• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Механізми щіткові для маніпулятора CASTOR

Завершена

2 838 486.80 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 28 384.87 UAH
Період уточнення: 29.01.2025 10:58 - 14.03.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо нової редакції додатку 5 - Проект договору в редакції із зміна 5 від 04.03.2025

Номер: c8430732f77d42d4aae62429ebe8ce57
Дата опублікування: 06.03.2025 22:05
Опис: Як учасник закупівель ТОВ «НВП «ЕЛКОМ», яке є виробником аналогічного обладнання, що є предметом цієї тендерної закупівлі, повідомляємо про наступне, станом на 06.03.25р. ТОВ «НВП «ЕЛКОМ» є платником податку на прибуток, сплачує цей податок на загальних підставах за ставками та умовами, передбаченими пунктом 136.1 статті 136 Податкового кодексу України». Натомість з 01.04.2025р. ТОВ «НВП «ЕЛКОМ» переходить на спрощену систему оподаткування без ПДВ. З урахуванням того, що в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-01-29-004443-a., не зазначено про обмеження до організаційно-правової форми юридичної особи учасника відкритих торгів, вважаємо, що в проект договору поставки, який розміщений в тендерній документації мають бути внесені наступні зміни та доповнення: 1. Пункт 11.2 проекту Договору викласти в наступній редакції: «Постачальник є платником податку в залежності від обраної системи оподаткування обліку та звітності, передбаченими пунктом _____ статті ______ Податкового кодексу України. Покупець є платником податку на прибуток, сплачує цей податок на загальних підставах за ставками та умовами, передбаченими пунктом 136.1 статті 136 Податкового кодексу України». 2. Пункт 11.6 проекту Договору викласти в наступній редакції: «Сторони несуть повну відповідальність за правильне зазначення реквізитів у Договорі (Контракті). У разі зміни назви, організаційно-правової форми, місцезнаходження, системи оподаткування обліку та звітності, поштової адреси, інших реквізитів однієї зі Сторін за Договором (Контрактом), остання зобов’язана повідомити про це іншу Сторону протягом 5 днів із дня виникнення таких змін шляхом направлення листа-повідомлення. У разі не надходження такого повідомлення у вказаний у Договорі (Контракті) строк, винна Сторона відшкодовує іншій Стороні всі понесені у зв’язку з цим збитки. 3. В звязку з тим, що продукція згідно ТД є запасними частинами до устаткування, просимо надати розяснення щодо пункту 5.14.1 проекту Договору, а саме надання "- копії ТУ(ТС) або інший документ на Продукцію" - чи достатньо на виконання даного пункту надання "креслення на запропоновану учасником продукцію, погоджені Замовником, достатні для підтвердження технічних характеристик, встановлених Замовником у Додатку 4 «ТСдоПЗ» до тендерної документації"?
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
Дата відповіді: 10.03.2025 13:31
Відповідь надана

Продовження терміну тендеру

Номер: 0a955d2598fd47ab9dcbfef3e31d81a0
Дата опублікування: 06.02.2025 10:13
Опис: Шановний замовник! Просимо по можливості продовжити термін виконання Закупівлі №26809307 "Щіткові механізми маніпулятора CASTOR" до п'ятниці 14.02.2025. Дякуємо за розуміння та найкращі побажання
Відповідь: Відповідні зміни до тендерної документації внесені у встановленому порядку.
Дата відповіді: 06.02.2025 14:06
Відповідь надана

Електронний підпис

Номер: c20549893db742218de090001ccc4d65
Дата опублікування: 05.02.2025 15:27
Опис: Як іногородній учасник тендерної процедури, ми подамо пояснювальний лист, але чи потрібно нам все одно підписувати документи електронним підписом, що не буде задовільним, чи потрібно підписувати документи та ставити печатку вручну?
Відповідь: Учасник-нерезидент у разі неможливості накласти ЕП керівника/уповноваженої особи учасника на свою тендерну пропозицію відповідно до законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» – надає у складі тендерної пропозиції відповідний лист-пояснення. Відповідно до умов п. 1 р. III тендерної документації «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій документи, визначені у Додатку 1 до тендерної документації, подаються учасником у сканованому вигляді». Учасник - нерезидент засвідчує документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою (за наявності) та підписом керівника/уповноваженої особи учасника.
Дата відповіді: 07.02.2025 11:43
Відповідь надана

Умови щодо виготовлення та постачання продукції

Номер: 5698c95e9f784de8a9afade4d3684bd5
Дата опублікування: 03.02.2025 18:23
Опис: Учасник закупівель є господарюючим суб’єктом, що здійснює продаж щіткових механізмів, виробником яких є ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ЕЛКОМ». Просимо надати відповідь на наступне запитання: 1. Чи є обовязковим для подання документ згідно додатку 1 ТД п.3.1, а саме - "У разі подання пропозиції на еквівалент учасник у складі тендерної пропозиції має надати: - лист-підтвердження від виробника основного обладнання INETEC - Institute for Nuclear Technology Ltd про можливість використання запропонованого товару у складі маніпулятора CASTOR виробницва INETEC - Institute for Nuclear Technology Ltd." ? Також у зв’язку з наявною заборгованістю АТ "НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» перед ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ЕЛКОМ» за поставлене обладнання на адресу підрозділів ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» та системність виникнення такої заборгованості, для прийняття участі у торгах наполягаємо на прийнятті наступних умов за яких це можливо: 1. Прийнятні умови оплати - оплата протягом 45 календарних днів з дати підписання Сторонами акту (актів) приймання-передачі Продукції. 2. Пункт 11.2 проекту Договору викласти в наступній редакції: «Постачальник є платником податку в залежності від обраної системи оподаткування обліку та звітності, передбаченими пунктом _____ статті ______ Податкового кодексу України. Покупець є платником податку на прибуток, сплачує цей податок на загальних підставах за ставками та умовами, передбаченими пунктом 136.1 статті 136 Податкового кодексу України». 3. З метою уникнення зловживання правом Покупцем, щодо проведення розрахунків за поставлену продукцію, Пункт 4.6. Розділу IV «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ», викласти в наступній редакції; «Сторони домовилися, що Покупець має право затримати оплату Продукції у випадку наявності рішення суду, що набрало законної сили, щодо сплати заборгованості, штрафних санкцій, відшкодування збитків та інших платежів за даним Договором, до моменту проведення Постачальником остаточних розрахунків». 4. З метою уникнення необґрунтованих втрат Покупцем в розмірі суми ПДВ від ціни Договору у разі анулювання реєстрації платника ПДВ Постачальника, пропоную: 4.1. Розділ XI проекту Договору (контракту) поставки «ІНШІ УМОВИ» доповнити пунктом 11.9 наступного змісту; «В разі, якщо Постачальнику анулюванна реєстрація платника ПДВ з підстав визначених відповідно до підпунктів 298.1.1 - 298.1.4 статті 298 Подактового кодексу України, Постачальник зобов’язується повідомити Покупця протягом одного банківського дня з дати переходу на спрощену систему оподаткування». 4.2. Розділ XI проекту Договору (контракту) поставки «ІНШІ УМОВИ» доповнити пунктом 11.10 наступного змісту; «В разі настання обставин, що визначені пунктом 11.9 Договору, Сторони зобов’язані протягом двох банківських днів укласти Додаткову угоду до Договору про зміну ціни Договору в бік зменшення в розмір ПДВ визначеного пунктом 3.1 Договору». 4.3. Розділ XI проекту Договору (контракту) поставки «ІНШІ УМОВИ» доповнити пунктом 11.11 наступного змісту; «В разі настання обставин, що визначені пунктом 11.9 Договору, Постачальник звільняється від виконання договірних зобов’язань в частині реєстрації податкових накладних в ЄРПН, а Покупець втрачає право на застосування господарсько-правових санкції за невиконання обов’язку реєстрації податкових накладних в ЄРПН». При прийнятті даних вимог гарантуємо участь у торгах та виробництво щіткових механізмів у вказані терміни.
Відповідь: Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Дата відповіді: 05.02.2025 16:12
Відповідь надана

Terms of payment

Номер: 260939fe5cfa48a28d96166d4bd390ef
Дата опублікування: 03.02.2025 13:29
Опис: The procurement participant is a business entity that manufactures and sells equipment used for inspections of NPPs LLC "INETEC-Institute for Nuclear Technology Ltd". Due to the existing debt of SE NAEK "ENERGOATOM" to LLC "INETEC-Institute for Nuclear Technology Ltd" for the supplied equipment of SE NAEK "ENERGOATOM" divisions and the systematic occurrence of such debt, in order to participate in the auction, we insist on accepting the conditions under which it is possible: 1. Delivery terms - 50% prepayment within 15 calendar days, after signing the contract, 50% upon delivery within 30 calendar days.
Відповідь: Ваше звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку.
Дата відповіді: 05.02.2025 16:11