-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги охоронної сигналізації адміністративних приміщень Обухівської ТГ
Завершена
261 328.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 306.64 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 306.64 UAH
Період уточнення:
31.01.2025 14:27 - 05.02.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
ee0b7c07337248ebb70f69859cd62555
Дата опублікування:
31.01.2025 17:06
Опис:
Шановний Замовник. Вами встановлено дискримінаційні в частині:
1. *Інженер пульта котрий повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузі знань “Інформаційні технології”, “Автоматизація та приладобудування” що підтверджується копією диплома.
2. *Налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду (на підтвердження надати копії відповідних документів про підтвердження кваліфікаційного рівня).
3.На вказаних вище працівників додатково надати протокол та посвідчення про проходження навчання з питань:
3.1. електробезпеки (ПБЕЕС, ПТЕЕС, ПЕЕЗ, ПРРЕЕ, ПУЕ)
3.2.«Правил охорони праці під час експлуатації обладнання що працює під тиском»
4. • приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення
5 • протокол перевірки та випробування електроінструменту зазначеного в довідці та діючі свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки на (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр) виданого ДП «Укрметртестстандарт» або інші підтверджуючі документи згідно законодавства;
6 • підтвердження наявності первинних засобів пожежогасіння.
7. - інформацію (у вигляді довідки, складеної у довільній формі) про кількість, склад та оснащення підрозділів швидкого реагування на випадок несанкціонованого проникнення на об’єкти охорони (не менше 10 підрозділів) та/або про наявність договірних відносин на терміновий виїзд наряду з суб'єктом господарювання будь-якої форми власності, створеного та зареєстрованого на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії;
8. Метрологічне підтвердження придатності вимірювального обладнання для здійснення вимірювань електроустановок, апаратів, вторинних кіл та електропроводки на напругу до 1кВ (надається в складі пропозиції свідоцтво (сертифікат або інший аналогічний документ про відповідність системи вимірювання вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням з додаванням переліку/сфери вимірювань, видане уповноваженим органом на ім’я Учасника або субпідрядної організації у випадку залучення).
9. У зв’язку з наявністю шкідливих та небезпечних умов праці на об’єкті та керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.1992 № 442, Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції інформаційну довідку щодо вивчення матеріалів атестації робочих місць за умовами праці, видана щодо учасника та/або щодо залученої учасником субпідрядної організації, територіальним органом Держпраці. Довідка повинна містити інформацію щодо робочого місця керівника робіт; щодо робочого місця електромонтера ОП сигналізації та налагоджувальника контрольно-вимірювальних приладів.
10. ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT);
11. ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT);
12.ДСТУ ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018, IDT);
13. ДСТУ EN ISO 41001:2021 (EN ISO 41001:2018, IDT; ISO 41001:2018, IDT);
14. Учасник на виконання вимог з охорони праці надає сканований з оригіналу Дозвіл Державної служби України з питань праці або скановану з оригіналу Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, зареєстрованої уповноваженими органами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Наданий Учасником документ повинен бути виданий на його ім’я з зазначенням місця виконання робіт підвищеної небезпеки Київська область та містити наступні види робіт: роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра. Учасник забезпечує власними силами організацію навчання і перевірку знань з питань охорони праці своїх працівників по тим нормативно-правовим актам, додержання яких входить до їх функціональних обов'язків, допуск до виконання робіт підвищеної небезпеки, а також функції з контролю за дотриманням вимог охорони праці, з організації та проведення відповідних інструктажів, перевірку знань з питань охорони праці, пожежної безпеки у встановленому діючими нормативними документами порядку для власного персоналу (повинні надати копії наступних документів з охорони праці: 1) Затверджений на підприємстві Учасника Перелік робіт з підвищеною небезпекою у формі наказа або іншого розпорядчого документа. 2) Перелік інструкцій на виконання кожного виду робіт з підвищеною небезпекою затверджених на підприємстві Учасника у формі наказа або іншого розпорядчого документа. 3) Перелік наявних журналів з охорони праці: журнал реєстрації інструкцій з питань охорони праці на підприємстві; журнал обліку видачі інструкцій; журнал реєстрації приписів служби охорони праці; журнал реєстрації нещасних випадків на виробництві.
Всі ці вимоги не мають жодного відношення до предмету закупівлі, є такими, що не узгоджуються із предметом закупівлі, є такими, які безліч разів колегією АМКУ визнавалися такими, що невідповідають чинному законодавсту.
ВИМАГАЄМО:
1. Видалити зазначені вище вимоги, щляхом внесення змін до тендерної документаці.
2. Привести тендерну документацію у відповідність до норм чинного законодавства України.
У разі ігнорування - оскаржимо дані дискримінаційні вимоги через АМКУ!!!
Відповідь:
Шановний Учасник! У відповідь на ваше звернення надаємо розгорнуту узагальнену відповідь так відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проєкт договору, інші документи можуть бути завантажені в електронну систему закупівель з окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити. Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Інструкцією не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, керуючись власними побажаннями та переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства, так повідомляємо, що наявність матеріально технічної бази та атестованих працівників Учасника які мають необхідну кваліфікацію та знання норм охорони праці є обов’язковою вимогою, що відповідає предмету закупівлі та надання послуг без їх наявності не є можливим. Відповідно до Закону України «Про охорону праці», охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності, дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих. Абз. 2 ст. 5 та ст. 13 Закону України «Про охорону праці» передбачені обов’язки роботодавця: «… роботодавець повинен проінформувати працівника під розписку про умови праці та про наявність на його робочому місці небезпечних і шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто, можливі наслідки їх впливу на здоров'я та про права працівника на пільги і компенсації за роботу в таких умовах відповідно до законодавства і колективного договору» та «…роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання; розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці; забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються; впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо; забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом; забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин; організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я виробничих факторів; розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці; здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці; організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці; вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків. Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог». Та згідно абз.1 ст. 11 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» передбачено: «…організація та проведення профілактичних і протиепідемічних заходів, зокрема щодо санітарної охорони території України, обмежувальних заходів стосовно хворих на інфекційні хвороби та бактеріоносіїв, виробничого контролю, у тому числі лабораторних досліджень і випробувань при виробництві, зберіганні, транспортуванні та реалізації харчових продуктів і продовольчої сировини та іншої продукції, при виконанні робіт і наданні послуг, а також організація та проведення медичних оглядів і обстежень, профілактичних щеплень, гігієнічного виховання та навчання громадян, інших заходів, передбачених санітарно-гігієнічними та санітарно-протиепідемічними правилами і нормами, у межах встановлених законом повноважень покладаються на органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, органи державної санітарно-епідеміологічної служби, заклади охорони здоров'я, підприємства, установи та організації незалежно від форм власності, а також на громадян». Відносно сертифікатів та атестації наголошуємо що Замовник має право вимагати наявність у Учасника системи контролю якості виконуваних робіт. Одним з доказів необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик послуг загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Наявність у підприємства вказаних сертифікатів свідчить про спроможність учасника проводити контроль якості виконуваних робіт та наданих послуг. Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості. Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимого щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
03.02.2025 14:47