-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
44810000-1 - фарби (фарба фасадна (14 кг))
Завершена
52 462.96
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 524.00 UAH
мін. крок: 1% або 524.00 UAH
Період уточнення:
28.01.2025 12:06 - 05.02.2025 00:00
Відповідь надана
технічне завдання Додаток №4 до тендерної документації
Номер:
d8fa0ab50fb04f81b3337e81417c5cf2
Дата опублікування:
30.01.2025 17:02
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовник, ми маємо змогу запропонувати товар кращої якості ніж прописано в технічному завдані (Додаток №4 до тендерної документації). Просимо Вас надати роз'яснення щодо загального обсягу товару. У зв'язку із тим, що щільність фарби, в залежності від виробника, може суттєво відрізнятися, при цьому технічні характеристики цієї фарби повністю відповідають вимогам тендерної документації. Просимо зазначити одиниці виміру однієї одиниці об'єму товару або в літрах, або в кілограмах, та внести відповідні зміни до Додатку №4 до тендерної документації. Дякуємо.
Відповідь:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення, відповідні зміни будуть внесені Замовником.
Дата відповіді:
03.02.2025 11:33
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
d3c1f7d992e7400e891436c06e0add8d
Дата опублікування:
29.01.2025 10:01
Опис:
Добрий день, шановний Замовнику!
Просимо зазначити, чи користуєтеся Ви електронним документообігом (для укладання договорів тощо)?
Електронний документообіг значно пришвидшує процес укладання договорів, додаткових угод, обміну іншими документами тощо. До прикладу, для укладання договору на паперовому примірнику виникає необхідність скористатися послугами поштових операторів (Укрпошта або Нова пошта), що не працюють під час повітряної тривоги та загрозі артилерійського обстрілу, а персонал та відвідувачі мають пройти до найближчого укриття, що є вимушеною дією для безпеки життя співробітників та клієнтів. За останній час ракетні атаки/артилерійські обстріли є активнішими, що призводить до тривалих повітряних тривог та унеможливлює своєчасну відправку та отримання документів.
Укладання договору через сервіси електронного документообігу (напр., Вчасно) проводиться «в декілька кліків» за наявності світла та Інтернету.
Також спостерігається тенденція серед замовників щодо переходу на електронний документообіг.
Крім того, наведено дозволяє економити як витрати (на поштовий обіг, папір тощо), так і зменшувати негативний вплив на навколишнє середовище.
Тож пропонуємо розглянути подібний варіант документообігу та при згоді, якщо Ви маєте можливість підписувати документи КЕПом (УЕП), необхідно внести доповнення до проєкту договору для відповідності ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг», до прикладу:
1. Сторони домовилися, що підписання документів (Договору, додаткових угод до нього, Додатків тощо, що є невід'ємною частиною Договору та (або) спрямовані на його виконання) (надалі – «Документи») можливе в електронному вигляді уповноваженими особами Сторін з використанням кваліфікованих або удосконалених електронних підписів, що базуються на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа (надалі – «КЕП/УЕП») у погодженій Сторонами системі електронного обміну документами Вчасно.
2.Сторони домовилися, що КЕП/УЕП не засвідчується електронною (кваліфікованою/удосконаленою) печаткою.
3.Сторони домовилися про обмін електронними Документами за допомогою системи електронного обміну документами Вчасно з використанням наступних електронних адрес Сторін: електронна пошта Покупця –______________, електронна пошта Постачальника –_____________.
4. Сторони погодили, що датою Документів є дата підпису Сторін, а у випадку, якщо Документи підписано Сторонами в різні дати – дата підпису Сторони, яка підписала такий документ останньою.
Наведені доповнення не є істотними умовами договору , тож можуть бути внесені і на етапі укладання договору з переможцем.
Відповідь:
Шановний Учаснику, електронний документообіг на підприємстві «Запоріжелектротранс» ще не впроваджено, тож поки не має можливості внести відповідні доповнення до проєкту договору.
Дата відповіді:
30.01.2025 08:55
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
e9a61aab36144288bf421c032eb6b222
Дата опублікування:
29.01.2025 09:57
Опис:
У п. 6.5 зазначено, що Враховуючи те, що даний Договір укладений в період дії воєнного стану в Україні, своїми підписами Сторони погоджуються та підтверджують, що сам факт дії/продовження воєнного стану в Україні не є форс-мажорною обставиною при невиконанні своїх зобов’язань за цим Договором. Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Як Замовники, так і постачальники наразі функціонують в умовах підвищеної небезпеки. Розуміємо, що недобросовісні постачальники можуть маніпулювати та зловживати вищезазначеними обставинами та затримувати відвантаження Товару/ не відвантажувати Товар, але нехтувати безпекою працівників не можна. У зв’язку із вищенаведеним пропонуємо деталізувати обставини непереборної сили та доповнити п.6.5 пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
6.5. Враховуючи те, що даний Договір укладений в період дії воєнного стану в Україні, своїми підписами Сторони погоджуються та підтверджують, що сам факт дії/продовження воєнного стану в Україні не є форс-мажорною обставиною при невиконанні своїх зобов’язань за цим Договором.
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Шановний Учаснику, пункт 6.5. проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) лише передбачає, що сам факт дії/продовження воєнного стану в Україні не є форс-мажорною обставиною, а деталізувати обставини непереробної сили відповідно до запропонованої редакції не вбачається за необхідне, оскільки всі перелічені випадки і так є обставинами непереробної сили (форс-мажором), при настанні яких сторони керуються пунктами 6.1. – 6.4. проєкту договору.
Тож вносити зміни до проєкту договору щодо зазначеного питання не має необхідності.
Дата відповіді:
30.01.2025 08:54
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
26181a78a7de42269cf553e3d2bca54e
Дата опублікування:
29.01.2025 09:57
Опис:
У п. 2.2. зазначено, що Товар оплачується згідно ціни, вказаної в Специфікації, згідно рахунку в національній валюті України, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, інших необхідних витрат.
Відповідно до ст. 7 Закону України «Про страхування» від 7 березня 1996 року, серед обов'язкових видів страхування відсутнє «страхування лакофарбових матеріалів», а отже виробник лакофарбових матеріалів не зобов'язаний страхувати продукцію, а робить це на власний розсуд. Жодним іншим нормативно-правовим актом не передбачено обов'язкове страхування для лакофарбових матеріалів. Включення в обов'язковому порядку страхування до переліку витрат, що включаються у ціну договору може призвести до необґрунтованого збільшення витрат коштів. Просимо внести зміни до п.2.2:
2.2. Товар оплачується згідно ціни, вказаної в Специфікації, згідно рахунку в національній валюті України, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, інших необхідних витрат.
Відповідь:
Шановний Учаснику, пункт 2.2. проєкту договору (Додаток 3 до тендерної документації) передбачає:
2.2. Товар оплачується згідно ціни, вказаної в Специфікації, згідно рахунку в національній валюті України, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, інших необхідних витрат.
Замовник не вимагає від Учасника страхування товару. В перелік витрат, які включені до ціни договору додано страхування на той випадок, якщо Учасник з власної ініціативи застрахує товар, то витрати на страхування додатково не оплачуються Замовником.
Тож вносити зміни до проєкту договору щодо зазначеного питання не має необхідності.
Дата відповіді:
30.01.2025 08:53
Відповідь надана
Щодо умов договору
Номер:
f6e4c48af1aa424fbe72fad154985917
Дата опублікування:
29.01.2025 09:56
Опис:
У абзаці 1 пунктом 3.5 зазначено, що Якість товару має відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТ, ТУ, санітарним, гігієнічним та іншим нормам, що встановлені для даного товару і підтверджуються відповідним документом.
Уся лакофарбова продукція, що виготовляється на території виготовляється за ТУ. ТУ розроблюється із використанням положень ДСТУ. ДСТУ на лакофарбові матеріали не визначають конкретних якісних (нормативних) показників товару, а включає загальну методологію проведення досліджень якості, класифікацію, визначення понять, тощо. У кожного виробника є власне ТУ, а документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ має різну назву (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Лакофарбова продукція не підлягає обов’язковій сертифікації. Також станом на зараз відсутні діючі ГОСТи на лакофарбову продукцію. Просимо звести наступні зміни до п.3.5 або зазначити можливість внесення змін на етапі погодження договору:
3.5. Якість товару має відповідати вимогам діючих ДСТУ або ТУ, гігієнічним та іншим нормам, що встановлені для даного товару і підтверджуються відповідним документом.
Аналогічні зміни потребує п.4.3.2.
Відповідь:
Шановний Учаснику, проєктом договору (Додаток 3 до тендерної документації) передбачено наступні пункти:
«3.5. Якість товару має відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТ, ТУ, санітарним, гігієнічним та іншим нормам, що встановлені для даного товару і підтверджуються відповідним документом.»
та
«4.3. Продавець зобов’язаний:
4.3.2. Забезпечити поставку належного товару, якість якого відповідає діючим нормативним документам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ тощо), технічним вимогам Покупця та вимогам, установленим цим Договором».
Проєкт договору є типовим для закупівлі товарів підприємства «Запоріжелектротранс» та передбачає відповідність якості товару саме діючим нормативним документам. Якщо на лакофарбову продукцію відсутні діючі ГОСТи, то, відповідно умов проєкту договору, Замовник і не вимагає відповідність якості не діючим нормативним документам.
Тож вносити зміни до проєкту договору щодо зазначеного питання не має необхідності.
Дата відповіді:
30.01.2025 08:52
Відповідь надана
поставка
Номер:
36ab607446b54a58911983e102da7909
Дата опублікування:
28.01.2025 16:36
Опис:
Шановний Замовнику, п.п.3.1 пункту 3 Додатку 3 тендерної документації передбачено, що "Покупець в односторонньому порядку визначає кількість товару, яка підлягає поставці, а саме: Покупець має право, як отримати одноразово всю кількість товару, так і отримувати товар партіями протягом дії Договору."
Тож питання залишається відкритим, як плануєте робити заявку на поставку: весь обсяг однією партією чи до кінця року партіями по заявкам?
Завчасно вдячні за відповідь.
Відповідь:
Шановний Учаснику, поставка товару буде відбуватися згідно з умовами, що зазначені у Додатку 3 до тендерної документації, а саме, партіями, відповідно до заявок Замовника, протягом дії укладеного договору.
Дата відповіді:
29.01.2025 15:48
Відповідь надана
щодо поставки
Номер:
b5a751fa8bf549d281a7551a8d52912c
Дата опублікування:
28.01.2025 14:05
Опис:
Шановний Замовнику, просимо надати уточнення щодо поставки. Планується поставка всього обсягу продукції по закупівлі однією партією чи до кінця року по заявкам?
Відповідь:
Шановний Учаснику, поставка товару буде відбуватися згідно з умовами, що зазначені у Додатку 3 до тендерної документації.
Дата відповіді:
28.01.2025 14:28