• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

09120000-6 - Газове паливо

Завершена

217 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 086.00 UAH
Період уточнення: 29.01.2025 14:55 - 03.02.2025 00:00
Відповідь надана

Внести необхідні зміни до ТД Замовника та прибрати вимогу надання «копії декларацій виробника про відповідність технічному регламенту щодо вимог до нафтопродуктів на запропонований товар, що є предметом закупівлі», а також убрати вимогу щодо наявності АЗС в м. Лубни та відстані до Замовника

Номер: 3a27b0f6fdd747bf899cc85d815b4a29
Дата опублікування: 30.01.2025 17:49
Опис: 1. П.5 та п.6 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД Замовника вимагає надання, зокрема, «копії декларацій виробника про відповідність технічному регламенту щодо вимог до нафтопродуктів на запропонований товар, що є предметом закупівлі» (надалі – Декларація). Згідно вимог Тендерної документації Замовника (надалі – ТД) закупається скраплений газ (ДК 021:2015 код 09120000-6 «Газове паливо» (Скраплений газ (в талонах)). Повідомляємо, що «Технічний регламент щодо вимог до газу скрапленого для автомобільного транспорту, комунально-побутового споживання та промислових цілей» (надалі – Технічний регламент») затверджено Постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 2020 р. № 667 (надалі – Постанова). Але, згідно п.4 Постанови, остання набирає чинності з дня припинення або скасування воєнного стану в Україні. Таким чином, на даний час, Технічний регламент НЕ затверджений, Постанова НЕ набрала чинності, отже, учасники ринку скрапленого газу позбавлені можливості отримати Декларацію. До того ж, пунктом 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що: «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини 2 статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом 1 цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).» Вимога щодо надання Декларації по суті є вимогою надання документа згідно кваліфікаційної вимоги пп.1 п.2. ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Таким чином положеннями п.29 прямо забороняється встановлювати дані вимоги. На підтвердження якості товару, а також на підтвердження походження товару у складі пропозиції може бути наданий сертифікат відповідності або паспорт якості, який Замовник теж вимагає у складі своєї ТД, що є цілком достатнім для встановлення походження та якості товару. 2. п.3 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД Замовника вимагає, що заправка повинна знаходитися на відстані не більше 5 кілометрів від місця розташування Замовника та вимагає надання листа у довільній формі з переліком автозаправних станцій у м.Лубни (не менше двох АЗС). Повідомляємо, що дану вимогу може виконати тільки один постачальник ТОВ «БВС Ритейл» який має 2 АЗС на вказаній відстані і не менше 5 км. від Замовника. Так як Замовник здійснює свою діяльність по всьому місту Лубни, останній необґрунтовано вимагає наявність двох АЗС на відстані не більше 5 км від місця розташування Замовника. Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною та обмежувальною, оскільки задовільнити відповідну вимогу зможе лише один зазначений постачальник. Скрін карти Гугл із наявними АЗС в м. Лубни додаємо. Таким чином, Змовником порушуються принципи, передбачені ч. 1 ст. 5 Закону, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Наведеною вимогою Замовник дискримінує інших учасників та значною мірою зменшує коло потенційних учасників. Просимо: Внести необхідні зміни до ТД Замовника та прибрати вимогу надання «копії декларацій виробника про відповідність технічному регламенту щодо вимог до нафтопродуктів на запропонований товар, що є предметом закупівлі», а також убрати вимогу щодо наявності АЗС в м. Лубни та відстані до Замовника.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, на Ваше запитання повідомляємо, що Ваша позиція щодо надання декларації виробника про відповідність технічному регламенту на газ скраплений взята до уваги. В свою чергу повідомляємо, що згідно тендерної документації, а саме розділу V Оцінка тендерної пропозиції пункту 2 Інша інформація – Інші умови тендерної документації , а саме в підпункті 3 та 4 Замовником зазначено, що «3. Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. 4.Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником». Вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки при наданні Учасником дійсно обгрунтованого листа з причиною не надання того чи іншого документу у складі своєї тендерної пропозиції не є підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі. Стосовно вимоги про відстань до АЗС повідомляємо, що вказані умови визначені з урахуванням раціонального використання пального, робочого часу та оперативного вирішення задач, що відносяться до компетенції Замовника. Вимога щодо наявності двох АЗС обгрунтована необхідністю виключення обставин, за яких Замовник не матиме можливості здійснити заправку свого автотранспорту через технічні перебої в роботі АЗС, що є природним явищем. Одна АЗС визначається як основна, друга - резервна. Вказана вимога не є дискримінаційною, оскільки будь-який потенційний учасник згідно встановлених умов має можливість залучити АЗС не тільки на праві власності, а й на правах оренди та/або партнерства.
Дата відповіді: 31.01.2025 15:07