-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясні продукти (Ковбаса напівкопчена, сардельки 1 сорту, сосиски варені вищого сорту)
Завершена
672 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 720.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 720.00 UAH
Період уточнення:
29.01.2025 14:58 - 05.02.2025 00:00
Відповідь надана
щодо технічних вимог
Номер:
33503b78bc144b3d84a290ffdd3fca7f
Дата опублікування:
04.02.2025 17:08
Опис:
Шановний замовник, відповідно до тендерної документації цієї:
"Спрощені закупівлі застосовуються відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275. Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі."
Звернення стосується того, що додаток 2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, містить вимоги,яка НЕ відпоситься до Технічної специфікації предмета закупівлі згідно вимог Закону, а ви самі пишите, що : "Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон)"
Перенесіть вимоги, які не стосуються технічної специфікації, з Додатку 2, до іншого, так як Особливості здійснення спрощених закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, дає особливості їх здійснення, чим маніпулюють Замовники при оцінці пропозицій. Додатко 2 у вас - це Технчні вимоги до предмета закупівлі, а не до транспорту та працівників
Відповідь:
На ваше запитання даємо наступну відповідь:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спрощені закупівлі не мають розділення на кваліфікаційні та технічні вимоги до предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 3 частини 3 статті 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Додаток 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю товару «М'ясні продукти (Ковбаса напівкопчена, сардельки 1 сорту, сосиски варені вищого сорту)» (ДК 021:2015 - 15130000-8 «М’ясопродукти» має назву «Технічні вимоги та інші характеристики до предмета закупівлі». Таким чином документи визначені цим додатком можуть містити як технічні вимоги до предмета закупівлі так і інші вимоги та характеристики визначені Замовником.
Дата відповіді:
05.02.2025 12:28
Відповідь надана
невідповідність тендерної документації вимогам Закону
Номер:
0ded552d74a440d9b08e489ec3a5e828
Дата опублікування:
03.02.2025 20:43
Опис:
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" до Учансника висуваються кваліфікаційні критерії, відповідно до ст. 16:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Чому кваліфікаційні критерії у ВАС прописані у ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ тендерної документації? Просимо привести документацію у відповідність до вимог Закону!
Відповідь:
На ваше запитання даємо наступну відповідь:
Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007) закуповує «М'ясні продукти (Ковбаса напівкопчена, сардельки 1 сорту, сосиски варені вищого сорту)» (ДК 021:2015 - 15130000-8 «М’ясопродукти» за спрощеною закупівлею.
Спрощена закупівля регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Частиною 3 статті 14 Закону передбачено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону: «Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям». Згідно зі статтею 13 Закону, закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог. Таким чином спрощені закупівлі не є процедурою закупівлі, хоч і регулюється Законом. Отже вимоги статті 16 Закону не розповсюджується на спрощені закупівлі. При цьому Замовники можуть вимагати у Постачальників ті документи, які вважає за потрібне. Але це не має називатись кваліфікаційними критеріями відповідно до статті 16 Закону.
Дата відповіді:
04.02.2025 16:42
Відповідь надана
щодо технічних вимог
Номер:
08a72d2530a4424a9e9cd30e79f4b07b
Дата опублікування:
03.02.2025 20:38
Опис:
Шановний Замовник, відповідно до вашої відповіді, просимо внести зміни до тендерної документації, так, як офіційним документом є саме вимоги Оголошення, а не роз'яснення на майданчику!
Ви у вашій відповіді відзначили:
"Таким чином надання актів виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні три місяці до дати подання пропозицій підтверджують, що дезінфекція транспортних засобів дійсно проводилась на протязі цих останніх трьох місяців.
Вимога Замовника про дезінфекцію спеціалізованого автотранспорту та надання актів виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, за останні три місяці до дати подання пропозицій суттєво впливає на якість товару, який закуповується. Адже наявність в оточенні товарів, які транспортуються, бактерій призводить до їх безповоротного псування, і як наслідок до заборони використання таких продуктів під час приготування їжі.
Отже при встановленні вимоги щодо надання актів виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні три місяці до дати подання пропозицій Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказом Мінагрополітики та продовольства України від 01.10.2012 року №590, зареєстрованого в Мінюсті України 09.10.20112 року за №1704/22016 «
У разі якщо Вами для перевезення предмету закупівлі буде залучений новий автотранспорт, який не використовувався в попередні періоди, у складі пропозицій потрібно надати довідку в довільній формі з поясненнями щодо невикористання зазначеного автотранспорту. Якщо зазначений автотранспорт використовувався в попередні періоди іншим суб’єктом господарювання, у складі пропозицій потрібно надати докази проведення дезінфекції вказаних транспортних засобів."
Просимо це доповнення до вимоги внести до тендерної документації! Так , як в жодному з зазначених Вами Законів немає вимоги, що за 3 місяці обробка транспортного засобу вважається дійсно проведеною та відповідає нормам, а не за місяць або за 4 місяці. Внесіть відповідні зміни для усунення дискримінаційної вимоги, бо обгрунтування її в законах відсутні!!
Відповідь:
На ваше запитання даємо наступну відповідь:
Відповідно до пункту 13 оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю товару «М'ясні продукти (Ковбаса напівкопчена, сардельки 1 сорту, сосиски варені вищого сорту)» (ДК 021:2015 - 15130000-8 «М’ясопродукти», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У разі якщо учасник або переможець відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь із вказаних в оголошенні документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/її роз'яснення/нь державних органів.
Таким чином, у разі використання Вами для перевезення предмету закупівлі нового автотранспорту, який не використовувався в попередні періоди, у складі пропозицій потрібно надати довідку (лист – роз’яснення) в довільній формі з зазначенням підстав ненадання документів щодо проведення дезінфекції транспортних засобів в попередні періоди. Зазначена довідка подається відповідно до пункту 13 оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю товару. Якщо зазначений автотранспорт використовувався в попередні періоди іншим суб’єктом господарювання, у складі пропозицій потрібно надати докази проведення дезінфекції вказаних транспортних засобів іншим суб’єктом господарювання за останніх три місяці до дати подання пропозиції.
Отже, подання довідки (листа-роз’яснення) в довільній формі про ненадання документів не потребує внесення змін, оскільки в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі передбачена така можливість для учасників.
Чинним законодавством України, зокрема, Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказом Мінагрополітики та продовольства України від 01.10.2012 року №590, зареєстрованого в Мінюсті України 09.10.20112 року за №1704/22016 «Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів» передбачено, що дезінфекція транспортних засобів здійснюється з відповідною частотою і має бути ефективною. Нормами законодавства не визначено періодичність проведення дезінфекції транспортних засобів, при цьому не встановлено жодних обмежень щодо періоду за який оператор ринку зобов’язаний надати докази того, що всі процедури прибирання, миття та дезінфекції здійснюються з відповідною частотою і є ефективними.
Тобто Замовник при встановленні вимоги щодо надання актів виконаних робіт за останніх три місяці до дати подання пропозицій, керувався загально-дозвільним принципом правового регулювання «Дозволено все, що прямо не заборонено законом».
Дата відповіді:
04.02.2025 16:42
Відповідь надана
щодо технічних вимог
Номер:
7e62e0c4887d4a7c99f75651a98a51c4
Дата опублікування:
30.01.2025 11:46
Опис:
Добрий день!
Шановний замовник, згідно додатку 2 тендерної документації ви вимагаєте:
"Сканований оригінал в кольоровому вигляді договору про дезінфекцію транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка та акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі. Акти виконаних робіт надаються за останніх три місяці до дати подання тендерної пропозиції (періодичність здійснення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але не рідше ніж один раз на десять днів)). "
Підкажіть, будь ласка, на підставі якого нормативно-законодавчого акту вами обумовлена вимога у кількості: Акти виконаних робіт надаються за останніх три місяці до дати подання тендерної пропозиції ? наразі 2025р., ваша закупівля оголошена у 2025р. , якщо учасник залучає новий транспортний засіб, то він фізично не міг зробити акти у 2024 р, а щє й у листопаді 2024 р - це дискримінація учасників!!! а також, як листопад 2024 року , може вплинути на січень 2025 р, надайте законодавче обґрунтування, а не ваше особисте бажання!
Наразі документація містить порушення законодавства з точки зору звуження кола учинків та їх дискримінації! Внесіть зміни у відповідності до року, коли ви оголосили закупвлі, і вимагайте документи у відповідності до цього та вашої закупівлі, а не минулих років!!
Відповідь:
На ваше запитання даємо наступну відповідь:
Відповідно до частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Відповідно до пункту 10 Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції сканований оригінал в кольоровому вигляді договору про дезінфекцію транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка та акти виконаних робіт з дезінфекції автотранспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі. Акти виконаних робіт надаються за останніх три місяці до дати подання пропозиції (періодичність здійснення дезінфекції транспортних засобів визначається самостійно суб’єктом господарювання, але не рідше ніж один раз на десять днів)). Суб’єкт господарювання, який залучається Учасником для проведення дезінфекції транспортних засобів повинен мати сертифікат на систему управління якістю відповідно до вимог ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) на діяльність з дезінфекції.
Підпунктом 1 частини 1 статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон 771) встановлені транспортні гігієнічні вимоги до транспортних засобів: «Оператори ринку використовують лише транспортні засоби, що відповідають таким вимогам:
1) транспортні засоби та/або контейнери, що використовуються для перевезення харчових продуктів, є чистими, утримуються у належному стані, що забезпечує захист харчових продуктів від забруднення, та мають таку конструкцію, що забезпечує результативне чищення та/або дезінфекцію.
Згідно пункту 1.7 наказу Мінагрополітики та продовольства України від 01.10.2012 року №590, зареєстрованого в Мінюсті України 09.10.20112 року за №1704/22016 «Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів» ці Вимоги є обов’язковими для виконання операторами ринку з виробництва та/або обігу харчових продуктів.
Однією з програм-передумов провадження системи НАССР, є обов’язкове запровадження для транспортних засобів програм технічного огляду, прибирання, миття та дезінфекції. А відповідно до пункту 2.9.6 цих Вимог, оператор ринку зобов’язаний надати докази того, що всі процедури прибирання, миття та дезінфекції здійснюються з відповідною частотою і є ефективними (візуальний огляд, лабораторний моніторинг). Так, дезінфекцію транспортних засобів слід проводити регулярно, щоб уникнути розмноження небезпечних мікроорганізмів і бактерій - збудників інфекцій. Вона дозволяє швидко позбутися від шкідників, бруду, пилу і дотримуватися санітарних норм безпечного перевезення вантажів.
Акт виконаних робіт – це первинний документ, який підтверджує виконання робіт (надання послуг), складається у двох примірниках, по одному для кожної зі сторін та підписується обома сторонами.
Таким чином надання актів виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні три місяці до дати подання пропозицій підтверджують, що дезінфекція транспортних засобів дійсно проводилась на протязі цих останніх трьох місяців.
Вимога Замовника про дезінфекцію спеціалізованого автотранспорту та надання актів виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, за останні три місяці до дати подання пропозицій суттєво впливає на якість товару, який закуповується. Адже наявність в оточенні товарів, які транспортуються, бактерій призводить до їх безповоротного псування, і як наслідок до заборони використання таких продуктів під час приготування їжі.
Отже при встановленні вимоги щодо надання актів виконаних робіт з дезінфекції транспортних засобів, якими буде здійснюватися поставка предмету закупівлі, за останні три місяці до дати подання пропозицій Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказом Мінагрополітики та продовольства України від 01.10.2012 року №590, зареєстрованого в Мінюсті України 09.10.20112 року за №1704/22016 «Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів».
У разі якщо Вами для перевезення предмету закупівлі буде залучений новий автотранспорт, який не використовувався в попередні періоди, у складі пропозицій потрібно надати довідку в довільній формі з поясненнями щодо невикористання зазначеного автотранспорту. Якщо зазначений автотранспорт використовувався в попередні періоди іншим суб’єктом господарювання, у складі пропозицій потрібно надати докази проведення дезінфекції вказаних транспортних засобів.
Дата відповіді:
01.02.2025 11:20
Відповідь надана
щодо технічних вимог
Номер:
5acdc5e2bb17495795157a66999dce85
Дата опублікування:
30.01.2025 11:03
Опис:
Шановний замовник, згідно Додатку 2 Оголошення вимагається:
"Сканований оригінал в кольоровому вигляді договору (договорів), на підставі якого (яких) будуть використовуватися або задіюватися потужності (об’єкти) для виробництва та/або обігу предмету закупівлі (якщо потужності належать іншим особам). "
Просимо внести зміни та уточнити , який саме договір Ви вимагаєте: що мається на увазі "договору (договорів), на підставі якого (яких) будуть використовуватися або задіюватися потужності (об’єкти) для виробництва" - виробник повинен надати Учаснику, який не є виробником, який договір саме? чи вимагаєте на увазі договори матеріально технічної бази Учасника чи щє щось. Неточні вимоги ведуть до зловживання Уповноваженою особою свого становища, та при оцінці пропозицій не є зрозумілим що ви вимагаєте і що буде оцінено, як відповідність вимогам тендерної документації! це ведене до дискримінації учасників! Приведіть документації до чітких та зрозумілих вимог для Учасників!!
Відповідь:
На ваше запитання даємо наступну відповідь:
Сканований оригінал в кольоровому вигляді договору (договорів), на підставі якого (яких) будуть використовуватися або задіюватися потужності (об’єкти) для виробництва та/або обігу предмету закупівлі (якщо потужності належать іншим особам). Цією вимогою учасник має підтвердити наявність матеріально – технічної бази та надати документ, який підтверджує наявність у учасника потужності (об’єкта), які будуть використовуватися для виробництва та/або обігу предмету закупівлі. А відтак, це може бути договір оренди, укладений з Орендодавцем, складського приміщення придатного для обігу предмету закупівлі або договір зберігання, укладений зі зберігачем, в приміщенні зберігача придатних для зберігання предмету закупівлі. Тобто Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо можливостей прав використання потужності (об’єктів), які належать іншим особам та не створює дискримінаційних вимог по відношенню до них.
Дата відповіді:
01.02.2025 11:19
Відповідь надана
невідповідність предмета закупівлі
Номер:
ac8b6f24072f40c7bf6f00ccaa2534bb
Дата опублікування:
30.01.2025 10:55
Опис:
Добрий день!
Шановний замовник, ви закуповуєте товар згідно ДК 021:2015: 15130000-8 «М’ясопродукти, та посилаєтесь, що товар повинен відповідати ДСТУ або ТУ. конкретна назва предмета закупівлі :Салямі напівкопчена, сардельки класичні, сосиски варені смачні. Підкажіть, будь ласка, так як згідно ДСТУ , що є державним стандартом, та визначає показову якість товарів, відсутні такі поняття як САЛЯМІ та сосиски варені СМАЧНІ!!, звідки ви берете ці назви товару??? це вже відноситься до власних конкретних назв, що є порушення Закону України "Про публічні закупівлі", а також ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників. чи бувають сосиски варені НЕСМАЧНІ???
Приведіть документаію до відповідності з нормами законодавства!!
Відповідь:
Відповідні зміни будуть внесені!
Дата відповіді:
01.02.2025 11:22