• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

(ПК-25Т_013_ВО) Підшипники редукторні

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-01-23-022354-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25Т_013_ВО) ДК 021:2015 - 44440000-6 Вальниці (Підшипники редукторні) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 44440000-6 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 980 000,00 грн. без ПДВ (сім мільйонів дев’ятсот вісімдесят тисяч гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31.01.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 239 400,00 грн. (двісті тридцять дев'ять тисяч чотириста гривень 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Сергій СОРОКІН

Завершена

7 980 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 79 800.00 UAH
Період уточнення: 23.01.2025 17:24 - 31.01.2025 00:00
Відповідь надана

Зміни до ТД

Номер: 49ca0bb04f814593b9b70be0c4393867
Дата опублікування: 27.01.2025 10:52
Опис: Доброго дня, в тендерній документації вказано 7.1. "Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), що містить дані про кінцевого бенефіціара (для юридичних осіб) та відомості про хронологію останніх реєстраційних дій (назва, дата та номер реєстраційної дії; дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення (у разі проведення реєстраційної дії на підставі судового рішення); відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора (прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності)), яким внесено до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; тип змін, унесених реєстраційною дією). Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 20 (двадцяти) календарних днів відносно дати його подання." Сайт Мінюсту не працює у повному обсязі, тому прошу прибрати вимогу "Витяг з Єдиного державного реєстру повинен бути сформований не раніше 20 (двадцяти) календарних днів відносно дати його подання."
Відповідь: : Робота вказаного реєстру була відновлена, зараз реєстр працює в звичайному режимі в зв’язку з чим зміни вносити не доцільно. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 27.01.2025 15:11
Відповідь надана

Технічні характеристики

Номер: 6c6e9ebd50f64b98bd8b6fc9fedbb9fd
Дата опублікування: 24.01.2025 10:33
Опис: Шановний Замовнику просимо вас повідомити вагу підшипника, оскільки тендерною документацією вона не визначена.
Відповідь: Шановний учасник, всі необхідні вимоги до товару викладені в Додатку 1 тендерної документації
Дата відповіді: 27.01.2025 15:11
Відповідь надана

Внесення змін до ТД

Номер: e66e73c4f5954698aa94ea60649fb657
Дата опублікування: 24.01.2025 10:31
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику, маючи розуміння що Замовник на власний розсуд дає рознарядки в кількостях також на власний розсуд, просимо вас внести зміни до тендерної документації та зазначити термін постачання продукції 180 календарних днів, що дасть змогу розширити конкуренцію та більше учасників зможуть прийняти участь що дасть змогу Замовнику закупити товар по НЕ завищенній ціні або зазначити чітко що дана продукція повинна бути поставлена в період не пізніше (дата) в кількості (зазначити кількість). Дякуємо!
Відповідь: Шановний учасник, наразі, на підприємстві склалася гостра ситуація із забезпеченням редукторними підшипниками. Для розширення конкурентного середовища, до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни щодо періодичності надання рознарядок на постачання
Дата відповіді: 27.01.2025 15:11
Відповідь надана

Внесення змін до ТД

Номер: aef3fa254eed42578222feaa991ebb2d
Дата опублікування: 24.01.2025 09:30
Опис: Доброго дня, шановний Замовнику. В п.1.4.4 Загальних умов до ТД зазначено строк поставки: «Протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 31.12.2025». В п.4.2. проекту Договору до ТД Замовник виключив можливість поставити товар не пізніше ніж 31.12.2025 та взагалі не визначив в проекті договору будь-які строки поставки. Просимо Замовника надати роз’яснення, які строки поставки товару будуть застосовуватися в даній закупівлі та роз’яснити цілі зазначення розбіжностей у визначенні строків поставки товарів в даній закупівлі або привести в єдину відповідність змісту, а саме п.4.2. проект договору та п.1.4.4. Загальних умов ТД , в частині визначення строків поставки: «30 (тридцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки замовником, але не пізніше ніж 31.12.2025».
Відповідь: Шановний учасник, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Дата відповіді: 27.01.2025 15:10