-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги Послуги з охорони приміщень лабораторного корпусу №5 та прилеглої території (поштова адреса 03164, м. Київ, вул. Булаховського, 2Д) ВД «Академперіодика» НАН України
Завершена
574 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 873.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 873.75 UAH
Період уточнення:
28.01.2025 13:56 - 16.02.2025 00:00
Відповідь надана
не менш ніж 4-х провідників службових собак
Номер:
9c2b2d4f84664ea7be163b9399b46356
Дата опублікування:
14.02.2025 10:54
Опис:
Замовнику, Вами вимагається наступне: копії сертифікатів/дипломів/свідоцтв та інше про проходження навчання по підготовці спеціалістів провідник собаки (п.17 ст.13 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМ України від 18.11.2015 р. №960 (із змінами) для не менш ніж 4-х вказаних в довідці працівників.
Вимога про наявність не менш ніж 4-х провідників службових собак була оскаржена і Орган оскарження зазначив, що дана вимога є необґрунованою.
Просимо прибрати її з тендерної документації, інакше будемо вимушені повторно скаржитись
Відповідь:
Зміни внесено відповідним чином.
Дата відповіді:
14.02.2025 12:50
Відповідь надана
Не виконання вимог органу оскарження та Особливостей
Номер:
150e89c9d9c8428e901a2ef6a219184a
Дата опублікування:
14.02.2025 09:34
Опис:
Шановний Замовник. Чому Вами не вносяться зміни до тендерної документації відповідно до рішення АМКУ від 10.02.2025 № 1962?
Пункт 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами) (далі - Особливості) передбачає - Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Вимагаємо виконання Замовником рішення органу оскарження від 10.02.2025 №1962 та виконання вимог п. 59 Особливостей.
Відповідь:
Зміни внесено відповідним чином.
Дата відповіді:
14.02.2025 12:50
Відповідь надана
Наявність службового собаки для забезпечення охорони території
Номер:
3cff5d5780bf4064b8e5a7e4c346e301
Дата опублікування:
30.01.2025 10:27
Опис:
Просимо додатково роз’яснити, який спосіб охорони із собаками вимагає Замовник, а саме перебування охоронника на прохідній підприємства, а собака вільно переміщується по території об’єкта чи охоронник здійснює цілодобове патрулювання з собакою, чи охоронник цілодобово перебуває на прохідній із собакою? В яких випадках будуть залучатись собаки? Чи є облаштоване місце для їх перебування/утримання на об'єкті?
Відповідь:
Службовий собака знаходиться на об’єкті цілододобово та залучається при обході території. Місце перебування/утримання (наприклад воль’єр) та спосіб харчування покладається на Учасника.
Дата відповіді:
30.01.2025 11:34
Відповідь надана
Забезпечення тендерної пропозиції
Номер:
c13c58e4cb004e79858d1e21b50977de
Дата опублікування:
29.01.2025 18:02
Опис:
Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник вимагає - надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі грошової застави.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 17242,50 грн. (3% від очікуваної вартості предмету закупівлі)
В призначенні платежу має бути вказано «Забезпечення тендерної пропозиції»
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно.
До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення.
Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Підтверджуючим документом є платіжна інструкція.
Водночас, що в Розділі «На підтвердження своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації відсутні вимога щодо надання забезпечення тендерної пропозиції, що суперечить вимогам пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (із змінами), а саме - Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
З метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, вимагаємо від Замовника привести тендерної документації відповідно норм діючого законодавства та внести відповідні зміни.
Відповідь:
Дякуємо. Необхідні зміни до тендерної документації будуть внесені належним чином.
Дата відповіді:
30.01.2025 12:23
Відповідь надана
Виписка або Витяг з ЄДР
Номер:
aee70a995abf4413b1870490ceae739d
Дата опублікування:
29.01.2025 17:52
Опис:
Відповідно до пункту 7 «Інша інформація, яку повинен надати Учасник» Розділ 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовник вимагає надати - Виписку або Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, отриманий не раніше ніж у 2024 році.
Зазначаємо, що відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Безкоштовний пошук відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) здійснюється відповідно до статті 11 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». (https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search).
Встановивши дану вимогу Замовник порушує положення ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
З метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 5, вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації та прибрати дану незаконну та дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Виписка або витяг з ЄДР надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на вебресурсах відкритих державних реєстрів.
Дата відповіді:
30.01.2025 13:12
Відповідь надана
Щодо копії Ліцензії МВС
Номер:
11911c225da74a39a6caa8005a16db42
Дата опублікування:
29.01.2025 17:40
Опис:
Відповідно до пункту 1 Розділу «На підтвердження своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації замовником вимагається надати - Копію ліцензії Міністерства внутрішніх справ України на провадження охоронної діяльності, дійсну на весь строк надання послуг з охорони та/або ліцензії Міністерства внутрішніх справ України на надання послуг з охорони власності та громадян, дійсну на весь строк надання послуг з охорони.
У березні 2015 року на зміну Закону України «Про ліцензування окремих видів господарської діяльності» прийшов новий нормативний акт, який майже не відрізняється назвою, але в той же час кардинальним чином змінив процедуру ліцензування. Однією головних змін яку він запровадив це переходом до ліцензування в електронному вигляді і введення отримання ліцензії на паперовому носії тільки за запитом. А на початку 2017 року, і зовсім скасування бланків ліцензій в друкованому вигляді (реєстр ліцензій ведеться та оприлюднений на сайті уповноваженого державного органу та є публічним, доступ до якого відкритий – https://mvs.gov.ua/licenzuvannia-ta-provedennia-zaxodiv-derzavnogo-nagliadu-kontroliu/licenzuvannia/licenziyi/perelik-subjektiv-gospodariuvannia-iakim-vidana-licenziia-na-provadzennia-oxoronnoyi-diialnosti).
Зазначаємо, що відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Отже, Замовник має змогу самостійно ознайомитись з Реєстром ліцензіатів які мають право здійснювати охорону діяльність. Враховуючи викладене, у тому числі, наявність інформації у відкритих реєстрах, наведена вище умова тендерної документації суперечить вимогам частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Встановивши дану вимогу Замовник порушує положення ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників та рівне ставлення до них, добросовісна конкуренція серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
З метою дотримання вимог Закону, зокрема його статті 5, вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації та прибрати дану незаконну та дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Дякуємо. Необхідні зміни до тендерної документації будуть внесені належним чином.
Дата відповіді:
30.01.2025 12:21
Відповідь надана
Наявність тактичної аптечки
Номер:
918a52c92f334a6f9f6205ba25724ccf
Дата опублікування:
29.01.2025 13:00
Опис:
Відповідно до пункту 13 Розділу «На підтвердження своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації замовником вимагається - Забезпечити наявність на об’єкті охорони тактичної аптечки для надання першої домедичної допомоги на робочому місці персоналу охорони або відвідувачам (уразі необхідності) (наявність підтвердити документально, надати відповідним чином завірені копії документів, підтверджуючих факт придбання та оплати (платіжне доручення або платіжна інструкція або банківська виписка або чек фіскальний/товарний/POS-терміналу).
Мінімальний набір тактичної аптечки:
Джгут (кровоспинний турнікет) CAT/SAM XT/СІЧ або аналог (не менше двох).
Бандаж компресійний
Бинт гемостатичний
Бинт марлевий стерильний
Пов'язка оклюзійна
Армований скотч
Декомпресійна голка
Повітропровід назофарингеальний
Перманентний маркер чорний:
Ножиці тактичні
Рукавички нітрилові,
Протиопікова серветка
Накладка на очі захисна:
Покривало рятувальне (термоковдра)
Картка постраждалого встановленого зразка ч/б.
Нормами діючого законодавства України (ЗУ «Про охоронну діяльність» та «Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності», затверджених Постановою КМ України від 18.11.2015 р. № 960), яке регламентує діяльність суб’єктів охоронної діяльності, не має вимоги та зобов’язання мати в наявності та бути забезпеченими виключно тактичним аптечками.
Дана вимога тендерної документації є дискримінаційною, яка обмежує коло учасників та прописана під певного учасника - ймовірного переможця.
З метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 5, вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
Дякуємо. Необхідні зміни до тендерної документації будуть внесені належним чином.
Дата відповіді:
30.01.2025 12:21
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
449fd7374df649ea934bcbff9c54919f
Дата опублікування:
29.01.2025 12:41
Опис:
Відповідно до пункту 6 Розділу «На підтвердження своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник надає наступні документи» Додатку 4 до тендерної документації замовником вимагається - Документальне підтвердження наявності власного або орендованого або який використовується на підставі договору субпідряду чи іншого правочину** транспорту (екологічний клас автомобілів має бути не менше Євро 5) реагування для мобільних (швидкого реагування) груп, екіпірованих засобами активної оборони на випадок надзвичайної події (не менше двох), які експлуатуються Учасником відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаного системами GPS моніторингу, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Зазначаємо, що пунктом 5 статті 6 Закону України «Про охоронну діяльність» чітко визначено вимоги до транспорту реагування - Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Пунктом 12 «Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», затверджених Постановою КМ України від 18.11.2015 р. № 960 (із змінами) чітко визначено вимоги до транспорту реагування, а саме - Обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог:
1) засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів;
2) на транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності наносяться кольорографічні схеми (написи), які ідентифікують суб’єкта охоронної діяльності, зокрема його скорочене найменування, номер телефону та емблема (у разі наявності);
3) на транспорт реагування, обладнаний кольорографічними схемами (написами), установлюються спеціальні світлові сигнальні пристрої автожовтого (оранжевого) кольору та спеціальні звукові сигнали (далі - спеціальні пристрої);
4) використання спеціальних пристроїв дозволяється виключно у випадках оперативного реагування на тривожні сповіщення, що надійшли до пункту централізованого спостереження суб’єкта охоронної діяльності.
Таким чином, жодним пунктом вищевказаних нормативних актів, які регулюють надання охоронних послуг, та на які робить посилання Замовник у своїй тендерній документації не передбачено інших характеристик або обладнання для транспорту реагування, а саме – вимоги щодо екологічного класу автомобілів не менше Євро 5.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України службові/посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Тобто імператив зазначеного конституційного положення встановлює обов’язок їх посадових осіб дотримуватись принципу законності при здійсненні своїх повноважень.
Станом на 29.01.2025 жодний нормативний документ України не містить заборони використання на території нашої держави транспортних засобів екологічного класу автомобілів нижче Євро 5.
Враховуючи зазначене, на думку спадає, що Замовник усвідомлено намагається обмежити коло потенційних учасників та вже заздалегідь визначив переможця у цій процедурі закупівлі.
З метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статті 5, вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації та прибрати вказану дискримінаційну норму.
Відповідь:
Дякуємо. Необхідні зміни до тендерної документації будуть внесені належним чином.
Дата відповіді:
30.01.2025 12:21