерна документація, вимоги законодавства не передбачають обов`язкової вимоги про наявність конкретної кількості транспортних засобів при наданні послуг охорони у суб`єкта охоронної діяльності. Тому учасник повинен документально підтвердити шляхом надання копій технічних паспортів на кожну одиницю транспортного засобу залежно від кількості транспортних засобів, які будуть залучені для надання послуг охорони.
Дата відповіді: 06.02.2025 18:15