• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Сертифікація системи менеджменту/управління (ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015

Торги відмінено

145 725.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 457.25 UAH
Період уточнення: 23.01.2025 11:37 - 29.01.2025 00:00
Без відповіді

Порушенням вимог чинного законодавства

Номер: 2b31f184d0414578a08153a9018470e2
Дата опублікування: 27.01.2025 12:15
Опис: З огляду на технічне завдання та технічні вимоги і перелік послуг викладений у Додатку 2 та 4, варто звернути увагу, що послуги передбачають наступні етапи: - впровадження системи управління за ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015; - сертифікація за стандартами ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 14001:2015. етап №1 не може бути наданий акредитованим органом з сертифікації (оцінки відповідності), у тому числі, виключена і можливість залучення субпідрядника на вказаний перелік послуг, оскільки це суперечитиме принципам, передбаченим ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 «Оцінка відповідності. Вимоги до органів, які здійснюють аудит і сертифікацію систем управління. Частина 1. Вимоги», зокрема, принципу неупередженості: 4.2.1 Щоб здійснювати сертифікацію, яка заслуговує на довіру, орган з сертифікації має бути неупередженим, і його мають сприймати як неупереджений. Обізнаність всього внутрішнього та зовнішнього персоналу щодо потреби в неупередженості є важливою. 4.2.4 Загрози для неупередженості можуть включати але не обмежуються наступним: a) Особиста зацікавленість – загрози, які виникають від особи або органу, що діють у своїх власних інтересах. Стосовно сертифікації, загрозою для неупередженості є особиста фінансова зацікавленість. b) Перевірка своєї діяльності – загрози, які походять від особи або органу, що перевіряють робот що перевіряють роботу, зроблену ними самими. Здійснення аудиту систем менеджменту клієнта, якому орган з сертифікації надавав консультування щодо систем менеджменту, буде загрозою перевірки своєї діяльності. Згідно пункту 5.2.5. стандарту ISO/IEC 17021-1:2015: Орган з сертифікації та будь-яка його частина як юридичної особи та будь-яка особа під організаційним контролем органу з сертифікації (див. п. 9.5.1.2 b)), не повинні пропонувати або здійснювати консультування з питань систем менеджменту. Це також стосується тих частин урядових структур, що визначені як орган з сертифікації. Таким чином, тендерна документація складені із порушенням вимог чинного законодавства та вимагає внесення змін шляхом: а) поділу послуг за предметом закупівлі на два окремі договори: послуги з розробки та впровадження системи управління.