• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони та послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації

Завершена

890 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 909.00 UAH
Період уточнення: 23.01.2025 15:34 - 28.01.2025 00:00
Відповідь надана

вимоги

Номер: 65547214237846f9b6ba6bc3529d3c80
Дата опублікування: 24.01.2025 13:13
Опис: Шановний Замовнику в Додатку 2 до Тендерної документації в розділі 2 « Якісні ознаки послуг» в розділі таблиці «Вимоги до організації охорони під час нештатних ситуацій» пунктом 3 передбачено - На підтвердження наявності службової собаки, її реєстрації і утримання відповідно до чинного законодавства, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: - ветеринарний паспорт службової собаки в повному обсязі з відміткою (не більше річної давнини) про щеплення тварини проти сказу; - реєстраційне посвідчення на тварину; - фото номерного індивідуального знаку (жетону) тварини; - документ, виданий уповноваженим органом, що підтверджує адаптованість собаки в умовах міста шляхом тестування за програмою «Собака-компаньйон»; - чинний договір страхування власників собак за шкоду, яка може бути заподіяна третім особам; - свідоцтво державного зразка, що підтверджує проходження навчання за професією «кінолог» провідника собаки. Відповідно до проекту договору, розділ 1, предметом договору є фізична охорона обєктів Замовника, моніторинг сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації. Підруктом 1.2.1 визначено, що пост № 1 та №2 це приміщення Національної бібліотеки України для дітей за адресою вул. Януша Корчака, 60. Аналогічне визначення встановлене в Додатку № 1 та № 3 до проекту Договору. Використання службового собаки не передбачено жодним пунктом проекту договору, що є Додатком 3 до Тендерної документації та суперечить предмету закупівлі «Послуги з охорони обєктів та особистої охорони та послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації», Просимо або надати чітке розяснення чим передбачено використання службового собаки, окрім п.3 роздіду 2, Додатку 2 до тендерної документації, або прибрати дану вимогу, як таку, що не відповідає предмету закупівлі.
Відповідь: Шановний Учасник! Дякуємо за Ваше звернення. Тендерна документація (ТД) складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. (зі змінами та доповненнями) № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості). Предметом даної закупівлі є послуги з охорони об’єктів та особистої охорони та послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації. Відповідно до статті 16, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 28 Особливостей замовник вправі вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям і відповідність їх пропозицій технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі. Учасником, з яким буде укладено договір про закупівлю, має бути забезпечено безпечне, кваліфіковане, якісне, сумлінне виконання охоронних послуг, в тому числі й передбачених пунктами 4.4.6. та 4.4.7. проекту договору, де Виконавець зобов'язаний: 1) Забезпечити охорону приміщень, іншого майна Замовника, переданих під охорону належним чином; виявлення, запобігання та припинення несанкціонованих Замовником проникнень до майна Об’єкта охорони, протиправного заволодіння та використання майна на Об’єкті охорони, заподіяння майнової шкоди Замовнику на Об’єкті охорони; оперативне реагування на виявлені факти протиправних дій щодо Об’єкта охорони. 2) Не допускати проникнення осіб та затримувати тих, які намагаються проникнути (проникли) на об'єкт охорони або залишити його, порушуючи встановлені правила, з обов'язковим негайним повідомленням про це територіального органу Національної поліції. Крім того, пунктом 8 Додатку 1 до проекту договору «Специфікація щодо організації охорони об’єкта» передбачена характеристика послуг: «Виявлення та затримання осіб, які всупереч вимогам пропускного режиму знаходяться на території об’єкта, що охороняється». Пунктами 1.9 та 1.10 Технічних вимог (Додаток 2 до ТД) передбачені наступні вимоги «1.9. У разі виявлення ознак правопорушень на об’єкті сторонніми особами негайно вжити заходів щодо попередження та припинення вчинення правопорушень. 1.10.З метою виявлення осіб, які проникли та незаконно перебувають на об’єкті Замовника може залучатися службова собака та її провідник. Тварина має використовуватись відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про охоронну діяльність» та бути зареєстрована і утримуватись відповідно до правил, затверджених рішенням Київської міської ради від 25.10.2007 р. № 1079/3912». Згідно з ч. 1 ст. 17 Закону України «Про охоронну діяльність» персонал охорони під час і в місцях виконання заходів охорони має право використовувати службових собак, які пройшли у встановленому порядку відповідний курс дресирування, визнані придатними для службового використання та мають ветеринарний паспорт, винятково для виявлення: 1) проникнень (спроб проникнень) на об'єкти, що охороняються; 2) осіб, які незаконно перебувають на об'єктах, що охороняються. Відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності суб’єкт охоронної діяльності забезпечує в тому числі й використання службових собак у порядку, визначеному статтею 17 Закону. Оскільки будь-який суб’єкт охоронної діяльності має можливість завести і використовувати при наданні охоронних послуг (в порядку встановленому статтею 17 Закону України «Про охоронну діяльність») службову собаку, то зазначена вимога не є дискримінаційною та повністю відповідає нормам чинного законодавства України.
Дата відповіді: 27.01.2025 15:19
Відповідь надана

вимоги

Номер: 8f2e5b5aef5241908f533b56690d21c9
Дата опублікування: 24.01.2025 12:49
Опис: Шановний Замовнику в Додатку 2 до Тендерної документації в розділі 2 « Якісні ознаки послуг» в розділі таблиці «Вимоги до організації охорони під час нештатних ситуацій» пунктом 1 передбачено - Учасник повинен мати можливості для забезпечення охорони об’єктів під час нештатних ситуацій, в тому числі транспорт реагування та висококваліфікованих охоронників забезпечених спеціальними засобами захисту і професійним радіозв’язком. Для підтвердження надати в складі пропозиції такі документи: посвідчення та відповідні витяги з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (охоронників згідно з наданим списком). Зазначаємо, що відповідно "Переліку осіб керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту, та періодичність проходження функціонального навчання", затвердженого Постановою КМУ №819 від 23.10.2013 визначено перелік посад, які зобов’язані проходити навчання з питань цивільного захисту. Відповідно до п. 3.1 «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою», затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2015 - працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи, а також учні, курсанти, слухачі та студенти під час трудового і професійного навчання проходять на підприємстві за рахунок роботодавця інструктажі, навчання та перевірку знань з питань охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим від нещасних випадків, а також правил поведінки у разі виникнення аварії. Відповідно до абзацу третього п. 3.13 даного положення - питання щодо необхідності видачі посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці на підприємстві або необхідності працівникам мати їх при собі під час виконання трудових обов'язків вирішується роботодавцем. В нас як потенційного Учасника діє комісія з перевірки знань з питань охорони праці, а також працівники проходять відповідні інструктажі в передбачені чинними нормами терміни. Тому вважаємо вимогу щодо наявності в працівників посвідчень такою, що не відповідає нормам чинного законодавства та відповідно є дискримінаційною, просимо видалити дану вимогу з тендерної документац
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до вимог статті 18 Закону України "Про охорону праці": «Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці». При цьому перелік робіт з підвищеною небезпекою, а також порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (далі - Типове положення) встановлює порядок навчання та перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників у процесі трудової діяльності, а також учнів, курсантів, слухачів та студентів навчальних закладів під час трудового і професійного навчання (п. 1.1 Типового положення затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15). Ви зазначаєте: «В нас як потенційного Учасника діє комісія з перевірки знань з питань охорони праці, а також працівники проходять відповідні інструктажі в передбачені чинними нормами терміни». В той же час Ви самі посилаєтесь на абз. 3 п. 3.13 Типового положення, де сказано: «Питання щодо необхідності видачі посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці на підприємстві або необхідності працівникам мати їх при собі під час виконання трудових обов'язків вирішується роботодавцем». Оскільки Ваше підприємство проводить навчання своїх працівників (в цьому випадку саме охоронників) з питань охорони праці і для таких охоронників Ваше підприємство виступає роботодавцем, то виходячи з положень абз. 3 п. 3.13 Типового положення, саме Ваше підприємство вирішує питання чи видавати посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці своїм працівникам чи ні. Отже, вищезазначена вимога не є дискримінаційною та повністю відповідає нормам чинного законодавства України.
Дата відповіді: 27.01.2025 15:18
Відповідь надана

вимоги

Номер: bfba52b2d3e64696ba9cbaf77d2f7ac2
Дата опублікування: 24.01.2025 11:49
Опис: Шановний Замовнику в Додатку 2 до Тендерної документації в розділі 2 « Якісні ознаки послуг» в розділі таблиці « Наявність дієвої системи управління та контролю якості надання послуг» в пункті 1 до Учасників Вами встановлено вимогу- надати сертифікат на систему управління якістю (ISО 9001). Сертифікат має бути виданий Учаснику організацією, що пройшла відповідну акредитацію згідно чинного законодавства. На підтвердження надати атестат (з додатком) про акредитацію такої організації, виданий в установленому законом порядку. Зазначаємо, що З 2018 роками поняття «обов'язкова сертифікація» та «перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації» було замінено на «обов'язкову відповідність технічним регламентам», згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Відповідно до ч. 1 ст. 24 Закону -Здійснення добровільної оцінки відповідності не вимагається технічними регламентами, а ч. 2 цієї ж статті визначено, що добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах. Враховуючи те, що система управління якістю не підлягає обов’язковій сертифікації дана вимога є дискримінаційною. Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Тому вимагаємо прибрати дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Тендерна документація складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. (зі змінами та доповненнями) № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості). Згідно з п. 28 Особливостей та п.3 ч.2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Крім цього, згідно з п.4 ч.2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VІІІ (зі змінами) будь якому постачальнику послуг надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності – процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Таким чином, сертифікат відповідності – це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Для підтвердження відповідності послуг, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, у відповідності до вимог ст. 268 Господарського кодексу України, покупець може вимагати від постачальників, зокрема, сертифікат відповідності. У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку, може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Не сертифікована продукція може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій. Не впровадження в дію Державних стандартів України підприємствами, установами та організаціями може свідчити про їх неспроможність та (або) небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості своєї продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку. Крім того інформуємо, що Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів). Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», вищезазначена вимога не є дискримінаційною та повністю відповідає нормам чинного законодавства України.
Дата відповіді: 27.01.2025 15:17