• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Гідросистема для питної води

Завершена

7 168 320.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 841.60 UAH
Період уточнення: 29.01.2025 11:49 - 04.02.2025 00:00
Відповідь надана

Контрольний зразок

Номер: f3a06478a4944fdd9b3a01244e16424d
Дата опублікування: 03.02.2025 20:09
Опис: Доброго дня! В Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» пунктом 6.4. визначено: «Постачальник у строк, що не перевищує 10 календарних днів з дати укладення Контракту повинен надати Замовнику кількість одиниць Товару, необхідну для проведення двох лабораторних досліджень даного виду Товару, та одну одиницю в якості контрольного зразку, за яким посадовими особами Замовника буде здійснюватися органолептичний аналіз якості Товару під час його приймання.» Хочемо зазначити, що для виготовлення контрольного зразка учасником повинна бути здійснена закупівля сировини та матеріалів для виготовлення всієї партії товару (оскільки для виготовлення партії контрольний зразок береться за основу та є еталонним для підприємства). Тобто на етапі прийняття рішення про участь в тендері сировина має бути вже закуплена для того, щоб встигнути розпочати виробництво та виконати вимогу щодо надання контрольного зразка протягом 10 календарних днів з дати підписання договору. Проте, на етапі участі в тендері постачальник (виробник) не може мати комерційного обґрунтування та економічної доцільності в закупівлі сировини для виготовлення партії виробів, оскільки він не має впевненості в перемозі та укладенні договору. Тобто, надання контрольного зразка в такий короткий термін з дня укладення договору (10 календарних днів) є практично нездійсненною вимогою. У зв’язку з цим, просимо Вас змінити термін подачі постачальником контрольного зразка та відстрочити термін подачі контрольного зразка ближче до кінцевої дати поставки товару за договором. Заздалегідь дякуємо!
Відповідь: Шановний Учаснику, Дякуємо за ваш запит щодо зміни термінів надання зразка товару. Проте, зважаючи на критичну важливість даної закупівлі, ми не можемо задовольнити ваше прохання. Пояснимо чому: 1. Час – вирішальний фактор. Затримка постачання спорядження навіть на кілька днів може мати серйозні наслідки для наших військових, які знаходяться в зоні бойових дій. Ми не можемо дозволити собі зволікати з отриманням необхідного обладнання. 2. Зразок – гарантія якості. Надання зразка є обов'язковою умовою для перевірки відповідності товару заявленим характеристикам та стандартам якості. Це необхідно для забезпечення ефективності та безпеки використання спорядження у військових умовах. 3. Договірні зобов'язання. Зміна термінів надання зразка призведе до порушення умов договору та може поставити під сумнів виконання вами своїх зобов'язань як постачальника. Ми розуміємо ваші можливі труднощі, пов'язані з необхідністю виготовлення зразка у стислий термін. Проте, хочемо запевнити вас, що ми зацікавлені у співпраці з відповідальними та надійними постачальниками, які здатні виконувати свої зобов'язання вчасно та якісно. Сподіваємось на ваше розуміння та відповідальне ставлення до виконання умов тендерної документації. Дякуємо!
Дата відповіді: 04.02.2025 08:30
Відповідь надана

Додаток № 2

Номер: f1c70998e3274384983996b9fb949aa2
Дата опублікування: 03.02.2025 16:27
Опис: Доброго дня! Шановний замовник, просимо роз’яснити: відповідно до Додатку №2 учасник повинен надати Сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору*. Якщо підприємство є представником виробника на підставі авторизаційного листа, то у гарантійному листі воно посилається на нього, а не на договір, вірно? Дякую!
Відповідь: Доброго дня! Дякую за звернення, в гарантійному листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору.
Дата відповіді: 03.02.2025 17:25
Відповідь надана

Стосовно емблеми

Номер: 7442b113d9fd401bb92bc2836a034f1d
Дата опублікування: 03.02.2025 15:34
Опис: Доброго дня! В Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що учасники повинні надавати у складі пропозиції сканований оригінал в кольоровому вигляді протоколу випробувань, виданого (не раніше 2024 року на ім’я учасника або виробника) лабораторією, акредитованою НААУ у відповідній сфері, за Переліком № 12 до ТС A01XJ.67647-143:2019 та з урахуванням особливостей застосування ТУ №13. В даних особливостях № 13 зазначено, що етикетка та товарний ярлик повинні бути «без напису «емблема Збройних Сил України». Просимо роз’яснення, чи вірно ми розуміємо, що на маркуванні не повинно бути саме емблеми ЗСУ, проте постачальник (виробник) може розмістити в маркуванні емблему Національної Гвардії України та це не буде вважатися помилкою в протоколі випробувань? Заздалегідь дякуємо за відповідь!
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Інформація має бути зазначена відповідно до ТС, емблема НГУ не є порушення.
Дата відповіді: 03.02.2025 17:06
Відповідь надана

Кваліфікаційнй вимоги

Номер: be195fe8a00a42e088e237c7cc49adf0
Дата опублікування: 03.02.2025 11:34
Опис: Доброго дня! Відповідно до Додатку №4 до Оголошення у п.1.2. зазначено, що Учасник у складі пропозиції повинен надати довідку про працівників відповідної кваліфікації, що працюють на підставі трудового договору, які мають необхідні знання та досвід, зокрема водія, комірника, вантажника. Чи достатньо для підтвердження даних вимог, якщо замість «комірника» у довідці буде зазначено «завідувач складу»?
Відповідь: Добрий день! Дякую за звернення, так.
Дата відповіді: 03.02.2025 15:16
Відповідь надана

Щодо терміну подачі пропозицій

Номер: 4bf29542d0bb47c19a69773b4da80557
Дата опублікування: 03.02.2025 10:14
Опис: З метою отримання Учасником сертифікатів та протоколів випробувань на предмет закупівлі просимо продовжити термін подачі пропозицій на 10 календарних діб
Відповідь: Шановний Учаснику! Товар, що є предметом даної закупівлі необхідний для забезпечення військовослужбовців, які безпосередньо виконують бойові завдання. Проведення закупівель здійснюється в строки, що продиктовані нагальними потребами бойових підрозділів Національної гвардії України.
Дата відповіді: 03.02.2025 15:14
Відповідь надана

Додаток 2

Номер: 8d7f5cf8136049e0abd4165d4f44937b
Дата опублікування: 31.01.2025 15:05
Опис: Пунктом 6 додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі передбачено надання у сканованого оригіналу в кольоровому вигляді протоколу(ів) випробувань, виданого(их) (не раніше 2024 року на ім’я учасника або виробника) лабораторією(ями), акредитованою(ними) НААУ у відповідній сфері разом із підтверджуючим(ми) документом(тами) про акредитацію, за Переліком № 12 до ТС A01XJ.67647-143:2019 лабораторних випробувань для перевірки предметів речового майна на відповідність вимогам нормативної або технічної документації**. Звертаємо увагу Замовника, що надана НААУ акредитація для лабораторій, в яких здійснювались випробування гідросистеми для питної води на відповідність ТС A01XJ.67647-143:2019 (01) закінчилась у 2024 році. З огляду на це, у 2025 році мені, як постачальнику гідросистеми для питної води МО України дозволило здійснити випробування в лабораторії, в який відсутня акредитація в даній сфері, але загальна акредитація є, необхідне обладнання та персонал, для здійснення перевірки відповідно до Переліку № 12 до ТС A01XJ.67647-143:2019 (01) в наявності. З огляду на викладене, просимо внести зміни до додатку 2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме надати можливість Учаснику подати протокол випробувань із лабораторії, яка має загальну акредитацію, але відсутня акредитація у сфері випробувань на відповідність ТС A01XJ.67647-143:2019 (01). Також звертаємо Вашу увагу на те, що у пункті 6 додатку 2 до оголошення спрощеної закупівлі потрібно зазначити ТС A01XJ.67647-143:2019 (01), а не ТС A01XJ.67647-143:2019 .
Відповідь: Добрий день! У випадку, якщо ВСІ лабораторії, які є в загальнодоступній системі НААУ дійсно втратили акредитації, тоді, так, ви можете використовувати лабораторії які мають загальну акредитацію. Але, у випадку наявності в затвердженому переліку лабораторій, розміщеному на сайті НААУ, будуть наявні лабораторії акредитовані у відповідній сфері, пропозицію яка не буде відповідати вимогам пункту 6 Додатку 2 Оголошення буде відхилено.
Дата відповіді: 31.01.2025 15:32
Відповідь надана

Додаток 2 пункт 7

Номер: ae3df78f070548dba2004a9c30112cb8
Дата опублікування: 30.01.2025 16:38
Опис: Звертаємо увагу Замовника, що Законом України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" яким було визначено отримання висновків санітарно-епідеміологічної експертизи втратив чинність від 01.10.2023 на підставі Закону № 2573-IX від 06.09.2022. Отже з 01.10.2023 не вимагається отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Крім того, неможливо отримати зазначений висновок, оскільки законодавством це вже не передбачено. З урахуванням викладеного вимагаємо внести зміни такого змісту: «Позитивний(ні) висновок(и) за результатами наукової оцінки відповідності об’єкта досліджень медико-санітарним нормативам».
Відповідь: Добрий день! Інформуємо, що отримання висновка(ів) санітарно-епідеміологічної експертизи на готовий виріб або на всі матеріали з яких виготовляється виріб від відповідних органів не викликає труднощів, оскільки розширено список лабораторій та організацій, які мають право видавати висновки щодо відповідності санітарним стандартам.
Дата відповіді: 31.01.2025 09:21
Відповідь надана

Додаток 4

Номер: d28b2edc39ab4fbf8262d5525d6593db
Дата опублікування: 30.01.2025 16:35
Опис: Вимагаємо викласти в додатку 4 вимогу в такій редакції: «**** У випадку, якщо Учасник користуються послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), Учасник зобов’язаний підтвердити факт надання послуг копією договору про надання послуг. Документи передбачені пунктом 1.3.додатку 4 в такому випадку не надаються». Оскільки Учасник користується послугами логістичної компанії «Нова пошта», передбачити який водій та на який машині буде доставляти товар практично неможливо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимога щодо підтвердження наявності водіїв в штаті Учасників або суб'єктів господарювання, що надають логістичні послуги Учаснику, не передбачає обов'язку надати інформацію про всіх без винятку водіїв учасника/партнером учасника або щодо конкретного водія, який буде керувати транспортним засобом під час безпосереднього транспортування. Замовник розуміє, що штат співробітників може змінюватись при виконанні зобов'язання тощо. "Нова пошта" не єдина логістична компанія в країні, інші учасники можуть користуватися послугами не загальновідомих суб'єктів господарювання, тому потенційні учасники не можуть проеціювати вимоги виключно під власні умови ведення бізнесу. Вимога викладена з метою пересвідчення Замовника в наявності відповідної категорії співробітників в штаті компанії як факту. Звертаємо увагу, що на відміну від власних штатних працівників, Замовником не конкретизований спосіб підтвердження трудових відносин між водієм і сторонньою логістичною компанією, що дає гнучкі можливості для виконання даної вимоги. Наголошуємо, що дана закупівля здійснюється для забезпечення військових потреб, тому її кваліфікаційні вимоги не можуть зменшуватись задля максимального комфорту потенційних учасників, особливо в частині підтвердження можливостей виконання оборонного замовлення.
Дата відповіді: 31.01.2025 11:55
Відповідь надана

Послуги водія

Номер: 7c2c45a242a344809c02a27b05a58687
Дата опублікування: 30.01.2025 16:22
Опис: Відповідно до тендернї документації у випадку, якщо Учасник користуються послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), Учасник зобов’язаний підтвердити трудові відносини водія(їв) та відповідного суб’єкта господарювання або факт реєстрації водія (їв) фізичною-особою підприємцем. Як це можливо зробити якщо Учасник має договори з Новою поштою та крупними логістичніми компаніями? Поки не буде відома дата поставки, не відомий і водій. Просимо прибрати цей пункт або замінити.
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимога щодо підтвердження наявності водіїв в штаті Учасників або суб'єктів господарювання, що надають логістичні послуги Учаснику, не передбачає обов'язку надати інформацію про всіх без винятку водіїв учасника/партнером учасника або щодо конкретного водія, який буде керувати транспортним засобом під час безпосереднього транспортування. Замовник розуміє, що штат співробітників може змінюватись при виконанні зобов'язання тощо. "Нова пошта" не єдина логістична компанія в країні, інші учасники можуть користуватися послугами не загальновідомих суб'єктів господарювання, тому потенційні учасники не можуть проеціювати вимоги виключно під власні умови ведення бізнесу. Вимога викладена з метою пересвідчення Замовника в наявності відповідної категорії співробітників в штаті компанії як факту. Звертаємо увагу, що на відміну від власних штатних працівників, Замовником не конкретизований спосіб підтвердження трудових відносин між водієм і сторонньою логістичною компанією, що дає гнучкі можливості для виконання даної вимоги. Наголошуємо, що дана закупівля здійснюється для забезпечення військових потреб, тому її кваліфікаційні вимоги не можуть зменшуватись задля максимального комфорту потенційних учасників, особливо в частині підтвердження можливостей виконання оборонного замовлення.
Дата відповіді: 31.01.2025 11:55
Відповідь надана

Досвід виконання аналогічного договору

Номер: 1a657b932cfe4d27830264b904eb6c02
Дата опублікування: 30.01.2025 09:18
Опис: Шановний замовник! В якості підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вимагаєтся надання договору протягом 2023-2025 років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі. При цьому, аналогічним вважається договір на постачання та/або виготовлення товару ДК 021:2015 35810000-5 (гідросистема для питної води). Чи можна використовувати договір на інши товари за кодом ДК 021:2015 35810000-5 - індівідуальне обмундирування. Дякую.
Відповідь: Добрий день! Аналогічним вважається договір за кодом ДК 021:2015: 35810000 5 – Індивідуальне обмундирування.
Дата відповіді: 30.01.2025 09:38