-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Матеріали для ремонту водопровідних мереж
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація_Матеріали" та її додатки, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
146 012.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 460.12 UAH
мін. крок: 1% або 1 460.12 UAH
Період уточнення:
31.01.2025 18:33 - 05.02.2025 00:00
Відповідь надана
Обгрунтування
Номер:
83c4c2c6da574319a7b877717711b8ad
Дата опублікування:
04.02.2025 23:57
Опис:
Очікувана вартість в одному із завантажених Вами файлів теж вказанна не вірна. Внесіть зміни.
Відповідь:
Доброго дня. Файл "Обґрунтування" не як не відносится до Тендерної документації, а має інформаційний характер який відносится для замовника при формуванні потреби. Коректну інформацію замовник вже випрови внутрішнім Протоколом та доповнив до електроного поля "Обґрунтування причини проведення закупівель". Внесення змін не передбачається.
Дата відповіді:
05.02.2025 12:49
Відповідь надана
Зміни в тендерній документації
Номер:
d5f47ec4f75046ed8a89fb03f3e1a06c
Дата опублікування:
04.02.2025 23:54
Опис:
Добрий день. Шановний Замовнику, внесіть зміни в тендерну документацію та видаліть "код ДК 021:2015 -16720000-8 – трактори, що були у використанні" з назви предмету закупівля, оскільки це неправильний ДК та не має ніякого відношення до предмету закупівлі, а при перевірці - це суттєве порушення.
Відповідь:
Доброго дня. Файл "Обґрунтування" не як не відносится до Тендерної документації, а має інформаційний характер який відносится для замовника при формуванні потреби. Коректну інформацію замовник вже випрови внутрішнім Протоколом та доповнив до електроного поля "Обґрунтування причини проведення закупівель". Внесення змін не передбачається.
Дата відповіді:
05.02.2025 12:51
Відповідь надана
Сертифікат ДСТУ ISO 14024:2018
Номер:
87ed7a96e9d749fbb794f3f5380f7dc4
Дата опублікування:
04.02.2025 23:50
Опис:
Шановний Замовнику, іноземні виробники каналізаційних труб та поліетиленових фітингів не виготовляють сертифікат ДСТУ ISO 14024:2018. 70% ринку (це стосується саме гофрованих каналізаційних труб та поліетиленових фітингів)- це імпортна продукція, оскільки на даний час по якості даної категорії товарів український виробник не може конкурувати. Видаліть вимогу про надання вище вказаного документу щодо відповідності ДСТУ ISO 14024:2018, щоб інші учасники мали змогу запропонувати Вам більш якісний товар, який має більші терміни гарантії, більш стійкіший до впливів навколишнього середовища та з кращими технічними характеристиками.
Відповідь:
Добрий день! Щодо до вашого запитання, повідомляємо: Зменшення вимог до Учасників щодо документів/сертифікатів і т.п. призводить до постачання товару сумнівного походження та його якості. Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для надання послуг відмінної якості що фінансується з бюджету Верхівцевської міської ради, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника. Деякі учасники ринку, які не мають можливості надати товар та сервіс відповідної якості, які не несуть відповідальності за якість товару, оскільки виступають посередниками, зловживають двояким трактуванням окремих законодавчих актів, намагаючись при цьому нав’язати товар та сервіс сумнівної якості.Замовник , як підприємство, яке відповідає за якісне надання послуг з водопостачання та водовідведення мешканців міста Верхівцево, не може ризикувати та закуповувати не якісні вироби. Замовник намагається унеможливити створення колапсу в сфері роботи підприємства, що відобразиться на вчасному та якісному наданні послуг.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Дата відповіді:
05.02.2025 13:53
Відповідь надана
Сертифікат ДСТУ ISO 14024:2018
Номер:
a5eaa1aa832f4e04a967437d80774ccc
Дата опублікування:
04.02.2025 23:37
Опис:
Вітаємо. Для підтвердження якості товару труби багатошарової гофрованої та деталей ПЕ з'єднувальних замовник вимагає від потенційних учасників публічних закупівель подання ними у складі тендерної пропозиції наступного документу:
- Підтвердження уповноваженою організацією відповідності екологічних труб багатошарових гофрованих типу В екологічним критеріям програми екологічного маркування І типу згідно ДСТУ ISO 14024:2018 для виробів з полімерних матеріалів.;
- Підтвердження уповноваженою організацією відповідності екологічних характеристик деталей з’єднувальних екологічним критеріям програми екологічного маркування І типу згідно ДСТУ ISO 14024:2018 для виробів з полімерних матеріалів.
Вважаємо подання вказаного документу у складі тендерної пропозиції, не є обов’язковим для виробництва продукції, що є предметом закупівлі. Тому включення Замовником до складу тендерної документації вказаного документу є дискримінаційною вимогою, що значно звужує коло потенційних учасників, а також обмежує рівність можливостей для всіх учасників закупівлі. Враховуючи зазначене вимагаємо виключити із складу вказані вище документи.
Відповідь:
Добрий день! Щодо до вашого запитання, повідомляємо: Зменшення вимог до Учасників щодо документів/сертифікатів і т.п. призводить до постачання товару сумнівного походження та його якості. Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для надання послуг відмінної якості що фінансується з бюджету Верхівцевської міської ради, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника. Деякі учасники ринку, які не мають можливості надати товар та сервіс відповідної якості, які не несуть відповідальності за якість товару, оскільки виступають посередниками, зловживають двояким трактуванням окремих законодавчих актів, намагаючись при цьому нав’язати товар та сервіс сумнівної якості.Замовник , як підприємство, яке відповідає за якісне надання послуг з водопостачання та водовідведення мешканців міста Верхівцево, не може ризикувати та закуповувати не якісні вироби. Замовник намагається унеможливити створення колапсу в сфері роботи підприємства, що відобразиться на вчасному та якісному наданні послуг.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Дата відповіді:
05.02.2025 13:52
Відповідь надана
Зв'язок із виробником
Номер:
c387395f55634638aa7eab336683ada8
Дата опублікування:
04.02.2025 23:28
Опис:
Добрий день. Шановний Замовнику, ваша вимога щодо надання документа про співпрацю учасника безпосередньо з виробником запропонованого товару на труби та фітинги ПЕ з'єднання являється дискримінаційною. Згідно ваших умов учасники можуть бути лише виробники або ж їхні прямі дилери. Але ж цей ланцюжок зв'язків від виробника до споживача може бути і довшим. Сертифікати ще нададуть, але дилерських листів в такому ланцюгу зв'язків відмовляться нам писати, особливо якщо це товар імпортований. Можливо тому Ви і по фланцях не прописуєте дану вимогу? Не всі виробники та їхні прямі дилери приймають участь у закупівлях, а Ви ще даною вимогою зменшуєте коло учасників. Видаліть вимогу про надання "Документ про співпрацю учасника безпосередньо з виробником запропонованого товару (дилерський/представницький лист або дилерський/представницький сертифікат або чинний договір/контракт тощо), у разі якщо учасник не є виробником даного товару. (Замовник залишає за собою право перевірити дану інформацію)" з Додатку 3 з двох розділів: для гофрованих труб та деталей ПЕ з'єднувальних.
Відповідь:
Добрий день. Вами було привольно вже сформована відповідь на ваше на ваше запитання щодо "Зв'язок із виробником", а саме: Вимоги встановлені у тендерної документації обумовлені наявною ситуацією на ринку Матеріалів для ремонту водопровідних мереж в Україні, наявністю копії сертифікатів відповіності або та якісних характеристик у вільному доступі в мережі- інтернет, підтвердження правомочності наданих копії документів безпосереднім їх власником на ім’я учасника або його постачальника, є запобіжним заходом для отримання достовірних відомостей про походження Матеріалів для ремонту водопровідних мереж, унеможливлює придбання Замовником за бюджетні кошти Матеріалів для ремонту водопровідних мереж, яке отримане незаконним шляхом, у тому числі злочинним. Товар повинен відповідати передбачені пунктом 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”, а саме: - замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг у громадян Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або юридичних осіб, утворених та зареєстрованих відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; -замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності цією постановою.
Враховуючи оптову закупівлю даного товару, ланцюг постачальників незначний. бо надмірна кількість посередницьких ланок, як правило, негативно впливає на ціну товару у бік її підвищення, тому ринковий механізм регулює кількість посередників.
Замовник при розгляді пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації прийме до уваги надання учасником з підтвердженням автентичності запропонованої продукції та готовності забезпечити Учаснику торгів відпуск продукції, що є предметом закупівлі в обсягах, зазначених в тендерній документації, завірений печаткою та підписом уповноваженої посадової особи підприємства-виробника. Гарантійний лист повинен містити посилання на ідентифікатор цієї закупівлі.
Дата відповіді:
05.02.2025 13:17
Відповідь надана
Сертифікат відповідності на гофровані труби
Номер:
43f99f96f8a0481ab83c6bda97bb8a03
Дата опублікування:
04.02.2025 23:09
Опис:
Добрий день. Замовнику, у Додатку з тендерної документації у Вас є вимога щодо того, які документи щодо якості товару надає Учасник у складі пропозиції на труби багатошарові гофровані, а саме: "Сертифікат відповідності, виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який підтверджує, що запропонований товар відповідає ДСТУ EN 13476-3:2022 та ДСТУ Б В.2.5-32:2007". Вони обоє посвідчують технічні умови, але ДСТУ Б В.2.5-32:2007 носить ширший характер та включає в себе умови ДСТУ EN 13476-3:2022. Таким чином виробники гофрованих труб та фітингів до них прописують лише ДСТУ Б В.2.5-32:2007, проте можуть ще прописати ДСТУ ISO 3126:2015 "Трубопроводи з пластмаси. Пластмасові елементи трубопроводу. Визначення розмірів", де безпосередньо вказуються розміри. Таким чином просимо внести зміни прописавши правильним чином дану вимогу щодо надання даного сертифікату відповідності, а саме: "Сертифікат відповідності, виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який підтверджує, що запропонований товар відповідає ДСТУ EN 13476-3:2022/ДСТУ Б В.2.5-32:2007".
Відповідь:
Доброго дня. Ознайомившись з вашим питання та запропонованим пунктом щодо зміни. Замовника вимога є ідентичною:Сертифікат відповідності, виданий уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який підтверджує, що запропонований товар відповідає ДСТУ EN 13476-3:2022 та ДСТУ Б В.2.5-32:2007. Внесення змін є недоречним.
Дата відповіді:
05.02.2025 19:56
Відповідь надана
Сертифікація
Номер:
3a1a97434f6b4509989c1a8209c767a5
Дата опублікування:
04.02.2025 22:28
Опис:
Добрий день. Шановний Замовнику, у нас в країні добровільна сертифікація, а Ви на гофровані труби та поліетиленові фітинги повписували усі можливі сертифікати, частину яких навіть українські виробники даного товару не використовують. Чому ж Ви не прописали дані сертифікати і на фланці? Ви можете звісто відповісти, що турбуєтеся про населення або ж хочете мати якісний товар, який прослугує Вам більшість часу (проте для цього потрібно прописувати гарантійні терміни в договорі, а сертифікати нічого Вам не дадуть), але для цього замовники прописують однакові умови на увесь товар, а не винятково як робите Ви. Ваші вимоги, щодо надання сертифікатів, носять дискримінаційний характер і говорять про лобіювання інтересів конкретного постачальника. Документ щодо відповідності стандарту ДСТУ ISO 14024:2018 гофрованих труб та виробів з полімерних матеріалів зустрічається лише в українських виробників, а одночасно по двох видах товару - лише в одного виробника. Це являється дикримінацією інших учасників, звужує їхнє коло, веде до монополізації ринку та зростання ціни, що заборонено нашим законодавством. Вимагаємо прописати усі перелічені сертифікати, що стосуються поліетиленових фітингів і на фланці сталеві, або ж в Додатку 3 видалити з переліку документів, що посвідчують якість труби багатошарової гофрованої: "Підтвердження уповноваженою організацією відповідності екологічних труб багатошарових гофрованих типу В екологічним критеріям програми екологічного маркування І типу згідно ДСТУ ISO 14024:2018 для виробів з полімерних матеріалів", - та деталей ПЕ з'єднувальних: "Підтвердження уповноваженою організацією відповідності екологічних характеристик деталей з’єднувальних екологічним критеріям програми екологічного маркування І типу згідно ДСТУ ISO 14024:2018 для виробів з полімерних матеріалів."
Відповідь:
Добрий день! Щодо до вашого запитання, повідомляємо: Зменшення вимог до Учасників щодо документів/сертифікатів і т.п. призводить до постачання товару сумнівного походження та його якості. Таким чином, дана вимога є законною та необхідною для надання послуг відмінної якості що фінансується з бюджету Верхівцевської міської ради, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника. Деякі учасники ринку, які не мають можливості надати товар та сервіс відповідної якості, які не несуть відповідальності за якість товару, оскільки виступають посередниками, зловживають двояким трактуванням окремих законодавчих актів, намагаючись при цьому нав’язати товар та сервіс сумнівної якості.Замовник , як підприємство, яке відповідає за якісне надання послуг з водопостачання та водовідведення мешканців міста Верхівцево, не може ризикувати та закуповувати не якісні вироби. Замовник намагається унеможливити створення колапсу в сфері роботи підприємства, що відобразиться на вчасному та якісному наданні послуг.
2. Що до "прописувати гарантійні терміни в договорі". Рекомендуємо більш детально переглянути Додаток 4 тендерної документації, та саме які документи замовник буде вимагати при поставці товару.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Дата відповіді:
05.02.2025 13:50