-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дрова непромислового використання твердої породи (1 група)
Торги не відбулися
6 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 64 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 64 000.00 UAH
Період уточнення:
31.01.2025 20:23 - 14.02.2025 00:00
Відповідь надана
стосовно теххарактеристик предмета закупівлі
Номер:
557c7ea7bd734cf7b4b340f2a23a4378
Дата опублікування:
08.02.2025 12:28
Опис:
Звертаємо увагу Замовника на невідповідність заявлених технічних характеристик товару , що закуповується до ТУ У 16.1-00994207-005:2018, відповідність до якого вимагається згідно Додатку 3 Технічні вимоги, а саме: Замовник закуповує товар - Деревина дров’яна непромислового використання твердої породи (1 група) (дуб, ясен, клен, бук, граб, модрина, берест) крім берези, проте надалі зазначено наступне Розмір дров:
- по довжині –1.9 м ± 10см;
- по товщині – від 10 см до 45 см: допускається наявність товщини від 5 до 10 см у кількості не більше 10% від обʼєму поставки.
Згідно вимог ТУ У 16.1-00994207-005:2018 мінімальний діаметр деревини непромислового використання складає 2см, в той час як Замовник закуповує деревину від 10 см до 45 см, надалі для деревини непромислового використання допускається обвугленість, в той час як для деревини довжиною до 2 м, згідно ТУ У 16.1-00994207-005:2018, допускається лише поверхнева обвугленість. Також повідомляємо Замовника про те, що якість деревини непромислового використання є значно гіршою порівняно з деревиною промислового використання. Крім того, основна маса дров'яної деревини, що виставляється на продаж - є деревина промислового використання довжиною 2м, що відповідає технічним характеристикам замовника 1,9м +/- 10см Згідно ТУ У 16.1-00994207-005:2018 довжина 2м наявна як деревині непромислового так і промислового використання. Звертаємось з пропозицією до Замовника, змінити назву предмета закупівлі виключивши вимогу про непромислове використання та замінивши назву предмета закупівлі на Деревина дров’яна твердої породи (1 група) (дуб, ясен, клен, бук, граб, модрина, берест) крім берези, довжиною до 2м. Таким чином Замовник отримає той самий товар який закуповує але більш якісний та не виходячі за рамки бюджету закупівлі.
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику!
Розглянувши Ваше звернення стосовно закупівлі деревини, можемо повідомити наступне:
- Замовником вказана довжина дров 1.9 м ± 10см що не порушує вимоги ТУ У 16.1-00994207-005:2018, де для деревини непромислового використання, зазначена довжина 0,25 - >1,0 1,0- 1,9.
Цей розмір вказаний з урахуванням автотранспорту, яким буде доставлятись деревина в місця де вони будуть використовуватися.
- Замовником зазначена товщина від 5 до 10см що також не являється порушенням вимоги ТУ У 16.1-00994207-005:2018, де для деревини непромислового використання, вказана товщина від 2 см і більше.
Даний параметр вказано з урахуванням використання даної деревини в польових умовах.
Підсумовуючи дане запитання, Замовником не було порушено вимог даної ТУ У 16.1-00994207-005:2018 та зазначені характеристики з урахуванням використання та зберігання даної деревини.
Дата відповіді:
11.02.2025 23:31
Відповідь надана
зверення
Номер:
bd388300e0564a1485f38d0cc62c7dc1
Дата опублікування:
08.02.2025 10:44
Опис:
На сайті https://e-forest.gov.ua/fsc-nadlisnytstva/ зазначено про більш ніж 40 лісництв, що сертифіковані!
Згідно діючого ДСТУ EN 15234-5:2018 Біопаливо тверде. Контролювання якості палива. Частина 5. Дрова для непромислового використання (EN 15234-5:2012, IDT) (зокрема п. 5.6.1. вказаного національного стандарту), що передбачений для товару, що є предметом закупівлі передбачена сертифікація FSC, тож, виникає питання до підстав виключення вимог щодо надання сертифікату FSC, який передбачений національним стандартом для даного виду товару?
Відповідь:
Шановний потенційний Учаснику!
Дослідивши дане питання, Замовник звернувся до ДП «Ліси України» за розясненням стосовно реструктуризації лісових господарств та наявності чинних сертифікатів FSC у надлісництв на момент проведення закупівлі.
Наступним повідомляємо, що для отримання нового сертифікату на ім’я надлісництва потрібно пройти етап аудиту згідно якого видається сертифікат FSC. На сьогоднішній день пройшли аудит та отримали сертифікати тільки лічені надлісництва.
Тому, Замовником було прийняте рішення задля не дискримінації потенційних Учасників, прибрати дану вимогу на період вирішення даного питання в ДП «Ліси України».
Дата відповіді:
11.02.2025 23:31
Відповідь надана
Вимога ТД
Номер:
b3cae53deda04a2a9619407bc0b8b33c
Дата опублікування:
04.02.2025 20:24
Опис:
Як потенційний учасник тендеру, звертаємося до Вас із проханням переглянути вимогу Додатоку 3 до тендерної документації пункту 8.Г тендерної документації щодо надання документального підтвердження проходження сертифікації за міжнародною системою сертифікації FSC виробником запропонованого товару.
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації, учасник повинен надати документальне підтвердження відповідності предмета закупівлі встановленим вимогам. Пункт 8.Г зобов'язує учасників подавати FSC-сертифікат на ім'я виробника товару. Однак, у зв'язку з реорганізацією ДП «Ліси України» з першого кварталу 2025 року та створенням нових Лісових офісів, які є структурними підрозділами постійних лісокористувачів, виникає проблема неможливості виконання цієї вимоги.
Зокрема, на офіційному сайті ДП «Ліси України» (https://e-forest.gov.ua/fsc-nadlisnytstva/) зазначено, що FSC-сертифікацію проходили ліквідовані філії підприємства, а чинні структурні підрозділи, які наразі є виробниками деревини, такої сертифікації не мають. Перевірка на сайті FSC України (https://ua.fsc.org/ua-uk) також підтверджує відсутність чинних сертифікатів FSC для новостворених Лісових офісів.
Оскільки отримати FSC-сертифікат на ім'я виробника товару наразі неможливо, виконання цієї вимоги ставить учасників у дискримінаційне становище та суперечить принципам добросовісної конкуренції.
У зв’язку з викладеним, просимо Вас:
1. Надати пояснення щодо того, яким чином учасники можуть виконати вимогу пункту 8.Г тендерної документації в умовах відсутності FSC-сертифікації у жодного з чинних виробників товару.
2. Виключити пункт 8.Г з тендерної документації або внести відповідні зміни, що дозволять брати участь у тендері всім потенційним постачальникам без дискримінаційних обмежень.
Сподіваємося на об'єктивний розгляд нашого звернення та відповідні зміни у тендерній документації.
Відповідь:
Шановний потенційний учасники тендеру!
Дякуємо за ваше звернення та детальне обґрунтування питання. Ми повністю усвідомлюємо ситуацію, що склалася у зв’язку з реорганізацією ДП «Ліси України» та відсутністю FSC-сертифікації у новостворених Лісових офісів.
Вимога щодо надання FSC-сертифіката виробника була запроваджена в попередні роки з метою забезпечення сталого використання лісових ресурсів, підтвердження екологічної відповідності та відповідності продукції міжнародним стандартам. Це дозволяло гарантувати відповідність запропонованої сировини принципам відповідального лісокористування, що є важливим аспектом якості та екологічної безпеки.
Ми детально вивчили порушене питання, проаналізували ситуацію, що склалася у зв’язку з реорганізацією ДП «Ліси України» (https://e-forest.gov.ua/fsc-nadlisnytstva/), та перевірили зазначену Вами інформацію. Дійсно, унаслідок створення нових Лісових офісів, які є структурними підрозділами постійних лісокористувачів, сертифікація FSC на рівні виробників деревини наразі відсутня. Також перевірка інформації на офіційних ресурсах (https://ua.fsc.org/ua-uk) підтвердила, що чинні структурні підрозділи не мають сертифікатів FSC, що унеможливлює виконання цієї вимоги.
Зокрема, пункт 8.Г Додатку 3 буде:
• виключено,
Дякуємо за вашу активну позицію та прагнення до прозорості закупівельного процесу.
Дата відповіді:
07.02.2025 17:50