-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
- 1
Пальне
Завершена
8 541 471.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 85 415.00 UAH
мін. крок: 1% або 85 415.00 UAH
Період уточнення:
31.01.2025 12:48 - 05.02.2025 00:00
Відповідь надана
ТЕРМІН ДІЇ ТАЛОНІВ
Номер:
155d6b22d5cd42ff9d498cfa7ecf8ff2
Дата опублікування:
04.02.2025 15:31
Опис:
Добрий день! Тендерна документація в Додатку 3 містить вимогу:2. Термін дії талонів та/або штрих-карток необмежений. У разі зміни зовнішньої форми талонів, учасник здійснює обмін цих талонів, без додаткової на це оплати замовником, на інші рівнозначні талони, та на вимогу особи, яка здійснюватиме такий обмін, повинен надати сертифікат відповідності й паспорт якості на пальне."
Зазначена вимога не узгоджується з вимогами законодавства та є дискримінаційною. Фактично строк дії талонів значно перевищує строк дії договору та строк поставки товару встановлений самим Замовником.
Замовник не довів необхідність встановлення наведеної вище умови Документації.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які запропонують талони, термін дії яких необмежений, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання.
Вимагаємо внести зміни до документації та викласти дану вимогу в наступній редакції : "2. Термін дії талонів та/або штрих-карток має становити не менше ніж 12 (дванадцять) календарних місяців з дати їх видачі (активації) з подальшим безоплатним обміном невикористаних за цей строк (термін) талонів на нові талони того самого номіналу на ту саму кількість палива на строк не менше ніж 6 (шість) календарних місяців. У разі зміни зовнішньої форми талонів, учасник здійснює обмін цих талонів, без додаткової на це оплати замовником, на інші рівнозначні талони, та на вимогу особи, яка здійснюватиме такий обмін, повинен надати сертифікат відповідності й паспорт якості на пальне."
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику! За результатом розгляду Вашого питання повідомляємо таке.
Відповідно до частини 1 статті 631 Цивільного кодексу України «Строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору.».
В додатку № 4 Проєкт договору тендерної документації чітко передбачені зобов’язання сторін під час виконання договору та строк дії договору до 31.12.2025 року.
Відповідно до частини 2 статті 267 Господарського кодексу України «Строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством.».
Оголошенням про проведення процедури закупівлі, тендерною документацією та проєктом договору встановлений граничний термін поставки всього об’єму товару до 01.12.2025 року.
Відповідно до пункту 24 статті 1 Закону України «Про захист прав споживачів» «строк (термін) придатності - строк (термін), визначений нормативно-правовими актами, умовами договору, протягом якого у разі додержання відповідних умов зберігання та/або експлуатації чи споживання продукції її якісні показники і показники безпеки повинні відповідати вимогам нормативно-правових актів та умовам договору;».
Відповідно до частини 2 статті 677 Цивільного кодексу України «Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання.».
Беручи до уваги, що фінансування замовника здійснюється за рахунок Державного бюджету України, з метою нерозтраченя бюджетних коштів, і була встановлена вимога замовника щодо необмеженого терміну дії талонів та/або штрих-карток, яка не є дискримінаційною
З аналогічними закупівлями замовника Ви можете ознайомитися на вебсайті Prozorro за посиланням: UA-2024-09-10-006229-a; UA-2024-04-29-009544-a; UA-2023-11-20-005586-a.
Дата відповіді:
07.02.2025 13:10
Відповідь надана
наявність АЗС
Номер:
4709fa288b7b4fcfb74dd85a121f0a6e
Дата опублікування:
04.02.2025 15:07
Опис:
Добрий день! Відповідно до тендерної документації Додаток 3 наявна вимога :"1. Учасник повинен мати (у власності та/або у користуванні, тощо) розгалужену мережу АЗС по всій території України (24 області та м. Київ) з обов’язковим розташуванням не менше як трьох (3) АЗС на території відповідної області (вимога по кількості АЗС не стосується тимчасово окупованих територій Луганської, Донецької, Запорізької і Херсонської областей та території АР Крим). ". Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника по всій території України (24 області) , а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Вимагаємо внести зміни до документації та викласти дану вимогу в наступній редакції :" 1. Учасник повинен мати (у власності та/або у користуванні, тощо) розгалужену мережу АЗС по всій території України (та по м. Київ) з обов’язковим розташуванням не менше як трьох (3) АЗС на території кожної області (вимога по наявності та по кількості АЗС не стосується тимчасово окупованих територій Луганської, Донецької, Запорізької , Херсонської та Сумської областей та території АР Крим).".
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються, а отже вищезазначені вимоги, визначені Замовником, визначають наявність матеріально-технічної бази учасників, що суперечить п. 29 Особливостей та нівелюють дотримання ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником.
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику! За результатом розгляду Вашого питання повідомляємо таке.
Відповідно до пункту 5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави відмови, установлені Особливостями, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, чітко встановлено, що «Під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.».
Замовником не було встановлено жодної вимоги, яка підпадає під визначення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закону), а саме:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
В той же час, повідомляємо, що матеріально-технічна база – це сукупність засобів виробництва, що виступають у формі реальних активів та забезпечують ефективне функціонування всіх структурних підрозділів підприємства. Основними складниками матеріально-технічної бази підприємства можна назвати сировину, матеріали, покупне технологічне обладнання і технологічне оснащення, нові транспортні засоби, вантажно-розвантажувальне обладнання, обчислювальна техніка та інше обладнання, покупні паливо, енергія, вода.
Відтак, наявність розгалуженої мережі АЗС не підпадає під визначення Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, згідно зі статтею 16 Закону, а є лише вимогою якісного характеру, яка дає можливість задовольнити конкретні потреби замовника, відповідно до призначення предмету закупівлі, а саме забезпечення територіальних підрозділів замовника пальним розташованих по всій території України.
Додатково повідомляємо, що відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією (зі змінами), а саме розділу II. Тимчасово окуповані Російською Федерацією території України, тимчасова окупація території Сумської області, на день оголошення процедури закупівлі, завершена.
Дата відповіді:
07.02.2025 13:09
Відповідь надана
Вимоги до Бензину А-95
Номер:
a4e35304663042d7bc77a368cf9ca7c5
Дата опублікування:
04.02.2025 14:25
Опис:
Добрий день! В тендерній документації Додаток 3 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ по Бензину А-95 наявна вимога "Технічні вимоги "1. Повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 “Бензини автомобільні Євро. Технічні умови”.
2. Повинен бути за класом Євро 5, за вмістом біоетанолу вид Е5 (за своїми фізико-хімічними показниками має відповідати вимогам і нормам, наведеним у таблиці 1 пункту 4.2. розділу 4 “Технічні вимоги” ДСТУ 7687:2015)."". Дана вимога є дискримінаційною та зменшує коло учасників. Просимо внести зміни до документації та викласти її в наступній редакції : "1. Повинен відповідати ДСТУ 7687:2015 “Бензини автомобільні Євро. Технічні умови”.
2. Повинен бути за класом Євро 5, за вмістом біоетанолу вид Е5 або Е0 (за своїми фізико-хімічними показниками має відповідати вимогам і нормам, наведеним у таблиці 1 пункту 4.2. розділу 4 “Технічні вимоги” ДСТУ 7687:2015 та Технічному регламенту
щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив)."
Відповідь:
Доброго дня, шановний учаснику! За результатом розгляду Вашого питання повідомляємо таке.
Відповідно до пункту 20 статті 1 Закону України «Про стандартизацію» (зі змінами) (далі – Закон), стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері.
ДСТУ 7687:2015 “Бензини автомобільні Євро. Технічні умови” (далі – стандарт) розроблено з метою забезпечення впровадження та застосування Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 927 (далі – Технічний регламент).
Цей стандарт поширюється на автомобільні бензини Євро, які використовують у двигунах колісних транспортних засобів та встановлює вимоги до бензинів, які можуть містити до 10% біоетанолу. Цей стандарт відповідає вимогам до бензинів, установленим у Технічному регламенті та придатний для оцінювання відповідності.
Так, відповідно до пункту 22 статті 1 Закону, технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
Відтак, замовником не встановлено жодної дискримінаційної вимоги, яка суперечить чинному законодавству, а навпаки за вмістом біоетанолу вид Е5, де об’ємна частка біоетанолу не більше 5%, тобто в межах від 0 до 5 %, значно розширює коло учасників.
Дата відповіді:
07.02.2025 13:08