• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

45312100-8 Встановлення систем пожежної сигналізації (Реконструкція систем пожежної сигналізації на території центрального офісу ПрАТ “Волиньобленерго”)

Завершена

140 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 700.00 UAH
Період уточнення: 24.01.2025 11:09 - 05.02.2025 00:00
Відповідь надана

Документи

Номер: c6a39fae2000437285bdcc3f48dfa8d3
Дата опублікування: 29.01.2025 09:27
Опис: Звертаємося з повторним питанням стосовно переліку і кількості обладнання та матеріалів. Як учасникам сформувати свою тендерну пропозицію, якщо тендерна документація не містить кількісної характеристики предмету закупівлі. Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити кількісні, якісні характеристики предмету закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! З приводу вашого звернення надаємо наступне роз’яснення. Публічні закупівлі здійснються в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178). В межах даних нормативно-правових актів у Товаристві розролено та функціонує Порядок взаємодії між структурними підрозділами (далі – Порядок) під час планування, організації та здійсненні публічних закупівель ПрАТ «Волиньобленерго», який визначає механізм внесення закупівель до річного плану закупівель, ініціювання заявок на закупівлі та взаємодії між зацікавленими й задіяними при проведенні процедур закупівель структурними підрозділами Товариства. Відповідно до п. 2.2. Порядку ініціатор самостійно визначає перелік та обсяг, предмет закупівлі, його очікувану вартість, тощо. Відповідно до п. 3.1. Порядку ініціатори, в разі необхідності здійснення закупівлі, готують Заявку на проведення закупівлі. Невід’ємною частиною Заявки є, зокрема, технічні вимоги до предмета закупівлі. За клопотанням Уповноваженої особи до ініціюючого структурного підрозділу з приводу вашого звернення отримано наступну відповідь: Учасникам торгів надається можливість, отримати додаткову інформацію, яка може знадобитися їм під час підготовки тендерної пропозиції або для майбутнього виконання Договору. Консультації з предмету закупівлі: 28-35-00, e-mail: koval.ev@energy.volyn.ua - начальник відділу економічної безпеки та захисту інформації Едуард Коваль
Дата відповіді: 29.01.2025 14:34
Відповідь надана

досвід роботи

Номер: bca3e3e991fb49398991505798e07b26
Дата опублікування: 29.01.2025 09:23
Опис: вимоги: 9.1. Наявність в штаті не менше трьох фахівців, які мають практичний досвід (не менше п’яти років) виконання робіт по встановленню, налаштуванню та адмініструванню програмних і технічних засобів, що використовуються в програмному комплексі Системи та мають досвід роботи з обслуговування, монтажу та тестування пожежної сигналізації.Дана вимога є дискримінаційною, адже звужує коло осіб, які бажають прийняти участь у даній закупівлі, але не мають працівників з досвідом не менше 5 років. Ци вимога суперечить трудовому законодавстуя. тому є протиправною. Видаліть дану вимогу.
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Ваше звернення передано на розгляд ініціатору закупівлі - структурному підрозділу Товариства, який відповідає за формування технічного завдання у відповідності до Порядку взаємодії, затвердженому у Товаристві. У разі підтвердження обставин, викладених у Вашому зверненні, Уповноваженою особою будуть невідкладно внесені зміни до тендерної документації, а саме Технічного завдання. Дякуємо, за увагу до нашої закупівлі.
Дата відповіді: 31.01.2025 10:00
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 9df0a21ac4344107bfab13fee60be109
Дата опублікування: 29.01.2025 09:18
Опис: Вимоги:З метою підтвердження інформаційної безпеки в сфері захисту персональних даних учасника та дотримання ним недоторканності інформації приватного життя, учасники, в складі пропозиції, мають надати документальне підтвердження їх відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT), щодо учасника, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Дана вимога є дискримінаційною. Отримання даного сертифікату є добровільним і не передбачається Ліцензійними умовами Постанови №852. Видаліть дану вимогу.
Відповідь: Обґрунтування вимоги щодо сертифікації учасників за стандартом ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) Замовник процедури закупівлі є Оператором системи розподілу (ОСР), який відповідно до вимог законодавства забезпечує безпеку та стабільність роботи енергетичної інфраструктури. У зв’язку із прийняттям Постанови НКРЕКП № 349 від 26.03.2022 «Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об'єктів критичної інфраструктури», доступ до ряду інформації Замовника обмежено. З огляду на це, сертифікація учасників процедури закупівлі за ISO/IEC 27001:2023 є обґрунтованою вимогою, оскільки вона гарантує: • захист інформації з обмеженим доступом; • дотримання принципів конфіденційності та кібербезпеки; • належне управління ризиками витоку та несанкціонованого доступу. Стандарт ISO/IEC 27001:2023 визначає вимоги до системи управління інформаційною безпекою (СУІБ), яка включає заходи із запобігання витоку, модифікації або знищення критично важливих даних. Оператор системи розподілу працює з інформацією, що може бути ціллю для кібератак або несанкціонованого використання, тому важливо, щоб учасники тендеру відповідали міжнародним стандартам захисту даних. З метою дотримання національного законодавства та міжнародних стандартів, застосування ISO/IEC 27001:2023 узгоджується з: • Законом України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах»; • Загальним регламентом захисту даних (GDPR), якщо закупівля передбачає обмін даними з європейськими партнерами; • Постановою НКРЕКП № 349, яка встановлює обмеження на доступ до критичної інформації. За підсумками тендеру укладатиметься договір підряду, який передбачає вимоги щодо збереження конфіденційної інформації, доступ до якої мають лише уповноважені особи; забезпечення контролю доступу до інформації Замовника, включаючи дані про об’єкти критичної інфраструктури. Наявність сертифікованої системи інформаційної безпеки забезпечує: • управління ризиками та реагування на інциденти відповідно до міжнародних стандартів; • впровадження механізмів резервного копіювання та відновлення після збоїв або атак; • збереження стабільності операційної діяльності, що критично важливо для енергетичного сектору. Зважаючи на вимоги законодавства, умови воєнного стану та необхідність захисту інформації про критичну інфраструктуру, вимога про наявність у учасників сертифікації за ISO/IEC 27001:2023 є виправданою та обґрунтованою. Це забезпечить безпечну співпрацю із Замовником, мінімізує ризики витоку даних та відповідатиме державним і міжнародним стандартам інформаційної безпеки.
Дата відповіді: 31.01.2025 09:58
Відповідь надана

Документи

Номер: d8ec9320977a475bb8c741ad069e58a3
Дата опублікування: 28.01.2025 17:53
Опис: Просимо надати перелік, кількість обладнання та матеріалів/відомість ресурсів/специфікацію для розрахунку вартості робіт.
Відповідь: На Ваше звернення щодо наданя переліку: кількість обладнання та матеріалів/відомість ресурсів/специфікацію для розрахунку вартості робіт, а саме проектної документації, повідомляємо наступне. Тендерна документація, розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення закупівель, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року (надалі — Особливості), є повною, прозорою та відповідає вимогам чинного законодавства. 1. У частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити інформацію, необхідну для підготовки тендерної пропозиції. При цьому законодавством не встановлено обов’язку Замовника включати до тендерної документації проектну документацію у випадку, якщо це не є необхідним для підготовки тендерної пропозиції. У нашому випадку, усі необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображені у тендерній документації. 2. Щодо посилань на проектну документацію у проекті договору, зазначаємо, що такі положення стосуються етапу виконання договору, а не етапу подання тендерної пропозиції. Передача проектної документації буде здійснена переможцю торгів після укладення договору, що відповідає положенням чинного законодавства. 3. Відсутність проектної документації на етапі подання пропозицій не створює дискримінаційних умов для учасників. Усі учасники знаходяться в рівних умовах, маючи доступ до однакової інформації, необхідної для формування своїх пропозицій. Додатково звертаємо увагу, що у зв'язку із прийняттям Постанови НКРЕКП № 349 від 26.03.2022 "Щодо захисту інформації, яка в умовах воєнного стану може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, у тому числі щодо об'єктів критичної інфраструктури", доступ до інформації обмежено. Для отримання такої інформації Вам необхідно звернутися до ініціюючого закупівлю структурного підрозділу Товариства. З огляду на викладене, внесення змін до тендерної документації в частині включення проектної документації є недоцільним та таким, що суперечить принципам проведення публічних закупівель. Дякуємо за Ваше звернення.
Дата відповіді: 29.01.2025 08:16