• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з поточного ремонту по заміні вікон на металопластикові з улаштуванням укосів в Криворізькій гімназії №8 Криворізької міської ради, за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Великого Кобзаря, 16 (на виконання ПКМУ від 26.09.2024 №1114 "Про реалізацію спільного з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) проекту щодо надання грошової допомоги закладам загальної середньої освіти на 2024/2025 навчальний рік")

Завершена

207 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 1 500.00 UAH
Період уточнення: 23.01.2025 16:59 - 02.02.2025 00:00
Відповідь надана

уточнення

Номер: 1f7ca35af1644eb0a33af9f35763b443
Дата опублікування: 01.02.2025 13:09
Опис: Шановний Замовник, надайте будь ласка ескізи вікон
Відповідь: зателефонуйте будь-ласка замовнику +380677593749
Дата відповіді: 03.02.2025 12:42
Відповідь надана

акт ознайомлення з об’єктом

Номер: c4e3e48975764820a1f536ca1dd3197a
Дата опублікування: 26.01.2025 17:22
Опис: Шановний Замовнику! Стосовно Акту проведення замірів вже не одноразово було доведено, що це являється порушенням процедури Закупівлі, для підтвердження прошу переглянути закупівлю за ідентифікатором UA-2021-02-22-003442-a а також рішення суду по справі №903/432/21 від 07.09.2021 по оскарженню результатів закупівлі за ідентифікатором UA-2021-05-17-005006-b. Вимагаємо зняти вимоги пов'язанні з заміром, акт ознайомлення з об’єктом
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Вимога щодо надання Учасником в складі пропозиції акту ознайомлення з об’єктом та обсягом робіт, згідно Додатку №7 тендерної документації, підписаний представником та скріплений печаткою закладу Замовника (складений в результаті попереднього виїзду Учасника на об’єкт Замовника) із вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника) цілком правомірна та обгрунтована. Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення Учасника з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев та іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт а також, для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання даних робіт/послуг з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі тому, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою. Слід відмітити, що Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктом в період уточнення жодним чином не позбавляє учасників можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі. Тому, твердження щодо неможливості виконання даної вимоги учасниками чи/або неможливості участі в даній процедурі закупівлі є необґрунтованим. Наголошуємо ще раз, що для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об’єктом, за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Крім того, процедура закупівлі була оголошена 23.01.2025, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 00:00 години 31.01.2025 року, тобто учасники мають достатньо часу для того, щоб знайти можливість і час провести ознайомлення з об’єктом та об’ємами робіт. Ознайомлення з об’єктом необхідно, для максимально точного розрахунку ціни тендерної пропозиції та участі в данній закупівлі.
Дата відповіді: 27.01.2025 10:38
Відповідь надана

незаконна вимога

Номер: 47f410fd27dd478a90b31cda01e48bd2
Дата опублікування: 26.01.2025 17:20
Опис: 4.9. Учасник повинен в складі пропозиції надати акт ознайомлення з об’єктом та обсягом робіт, згідно Додатку №7, підписаний представником та скріплений печаткою закладу Замовника (складений в результаті попереднього виїзду Учасника на об’єкт Замовника). Сто раз антимонопольний визнав дії ЗАМОВНИКА неправомірними Вимагаємо зняти вимогу
Відповідь: Шановний учаснику! Замовник формує вимоги тендерної документації, керуючись нормами чинного законодавства України, в тому числі Законом України «Про публічні закупівлі» зі змінами, Цивільним та Господарським кодексами України. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Вимога щодо надання Учасником в складі пропозиції акту ознайомлення з об’єктом та обсягом робіт, згідно Додатку №7 тендерної документації, підписаний представником та скріплений печаткою закладу Замовника (складений в результаті попереднього виїзду Учасника на об’єкт Замовника) із вказанням номеру закупівлі, предмету закупівлі, назви замовника) цілком правомірна та обгрунтована. Акт огляду складається для усвідомлення та ознайомлення Учасника з місцем та об’єктом роботи, розміщенням об’єкту, технічного стану об’єкта та можливих перешкод на земельній ділянці дерев та іншими можливими проблемними питаннями, які можуть виникнути під час виконання робіт а також, для загального розуміння обсягу робіт, та формування ціни своєї пропозиції з урахуванням всіх необхідних обсягів матеріалів та робіт. Обстеження об’єкта дозволяє учаснику здійснити попередній моніторинг окремих показників його технічного стану, що має слугувати своєрідною інформаційною базою для формування учасником раціонального та об’єктивного плану виконання даних робіт/послуг з урахуванням встановлених замовником строків, та формування ціни своєї пропозиції. Оскільки, учасники мали можливість провести попереднє обстеження об’єкта, це тим самим мінімізує ризики виникнення непорозумінь на етапі укладання договору з переможцем закупівлі тому, вважаємо вимогу закупівлі про обстеження об’єкту законною та обґрунтованою. Слід відмітити, що Замовник ніяким чином не порушив вимоги статті 5 Закону, оскільки забезпечив вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбачену Законом, не обмежував право жодного учасника на обстеження об’єкту. Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що встановлена вимога щодо ознайомлення з об’ємами робіт та об’єктом в період уточнення жодним чином не позбавляє учасників можливості взяти участь у даній процедурі закупівлі. Тому, твердження щодо неможливості виконання даної вимоги учасниками чи/або неможливості участі в даній процедурі закупівлі є необґрунтованим. Наголошуємо ще раз, що для всіх учасників встановлено рівні умови для виконання даної вимоги, тобто ознайомлення з об’єктом, за однією адресою, що мінімізує затрати часу та є реальним для виконання. Крім того, процедура закупівлі була оголошена 23.01.2025, кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 00:00 години 31.01.2025 року, тобто учасники мають достатньо часу для того, щоб знайти можливість і час провести ознайомлення з об’єктом та об’ємами робіт. Ознайомлення з об’єктом необхідно, для максимально точного розрахунку ціни тендерної пропозиції та участі в данній закупівлі.
Дата відповіді: 27.01.2025 10:38