• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія

Торги відмінено

16 275 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 81 375.00 UAH
Період уточнення: 22.01.2025 17:48 - 28.02.2025 00:00
Відповідь надана

Банківська гарантія

Номер: c960471490f345a8a7c532063e2847eb
Дата опублікування: 27.02.2025 17:30
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 8 до тендерної документації Вами зазначено, що: "• Термін дії повинен бути не менше ніж 120 (сто двадцять) календарних днів з дати розкриття" Водночас у тендерній документації зазначено, що: "- строк дії гарантії, який не може бути меншим ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій". Яку з даним вимог має виконати потенційний Учасник?
Відповідь: Шановний учаснику! Вірною є вимога зазначена в тендерній документації. Додаток 8 буде приведений у відповідність. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 01.03.2025 21:07
Відповідь надана

Банківська гарантія

Номер: 95f960c7f0284e3f9440e496807e1c48
Дата опублікування: 27.02.2025 17:24
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до Додатку 8 до тендерної документації Вами зазначено, що: "3. Банківська гарантія повинна містити такі суттєві умови: • Обов’язок банка сплатити повну суму забезпечення тендерної пропозиції (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - ненадання переможцем у строк документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п.44 Особливостей;". Однак повідомляємо, що чинним законодавством встановлено, що дані підстави встановлені пунктом 47 особливостей, задля уникнення порушення чинного законодавства просимо внести зміни до документації та привести Додаток 8 до вимог чинного законодавства, оскільки залишення документації без змін призведе до штучних підстав для Учасників щодо звернення до АМКУ і затягування підписання Договору оскільки вимоги до гарантію містять взаємовиключні вимоги.
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше звернення було розглянуто. Тендерна документація буде приведена у відповідність чинному законодавству шляхом внесення змін. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 01.03.2025 21:10
Відповідь надана

Рішення АМКУ

Номер: b3a9773b7d1646428c3c054074fcb1c5
Дата опублікування: 25.02.2025 21:46
Опис: Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що Ви НЕ ВИКОНАЛИ Рішення АМКУ, відповідно до пункту 2 Рішення АМКУ прийнятого за даною закупівлею Замовника зобов'язано виключити Форму довідки про підтвердження дотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії, та відсутності порушень Ліцензійних умов провадження Учасником господарської діяльності з постачання електричної енергії, що міститься у Додатку 3 до тендерної документації, однак Вами проігноровано дане рішення. Вимагаємо виконати рішення АМКУ та виключити дану вимогу (За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати зазначену вище довідку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.), в іншому разі ми змушені будемо ЗВЕРТАТИСЯ до контролюючих органів (ДАСУ та ПРОКУРАТУРИ), щодо притягнення Вас до відповідальності за НЕВИКОНАННЯ РІШЕННЯ АМКУ!!!
Відповідь: Шановний учаснику! При виконанні рішення АМКУ сталася технічна помилка, через що дана вимога не була виключена. Відповідні зміни буде внесено та приведено умови тендерної документації відповідно до вимог чинного законодавства. Дякуємо за Ваше звернення!
Дата відповіді: 25.02.2025 23:10
Відповідь надана

Нікчемність договору

Номер: 3a21ada182024da2b8f0ed35c62c213a
Дата опублікування: 25.02.2025 21:44
Опис: Шановний Замовнику, відповідно до проекту додатку 3 до проекту Договору Вами визначено очікуваний обсяг постачання у лютому однак повідомляємо, що у кращому випадку дата підписання Договору буде 9 березня, тобто початок постачання відбудеться у кращому випадку з 9 березня. Оскільки пунктом 5 Особливосте: "5. Забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей)". Просимо внести зміни до документації та виключити з прогнозованих обсягів лютий
Відповідь: Шановний учаснику! Ваше зауваження буде враховано, зміни до тендерної документації буде внесено.
Дата відповіді: 25.02.2025 22:58
Відповідь надана

Сертифікати ISO

Номер: eaded88ba8574ed294c7967e636f4118
Дата опублікування: 25.02.2025 21:44
Опис: Шановний Замовнику, звертаємо увагу, що відповідно до Узагальненої практики розгляду органом оскарження скарг щодо закупівель електричної енергії Замовникам забороняється вимагати від Учасників сертифікати ISO (підпункт 2 пункту 2 ). Ураховуючи вище зазначене вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/komisia-z-rozglyadu-skarg/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-z-oskarzhennya-publichnih-zakupivel/uzahalnena-praktyka-kolehii-amku-za-2024/uzahalnennia-praktyky-rozghliadu-orhanom-oskarzhennia-skarh-shchodo-zakupivel-elektrychnoi-enerhii
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»:5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.Стандартам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо до застосування» (ISO 45001:2018, IDT) надано сили державних стандартів України, які є частиною чинного законодавства України. При цьому, згідно положень стандартів, вони є застосовними до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей. Водночас, в Україні наявний широкий перелік органів з оцінки відповідності, які спроможні оцінювати відповідні системи та видавати сертифікати про відповідність систем зазначеним вимогам, до яких безперешкодно може звернутися будь-яка зацікавлена особа, у тому числі і Скаржник, для проходження сертифікації та отримання відповідного сертифікату, що виключає дискримінаційну складову.У зверненні не доведено та не підтверджено документально неможливість отримання вказаних сертифікатів чи дискримінаційність вимоги, внаслідок чого вимога в цій частині є необґрунтованою та безпідставною, на підставі чого підлягає відхиленню.
Дата відповіді: 25.02.2025 23:06
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги

Номер: 5d563a3d317e4143bb1183642a4c333e
Дата опублікування: 25.02.2025 16:50
Опис: Шановний Замовник! Незважаючі на рішення АМКУ по даному тендеру, Ви продовжуєте залишати у своїй тендерній документації дискримінаційні вимоги, видозмінюючи їх, замість прибирання повністю таких вимог з тендерної документації. Зокрема Ви просто видозмінили вимогу щодо необхідності надання Довідки про відсутність факту накладення штрафів Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, фактично залишивши свої дискримінаційні вимоги в силі. Крім того Ваша тендерна документація рясніє іншими дискримінаційними вимогами, зокрема про необхідність надання учасниками 3 сертифікатів ISO, рішення про незаконність вимагання яких також неодноразово виносилось АМКУ. Така зневага до діючого законодавства рано чи пізно обов'якого призведе до понесення справедливого покарання. Просимо Вас видалити усі дискримінаційні вимоги зі своєї тендерної документації.
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»:5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.Стандартам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) / ДСТУ ISO 9001:2018 «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо до застосування» (ISO 45001:2018, IDT) надано сили державних стандартів України, які є частиною чинного законодавства України. При цьому, згідно положень стандартів, вони є застосовними до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей. Водночас, в Україні наявний широкий перелік органів з оцінки відповідності, які спроможні оцінювати відповідні системи та видавати сертифікати про відповідність систем зазначеним вимогам, до яких безперешкодно може звернутися будь-яка зацікавлена особа, у тому числі і Скаржник, для проходження сертифікації та отримання відповідного сертифікату, що виключає дискримінаційну складову.У зверненні не доведено та не підтверджено документально неможливість отримання вказаних сертифікатів чи дискримінаційність вимоги, внаслідок чого вимога в цій частині є необґрунтованою та безпідставною, на підставі чого підлягає відхиленню.
Дата відповіді: 25.02.2025 22:28