• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

42130000-9 "Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої": (1.Кран радіаторний ППР прямий\кутовий 20 х 1/2" – 50 шт, 2.Кран радіаторний ППР прямий\кутовий 25 х 3/4" – 50 шт, 3.Кран ППР пайка латунна куля д.20 – 10 шт, 4.Кран ППР пайка латунна куля д.25 – 10 шт, 5.Кран ППР пайка латунна куля д.32 – 5 шт, 6.Кран ППР пайка латунна куля д.40 – 5 шт, 7.Кран ППР пайка латунна куля д.50 – 5 шт, 8. Фільтр латунь д.15 – 50 шт, 9.Фільтр латунь д.20 – 50 шт, 10.Фільтр латунь д.25 – 30 шт, 11.Фільтр латунь д.32 – 30 шт, 12.Фільтр латунь д.40 – 20 шт, 13.Фільтр латунь д.50 – 10 шт, 14.Клапан зворотній латунь д.20 – 50 шт, 15.Клапан зворотній латунь д.25 – 30 шт, 16.Клапан зворотній латунь д.32 – 30 шт,17.Клапан зворотній латунь д.15 – 50 шт, 18.Клапан зворотній латунь д.40 – 20 шт, 19.Клапан зворотній латунь д.50 – 10 шт, 20.Кран латунний посилений (ВВ) 15 – 100 шт, 21.Кран латунний посилений (ВВ) 20 – 100 шт, 22.Кран латунний посилений (ВВ) 25 – 20 шт, 23.Кран латунний посилений (ВВ) 32 – 20 шт, 24.Кран латунний посилений (ВВ) 40 – 20 шт, 25.Кран латунний посилений (ВВ) 50 – 20 шт,26.Кран латунний посилений (ВЗ) 15 – 100 шт, 27.Кран латунний посилений (ВЗ) 20 – 100 шт. 28.Кран латунний посилений (ВЗ) 25 – 30 шт, 29.Кран латунний посилений (ВЗ) 32 – 20 шт, 30.Кран латунний посилений (ВЗ) 40 – 20 шт, 31.Кран латунний посилений (ВЗ) 50 – 20 шт, 32.Кран латунний посилений (ЗЗ) 15 – 20 шт, 33.Кран латунний посилений (ЗЗ) 20 – 10 шт, 34.Кран латунний посилений (ЗЗ) 25 – 5 шт, 35.Кран латунний посилений (ЗЗ) 32 – 5 шт, 36.Кран латунний посилений (ЗЗ) 40 – 5 шт,37.Кран латунний посилений (ЗЗ) 50 – 5 шт, 38.Кран латунний з американкою посилений 15 – 50 шт, 39.Кран латунний з американкою посилений 20 – 50 шт, 40.Кран латунний з американкою посилений 25 – 20 шт, 41.Кран латунний з американкою посилений 32 – 20 шт, 42.Кран латунний з американкою посилений 40 – 10 шт, 43.Кран латунний з американкою посилений 50 – 10 шт, 44.Кран радіаторний прямий (верхній) 15 – 50 шт, 45.Кран радіаторний прямий (верхній) 20 – 30 шт, 46.Кран радіаторний прямий (нижній) 15 – 50 шт, 47.Кран радіаторний прямий (нижній) 20 – 30 шт, 48.Кран радіаторний кутовий (верхній) 15 – 50 шт, 49.Кран радіаторний кутовий (верхній) 20 – 30 шт, 50.Кран радіаторний кутовий (нижній) 15 – 50 шт, 51.Кран радіаторний кутовий (нижній) 20 – 30 шт, 52.Кран Маевського 15 – 50 шт, 53.Кран Маевського 20 – 50 шт, 54.Кран під манометер 15 – 100 шт, 55.Вентиль латунний посиленний 15 – 50 шт, 56.Вентиль латунний посиленний 20 – 50 шт, 57.Вентиль латунний посиленний 25 – 300 шт, 58.Вентиль латунний посиленний 32 – 50 шт, 59.Вентиль латунний посиленний 40 – 40 шт, 60.Вентиль латунний посиленний 50 – 30 шт)

Завершена

1 567 051.50 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 835.26 UAH
Період уточнення: 24.01.2025 13:27 - 31.01.2025 00:00
Відповідь надана

Технічні характеристики

Номер: d798ce9bbc8a491b8bb879cb39f4fe57
Дата опублікування: 28.01.2025 13:40
Опис: Шановний Замовнику! Враховуючі, що технічною специфікацією передбачені кульові крани латунні, радіаторні та ППР, просимо уточнити, до яких саме позицій відносяться технічні характеристики та вимоги щодо надання наступних документів: - скан-копію чинного сертифікату експертизи/перевірки типу вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого Постановою КМ України від 16.01.2019р. № 27 та/або вимогам інших нормативних документів, виданих уповноваженим органом з оцінки відповідності, з додатком до сертифікату із зазначенням даних про ідентифікацію виробу (тип, марка); - скан-копію чинної декларації про відповідність продукції, яка пропонується Учасником для постачання, вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском, затвердженого Постановою КМ України від 16.01.2019р. № 27 . ; - паспорт на запропонований товар У випадку, якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, надати лист авторизації від виробника (його офіційного представника), що підтверджує зв’язок між виробником або офіційним представником/постачальником та учасником і можливість постачання Учасником запропонованого товару, з вказанням номеру оголошеної закупівлі та дати публікації.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, зазначені вимоги та технічні характеристики відносяться до кранів латунних посилених ВЗ, ВВ (позиції 20-31)
Дата відповіді: 29.01.2025 15:29
Відповідь надана

загальне

Номер: 8f32c1f6c3a349a8bf8f0903ae6c7e7c
Дата опублікування: 28.01.2025 11:33
Опис: Замовнику, не тяніть час для відповіді
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, відповідь надано.
Дата відповіді: 28.01.2025 11:35
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 6878c89ece604d2089ee704e85caa888
Дата опублікування: 24.01.2025 15:44
Опис: Замовнику, ваша вимога надати Копію сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 на систему управління якістю, виданого на ім’я Учасника та сертифікат внутрішнього аудитора виданий на підставі проходження навчання по програмі «Система управління якістю. Внутрішній аудит систем якості» є дискримінаційною та звужує коло учасників. Учасник може бути не тільки виробником продукції, а торгуючою організацією, яка продає товар виробника, який має безпосереднью сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018. Тому просимо скасувати дану вимогу по відношенню до учасника. Додатково повідомляємо, що у зв’язку із втратою сили з 01.01.2018 року Декрету Кабінету міністрів України від 10.05.93 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» Державна система сертифікації припинила своє існування. Таким чином, з 01.01.2018 року відсутні правові підстави здійснення органами по сертифікації діяльності як призначених органів по сертифікації в державній системі сертифікації. Також повідомляємо, що 10.03.2018 року в «Офіційному віснику України» (№21) опубліковано наказ Мінекономрозвитку від 26.01.2018 року№ 93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів». Наказ вступає в силу з дня його офіційної публікації, тобто з 00:00 годин 17.03.2018 року. Згідно цього наказу втрачає силу наказ Держпотребстандарту від 01.02.2005 № 93 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04.05.2005 року за № 466/10746 (із змінами). Виходячи з усього вищенаведеного, сертифікація продукції, що виробляється або поставляється в Україну, є добровільною прерогативою виробника або постачальника та не є обов’язковою. Сертифікати, які вимагає Замовник, а саме: ДСТУ EN ISO 9001:2018 які видані на Учасника торгів ніяк не підтерджує якість товару. Натомість, Учасник надає у складі пропозиції сертифікати, видані державним органом сертифікації, які гарантують якість товару.
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику, Зазначаємо, що вимога щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 9001 не є дискримінаційною або такою, що порушує будь-чиї законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, та позбавляють можливості подати свою тендерну пропозицію, адже отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Проходження сертифікації вимогам ДСТУ ISO гарантує, що підприємство може випускати або реалізовувати продукцію на стабільному рівні якості та постійно його підвищувати. Робота за принципами ДСТУ ISO означає, що компанія контролює якість та мінімізує ризик отримання продукції невідповідної якості та перетворює роботу з поліпшення якості на фундамент виробничого процесу. Враховуючи, що підприємство відноситься до критичної інфраструктури, Замовнику важливо забезпечити безперебійне постачання якісного товару, при цьому уникнувши недобросовісних постачальників. Крім того, при складанні вимог тендерної документації нами була врахована практика Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, Замовник не має підстав для скасування даної вимоги по відношенню до Учасника.
Дата відповіді: 28.01.2025 11:34