• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління побутовими відходами

Завершена

326 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 630.00 UAH
Період уточнення: 24.01.2025 16:41 - 29.01.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги!!!!!!!

Номер: 165a044fb619443aab254e28737aa218
Дата опублікування: 27.01.2025 21:55
Опис: Наголошуємо ще раз:У додатку 2.п3 убрати дискримінаційні вимоги щодо кількість працівників.Учасник самостійно розраховує необхідну кількість працівників,яких планує залучити для дотримання та забезпечення виконання умов предмета закупівлі.Розгляньте рішення Колегії АМКУ з цього приводу. Замовник не довів та документально не підтвердив, необхідність встановлення вимоги щодо обов'язкової кількісті зазначених працівників в учасника. Враховуючи викладене, виконати зазначену умовк можуть лише ті суб'єкти господарювання, у яких в шаті наявні саме описані в Документації працівники в передбаченій Замовником кількості, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників, зокрема, Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище вимоги порушують принципи здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника) згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи наведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документаці Воєнний стан-це не привід прикривати дискримінаційні вимоги!!!!
Відповідь: Доброго дня. Зміни внесено.
Дата відповіді: 29.01.2025 16:36
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги.

Номер: 37c150c0c75748f099e5156df4bec842
Дата опублікування: 24.01.2025 18:41
Опис: У додатку 2 п.2 п.п.2.1- ви прописали"...складського та/або виробничого приміщення та офісного приміщення у власності або на правах оренди, строком оренди не менше ніж до 31.12.2025 року (або з умовою пролонгації).".Питання:а договір ви будете свій теж на 5 підписувати.А на який термін надання послуги у вас????Приберіть цю дискримінаційну вимогу терміну.Термін ви можете вимагати тільки на срок дії вашого договору
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, в пункті 7 договору вказано строк дії до 31.12.2025 р. Тому і вказано на період дії договору.
Дата відповіді: 27.01.2025 17:05
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги.

Номер: 8ecd0535f5e346e895c99064f9e29ded
Дата опублікування: 24.01.2025 18:35
Опис: У додатку 2.п3 убрати дискримінаційні вимоги щодо кількість працівників.Учасник самостійно розраховує необхідну кількість працівників,яких планує залучити для дотримання та забезпечення виконання умов предмета закупівлі.Розгляньте рішення Колегії АМКУ з цього приводу.
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо, Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону. Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); Виходячи з норм Закону та Особливостей тендерна документація розробляється та затверджується замовником і має містити відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. З огляду на викладене, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Так, як університет має великі об’єкти для вивезення сміття, та Учасник повинен мати в своєму розпорядженні: достатню кількість працівників для своєчасного та якісного вивезення відходів.
Дата відповіді: 27.01.2025 17:05