-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Генератор інверторний Könner & Söhnen KS 3100i S
Завершена
250 950.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 254.75 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 254.75 UAH
Період уточнення:
27.01.2025 10:38 - 31.01.2025 06:00
Відповідь надана
Щодо термінів поставки Товару.
Номер:
c55ca2bb9fb14ece87bbfd3405f59fec
Дата опублікування:
29.01.2025 11:18
Опис:
Шановний Замовнику, які терміни поставки Товару?
Поставка разова, чи партіями напротязі року?
Дякую.
Відповідь:
Доброго вечора
Постачальник зобов’язаний здійснювати поставку (передачу) товару відповідно до заявок Замовника у строк: до 20.12.2025 року
Поставка Товару здійснюється транспортом Постачальника партіями, в асортименті та в кількості, узгодженими Сторонами у видатковій накладній та Товаророзпорядчих документах
Дата відповіді:
29.01.2025 17:21
Відповідь надана
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Номер:
1334036ccbdf4d4ea3941b61abc9c481
Дата опублікування:
28.01.2025 16:24
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику!
У відповідності до Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ для процедури закупівлі – спрощена закупівля згідно ДК 021:2015:31120000-3: Генератори згідно UA-2025-01-27-003469-a. У відповідності з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178(далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) визначає відомості, які повинна містити тендерна документація. Пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації, серед іншого, зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
В свою чергу, частина 4 статті 23 Закону визначає, що технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент».
Зважаючи на вище зазначене потенційний Учасник звертається до Вас, щоб Ви відкоригували відповідні кваліфікаційні критерії до предмета які зазначені в Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ для процедури закупівлі – спрощена закупівля згідно ДК 021:2015:31120000-3: Генератори у відповідності до UA-2025-01-27-003469-a у відповідності до чинного законодавства.
Оскільки критерії які зазначені в Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ для процедури закупівлі – спрощена закупівля згідно ДК 021:2015:31120000-3: Генератори у відповідності до UA-2025-01-27-003469-a п. 9. Тендерної документації замовника «Враховуючи норми частини 4 статті 14 Закону “Про публічні закупівлі” (зі змінами), предмет закупівлі у Оголошенні для проведення спрощеної закупівлі визначено з умовою конкретного виробника та моделі, так як експлуатація саме такого товару, задовольняє потреби замовника за технічними та якісними характеристиками, а також за вартістю життєвого циклу.
Тож еквіваленти товару не визначались та в разі їх пропозицій буде вважатись, що товар не відповідає вимогам до предмету закупівлі.»
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Згідно до чинного законодавства а саме: ст. 14. ЗУ «Про публічні закупівлі» у відповідності до організації спрощені закупівлі згідно п.4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Тобто норма трактована в п.9 до Додатку 2 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ для процедури закупівлі – спрощена закупівля згідно ДК 021:2015:31120000-3: Генератори у відповідності до UA-2025-01-27-003469-a не коректна та застосувалася на власний розсуд Замовником оскільки саме ця норма застосується для користувачів ProzorroMarket.
Аналогічне рішення, Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №12077-р/пк-пз від 12.07.2024.
Відповідь:
Доброго дня!
Необхідність закупівлі пов'язана з особливостями виконання завдань за призначенням, які покладені на відповідні підрозділи та згідно рапорту ініціатора закупівлі із зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 1 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі- Особливості) особливості встановлюють порядок та умови здійснення оборонних закупівель (далі - закупівлі) для державних замовників у сфері оборони, служб державного замовника, а також військових частин, організацій (установ, закладів), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану.
Згідно з пунктом 8 Особливостей державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель в один із таких способів:
1) у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176; 2023 р., № 51, ст. 2834);
2) у порядку проведення СПРОЩЕНИХ закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями;
3) у порядку відбору постачальника шляхом запиту пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407);
4) шляхом застосування рамкової угоди відповідно до цих особливостей.
Враховуючи вищезазначене та беручи до уваги рапорт ініціатора закупівлі, Замовником було прийнято рішення щодо проведення закупівлі у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, в електронній системі закупівель.
Учасник же посилається на частину 4 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка застосовується до відкритих торгів згідно Розділу IV ВІДКРИТІ ТОРГИ Закону.
Відповідно до частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тим самим дана норма НЕ ЗОБОВ’ЯЗУЄ Замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це.
Отже, для дотримання принципів Закону, а саме максимальної економії та ефективності, Замовник прийняв рішення провести закупівлю саме за технічними характеристиками зазначеними в Додатку 2 до документації про проведення спрощеної закупівлі.
Дата відповіді:
28.01.2025 17:23
Відповідь надана
Кращі характеристики
Номер:
27f816d9f6fd472f885d884dc8a66796
Дата опублікування:
28.01.2025 12:05
Опис:
В технічних вимогах до тендерної документації, Вами прописано технічні параметри лоту який планується закупати. Чи розглядаєте Ви інструмент в даній закупівлі з кращими технічними характеристиками?
Відповідь:
Доброго дня.
Враховуючи норми частини 4 статті 14 Закону “Про публічні закупівлі” (зі змінами), предмет закупівлі у Оголошенні для проведення спрощеної закупівлі визначено з умовою конкретного виробника та моделі, так як експлуатація саме такого товару, задовольняє потреби замовника за технічними та якісними характеристиками, а також за вартістю життєвого циклу.
Тож еквіваленти товару не визначались та в разі їх пропозицій буде вважатись, що товар не відповідає вимогам до предмету закупівлі.
Якщо пропозиція учасника містить не весь перелік товару або зміну обсягів та зміну товару, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам закупівлі та відхиляється Замовником.
Дата відповіді:
28.01.2025 12:40
Відповідь надана
щодо надання еквіваленту
Номер:
3798e3e2755749ca9e65ae7754ef1084
Дата опублікування:
28.01.2025 11:00
Опис:
Добрий день! Шановний Замовнику, прохання повідомити чи розглядаєте Ви еквівалент? Дякую!
Відповідь:
Доброго дня, ні.
Дата відповіді:
28.01.2025 11:04