• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Багатофункціональний пристрій

Завершена

295 974.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 959.74 UAH
Період уточнення: 03.02.2025 12:44 - 09.02.2025 12:40
Відповідь надана

про вимоги

Номер: 5e9993812d8946469b11ff30416f0a0c
Дата опублікування: 03.02.2025 15:21
Опис: Шановний, замовнику. В додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вами зазначено : 6. Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань Учасник повинен надати довідку щодо наявності власного сервісного центру в місті Луцьку із зазначенням адреси, контактних телефонів та поштових електронних адрес, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну. 7. У випадку, якщо товар, який запропонований Учасником вийшов з ладу, припинив функціонування, Учасник повинен протягом 2 днів полагодити даний товар та привести його у стан повного функціонування. На підтвердження даної вимоги Учасник надає гарантійний лист. Ці вимоги мають всі ознаки недоброчесної конкуренції! Доводимо до вашого відома, що гарантійне обслуговування предмету закупівлі мають проводити виключно сертифікаваними виробником, або офіційним дистриб'ютором сервісними центрани, сервісними інженерами та техніками, які пройшли відповідну підготовку і отримали відповідні сертифікати від виробника, чи офіційного дистриб'ютора. Учасник закупівлі бере на себе обов'язок за власний кошт провести постачання митно чистого товару, надати відповідні документи від виробника, чи офіційного дистриб'ютора, які засвідчують, що товар оригінальний, пройшов мите очищення. Крім того учасник надає адреси сертифікованих сервісних центрів та бере на себе забов'язання за власний кошт доставити, у разі гарантійного випадку, яке має підтвердити виключно сертифікований спеціаліст, предмет закупівлі до сервісного центру та від сервісного ценру до замовника. Гарантійний випадок та гарантійне обслуговування може бути зовсім різні. Яким чином учасник може гарантувати ремонт у продовж 2 діб? Ви не переймаєтесь митною чистотою предмету закупівлі, але вас хвилює власний сервісний центр. Вам не треба підтвердження від виробника, але турбує, щоб ремонт проводився у конкретному сервісному центрі. Виходячи з всього вище сказаного ми бачимо ознаки недоброчесної конкуренції. Данна закупівля прописана виключно під "свого" постачальника, який має свій сервісний центр в м. Луцьк. Вимагаємо привести ваші вимоги до чинного законодавства. Будь яка ваша відповідь без конкретних змін в ваших вимогах до закупівлі, приведе до нашого звернення до відповідних відомств, щоб вони перевірили законність ваших вимог. Без внесення вами змін ми залишаємо за собою право вимагати відміни данної закупівлі. Дякуємо за розуміння.
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідні зміни внесені.
Дата відповіді: 04.02.2025 11:36