-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія Код ДК 021:2015 09310000-5 – Електрична енергія
Завершена
770 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 700.00 UAH
Період уточнення:
31.01.2025 13:51 - 07.02.2025 00:00
Відповідь надана
маржа
Номер:
2c86a05195c44737bdec5a1492e372c6
Дата опублікування:
06.02.2025 09:48
Опис:
Відповідно до п. 1 Розділу 5 Тендерної докуменитації встановлено:
Розрахунок ціни відповідно до абз. першого частини третьої ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі», за яку
Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином: Р = Vплан × (Црдн + М + Кнебал + Кп + Тпер + Трозп) × 1,2, грн. з ПДВ, де: Р – ціна тендерної пропозиції у гривні (UAH). Ціна тендерної пропозиції у гривнях (Р), що визначена Учасником відповідно до формули, має бути округлена за правилами математичного округлення до сотих чисел після коми (другого знаку після коми). Для уникнення некоректного розрахунку забороняється використовувати округлення під час здійснення розрахунків ціни тендерної пропозиції за формулою; Vплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Замовника – 66 665 кВт*год.; Црдн – прогнозована середньозважена ціна РДН без ПДВ (визначена, як середньозважена ціна на РДН (у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України (ОЕС України) за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на веб-сайті www.oree.com.ua); М – маржа (вартість послуг Учасника), запропонована Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції. Маржа, що визначається учасником у ціні своєї тендерної пропозиції (в тому числі у ціні за результатами аукціону), не може бути величиною від’ємною. Кнебал – постійні витрати постачальника на ринку електричної енергії, обслуговування і покриття небалансів електричної енергії (Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі 5% від ціни РДН); Кп – коефіцієнт, який враховує регульовані та фіксовані платежі, пов’язані з постачанням електричної енергії споживачу, операційні видатки, адміністративні видатки, та складає 2% від ціни РДН; Тпер – тариф на послуги з передачі електричної енергії, затверджений регулятором для оператора системи передачі у встановленому порядку згідно постанови НКРЕКП; Трозп – тариф на послуги з розподілу електричної енергії, затверджений регулятором для оператора системи розподілу у встановленому порядку згідно постанови НКРЕКП; 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20%). Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1 %
Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Замовник, встановивши вимоги щодо розрахунку ціни, за яким встановлено, що величина маржі не може бути від’ємною, оскільки це буде вважатись відмовою від підписання договору, обмежив нижню межу ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, чим порушив п. 28 Особливостей.
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині, а тому вимога щодо розрахунку ціни та надання усіх гарантійних листів, які перелічені вище, щодо гарантування того, що маржа не буле від’ємною, повинні бути повністю виключені з Тендерної документації.
Відповідь:
Шановний Учаснику, тендерна документація складена та затверджена у повній відповідності до чинного законодавства, зокрема до пункту 28 Особливостей.
На думку Замовника, тендерна документація не містить умов, які обмежують нижню межу ціни тендерної пропозиції.
Зазначена формула розрахунку ціни спрямована на те, щоб вартість товару (електричної енергії) відповідала поточним цінам на ринку електричної енергії.
Зазначення від’ємних чисел під час розрахунку ціни тендерної пропозиції є математично некоректними та ставлять під сумнів економічну доцільність постачання електричної енергії потенційними постачальниками, що створює загрозу для безперебійного постачання електричної енергії протягом усього періоду, що є абсолютно недопустимим з огляду на критичну важливість забезпечення функціонування замовника, пов'язаної із забезпеченням охорони здоров'я та лікування населення.
На підставі викладеного, встановлення умов, які заздалегідь ставлять під загрозу безперервне постачання електричної енергії замовнику протягом усього строку поставки, не є недоцільним та таким, що суперечить основній меті здійснення публічних закупівель, а отже, в такому випадку, необхідність у внесенні змін до тендерної документації відсутня.
Дата відповіді:
07.02.2025 16:31