-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прання і сухого чищення (код за ДК 021:2015 -98310000-9) - Послуги з прання
Завершена
559 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 590.00 UAH
мін. крок: 1% або 5 590.00 UAH
Період уточнення:
24.01.2025 13:14 - 02.02.2025 00:00
Відповідь надана
Зміни до тендерної документації
Номер:
2cec61df5ac34f84975b16e076980b52
Дата опублікування:
28.01.2025 11:53
Опис:
Прошу замовника внести зміни до тендерної документації,а саме в Додатку 2 Інформація про необхідні технічні,якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі прибрати з документів які надаються учасником для підтвердження вимог -Акт обстеження приміщення пральні ,оскільки відповідно до ЗУ №877-V від 05.04.2007 зі змінами "Про основні засади державного нагляду(контролю) у сфері господарської діяльності"форма акту обстеження .Таким чином медична документація за формою №315/о втратила чинність,а уніфікований акт для діяльності за квелом 96.01 Прання та хімічне чищення текстильних і хутряних виробів не передбачено
Відповідь:
Добрий день! Зміни в додатку 2 тендерної документації внесені.
Дата відповіді:
28.01.2025 19:06
Відповідь надана
Вимога щодо місцезнаходження учасника в межах Волинської області
Номер:
a8cca9e0f79f48a09dce85897145782d
Дата опублікування:
25.01.2025 16:10
Опис:
Звернення щодо усунення дискримінаційних вимог. Ознайомившись із вимогами Тендерної документації Замовника - було виявлено дискримінаційну вимогу, яка може призвести до обмеження кола потенційних учасників закупівлі. Замовником у пункті 3.1. Додатку 1 до тендерної документації та у Додатку 2 до Тендерної документації встановлено вимогу, що має явно дискримінаційний характер, а саме - встановлено граничні межі місцезнаходження учасника Закупівлі лише в межах Волинської області. Враховуючи, що умовами Тендерної документації даної закупівлі передбачено, що «Транспортування забрудненої білизни та доставку випраної чистої білизни учасник здійснюватиме власним відповідним транспортом відповідно до заявок Замовника; розвантажувально – навантажувальні роботи здійснюватимуться силами та за рахунок учасника.», і, замовником не передбачено можливості самостійно перевозити білизну від місця знаходження учасника до власної адреси, - тому вимога щодо розташування виробничих потужностей (пральні) жодним чином не вливає на замовника та не може створювати будь-яких перешкод для нього щодо отримання ним послуг прання. Таким чином, очевидно, що вказаний пункт є необґрунтованим, а вимога в цілому є дискримінаційною та дає підстави вважати, що Замовник орієнтований на певне коло учасників ринку. Місце знаходження у Волинській області не може впливати на вчасне отримання послуг замовником, згідно умов, зазначених у проєкті Договору. Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо окремих вимог розташування (рішення від 06.02.2019 № 1292-р/пк-пз у процедурі № UA-2019-01-14-001063-b) вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси потенційних учасників. Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тобто, керуючись статтями 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині, де вказано вимогу про знаходження учасника Закупівлі в межах Волинської області ( пункт 3.1. Додатку 1 до тендерної документації та відповідна вимога у Додатку 2). У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Відповідь:
Доброго дня! Тендерна документація розроблена згідно чинного законодавства.
Дата відповіді:
27.01.2025 10:55