-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 – 50410000-2 (Технічне обслуговування змонтованої системи автоматизації управління та диспетчеризації інженерним обладнанням, системи димовидалення та системи підпору повітря)
Завершена
331 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 659.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 659.00 UAH
Період уточнення:
22.01.2025 15:24 - 27.01.2025 00:00
Відповідь надана
Необхідність надання розяснень, відпоідно до вимог тендерної документації
Номер:
60f485ec961f4267b51453d61a7c9ccd
Дата опублікування:
26.01.2025 22:29
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі.
Предметом закупівлі є "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 – 50410000-2 (Технічне обслуговування змонтованої системи автоматизації управління та диспетчеризації інженерним обладнанням, системи димовидалення та системи підпору повітря)"
В ДОДАТКУ 8 до тендерної документації "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" наявна вимога до учасників процедури закупівлі в наступній інтерпритації: п.5 Проєкт договору про закупівлю у формі відповідно до додатку 7 цієї тендерної документації.
В Додатку 7 до тендерної документації, згідно розділу XІІ. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ
12.1. Невід'ємними частинами цього Договору є: перелік обладнання (Додаток 1), перелік регламентованих робіт (Додаток 2), локальний кошторис (Додаток 3), договірна ціна (Додаток 4).
Тобто іншим словами учаснику процедури закупівлі необхідно надати в своїх тендерних пропозиціях Заповнений Проєкт договору, разом з усіма Додатками та відповідно локальним кошторисом з усіма відповідними розрахунками (Додаток 3) та Договірною ціною з усіма відповідними розрахунками та величинами (Додаток 4).
Виникає чітке та логічне запитання до вас, як до Замовника, ви вимагаєте від учасників надання ними відповідних кошторисних розрахунків, а саме Локального кошторис (Додаток 3) та Договірної ціни (Додаток 4) натомість працівника(фахівця), який зможе фахового та якісно виконати кошторис (кошторисні розрахунки) ви чомусь не вимагаєте, чи на вашу думку це може зробити будь-який працівник, навіть не фахівець своєї справи???
Виходячи з вищезазначеної інформації на нашу думку, було б логічно і правильно долучити до учасників процедури закупівлі вимогу, щодо наявності відповідного працівника (фахівця) який виконуватиме відповідні кошторисні розрахунки, а саме: - інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), або особи, що виконує його функції – кошторисника.
На інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) надати копії: диплому про здобутий освітній рівень, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника, щодо права виконання наступних робіт (послуг): інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної доку-ментації та копію чинного Договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності та копію чинного страхового полісу, а також документ, який підтверджує його працевлаштування (копію сторінок трудової книжки, трудовий договір, або договір ЦПХ).
У випадку наявності в учасника особи, що буде виконувати функції – кошторисника, надати копії: диплому про здобутий освітній рівень, диплом (свідоцтво) про перепідготовку, або інший документ який передбачений чинним законодавством України, а також доку-мент, який підтверджує його працевлаштування (копію сторінок трудової книжки, трудовий договір, або договір ЦПХ).
Сподіваємося на здоровий глузд та дотримання вимог вашої ж тендерної документації, щодо наявності фахівця, який буде виконувати відповідні кошторисні розрахунки, які є Обовязковими Додатками до Договору.
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувач.
Вивчивши ваше звернення, хочемо повідомити вам наступне:
На підтвердження наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Замовник вимагає відповідно до підпункту 2.1. пункту 2 додатку 8 тендерної документації довідку, що складена у формі відповідно до додатку 3 тендерної документації, про наявність працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання умов предмету закупівлі.
У закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 – 50410000-2 (Технічне обслуговування змонтованої системи автоматизації управління та диспетчеризації інженерним обладнанням, системи димовидалення та системи підпору повітря)» учасник не вбачає потреби вимагати від учасника наявність інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), або особи, що виконує його функції – кошторисника, так як учасник може скористатися послугами із замовлення кошторису. На думку замовника, такі вимоги у тендерній документації, стосовно даного предмету закупівлі, можуть обмежити коло учасників, та розцінюватися як дискримінаційні вимоги.
Дата відповіді:
29.01.2025 12:54
Відповідь надана
Необхідність приведення вимоги, щодо наявності в учасника документу дозвільного характеру до норм чинного законодавства України.
Номер:
defd4d1c512b4ad69a1f371c22df945f
Дата опублікування:
26.01.2025 21:54
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі.
Предметом закупівлі є "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 – 50410000-2 (Технічне обслуговування змонтованої системи автоматизації управління та диспетчеризації інженерним обладнанням, системи димовидалення та системи підпору повітря)"
В ДОДАТКУ 8 до тендерної документації "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" наявна вимога до учасників процедури закупівлі в наступній інтерпритації: п.4.3 Копію ліцензії ДСНСУ на надання послуг протипожежного призначення та п.4.4 Копію (чинну на весь період надання послуг) відповідної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом або лист роз’яснення щодо відсутності. У разі якщо учасник процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
Доводимо до вашого відома, що відповідно до чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", згідно розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протидимного захисту" в Технологічних вимогах щодо наявності матеріально-технічної бази "чорним по-білому" зазначена наступна інформація:
В паперовій або електронній ліцензії, або в документі дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, щодо надання послуг з протипожежного призначення, а саме послуг, які є предметом закупівлі "обовязково" повинен бути наявний дозвіл на виконання послуг робіт, які є предметом закупівлі, тобто в документі дозвільного характеру повинен бути вказаний розділ в наступній інтепритації: Монтаж систем протидимного захисту, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протидимного захисту!!!
Сподіваємося на здоровий глузд та дотримання норм чинного законодавства України, щодо надання послуг протипожежного призначення, а саме послуг з Технічного обслуговування змонтованої системи автоматизації управління та диспетчеризації інженерним обладнанням, системи димовидалення та системи підпору повітря), які і є предметом закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувач.
У своєму запиті ви зазначили, що базувалися на чинну Постанову від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (надалі – Постанова).
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 9 червня 2011 р. N 550-р «Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною службою з надзвичайних ситуацій» (надалі – Розпорядження) видачею ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до Постанови займається Державна служба з надзвичайних ситуацій (надалі – ДСНС).
Таким чином, дозвільним документом який підтверджує відповідність наданих послуг Постанові є виданий ДСНС документ про ліцензію на надання послуг протипожежного призначення.
У своїх вимогах до учасників Закупівлі відповідно до підпункту 4.3. пункту 4 Додатку 8 тендерної документації Замовник вимагає надати копію ліцензії ДСНСУ на надання послуг протипожежного призначення.
Дата відповіді:
29.01.2025 12:06
Відповідь надана
Необхідність приведення вимоги(кваліфікаційного критерію) до норм чинного законодавства України.
Номер:
4716df57cc7446828cbbf8e7b5f39864
Дата опублікування:
26.01.2025 21:39
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі.
Предметом закупівлі є "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 – 50410000-2 (Технічне обслуговування змонтованої системи автоматизації управління та диспетчеризації інженерним обладнанням, системи димовидалення та системи підпору повітря)"
В ДОДАТКУ 8 до тендерної документації "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" наявна вимога до учасників процедури закупівлі в наступній інтерпритації: 2. Документи, які підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідка складена у формі відповідно до додатку 3 цієї тендерної документації, про наявність працівників відповідної кваліфікації, що будуть залучені до виконання умов предмету закупівлі.
Доводимо до вашого відома, що відповідно до чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", згідно розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протидимного захисту" в Технологічних вимогах щодо наявності працівників відповідної кваліфікації (кадрові вимоги):
п.18. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протидимного захисту повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
п.19. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протидимного захисту повинні відповідати таким вимогам:
монтажник систем вентиляції, кондиціювання повітря, пневмотранспорту та аспірації - не нижче 4-го розряду (для робіт з монтажу систем протидимного захисту);
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців робіт з монтажу систем протидимного захисту повинна становити не менше трьох осіб, а робіт з підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) таких систем - не менше двох осіб.
Шановний Замовнику процедури закупівлі, приведіть вашу вимогу, щодо наявності у учасника працівників відповідної кваліфікації (кадрові вимоги), адже кількість, кваліфікація та посада у фахівців (виконавців робіт) може бути різною, чи не так???
Для виконання договору, відповідно до чинних норм, шляхом конкретизації вимоги, щодо відповідності, щодо кількості та наявності працівників відповідної кваліфікації в учасника процедури закупівлі, згідно п.18 та п.19 чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року, а саме наявності Керівника робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протидимного захисту повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стажу роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протидимного захисту повинні відповідати таким вимогам:
електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців робіт з підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) таких систем - не менше двох осіб.
Сподіваємося на здоровий глузд та дотримання норм чинного законодавства України, щодо надання послуг протипожежного призначення, а саме послуг з Технічного обслуговування змонтованої системи автоматизації управління та диспетчеризації інженерним обладнанням, системи димовидалення та системи підпору повітря), які і є предметом закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувач. У своєму запиті ви зазначили, що базувалися на чинну Постанову від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (надалі – Постанова).
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 9 червня 2011 р. N 550-р «Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною службою з надзвичайних ситуацій» (надалі – Розпорядження) видачею ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до Постанови займається Державна служба з надзвичайних ситуацій (надалі – ДСНС).
У своїх вимогах до учасників Закупівлі відповідно до підпункту 4.3. пункту 4 Додатку 8 тендерної документації Замовник вимагає надати копію ліцензії ДСНСУ на надання послуг протипожежного призначення.
Таким чином, на етапі видачі ліцензії учасник має надати перелік документів та/або інформації, які вказані у Постанові органові ліцензування (в даному випадку відповідно до Розпорядження це ДСНС).
Отже, вимагати від учасника перелік документів та/або інформації, які вже перевірив затверджений орган ліцензування і видав своє рішення, Замовник не вбачає потреби. Надана копія ліцензії ДСНСУ на надання послуг протипожежного призначення яку буде подано учасником на етапі кваліфікації буде автоматичним підтвердженням вимог що вказані у Постанові.
Дата відповіді:
29.01.2025 12:05
Відповідь надана
Необхідність приведення вимоги до норм чинного законодавства України.
Номер:
c7e24e02823c49f08faf9b09b28a503e
Дата опублікування:
26.01.2025 21:21
Опис:
Шановний Замовнику процедури закупівлі.
Предметом закупівлі є "Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, ДК 021:2015 – 50410000-2 (Технічне обслуговування змонтованої системи автоматизації управління та диспетчеризації інженерним обладнанням, системи димовидалення та системи підпору повітря)"
В ДОДАТКУ 8 до тендерної документації "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ" наявна вимога до учасників процедури закупівлі в наступній інтерпритації: Документи, які підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій: Довідка у довільній формі щодо наявності у учасника матерільно-технічної бази для виконання договору, що необхідно для виконання договору по даній закупівлі (пропонується оформити відповідно до додатку 2 тендерної документації).
Доводимо до вашого відома, що відповідно до чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", згідно розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем протидимного захисту" в Технологічних вимогах щодо наявності матеріально-технічної бази "чорним по-білому" зазначена наступна інформація:
20. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність:
приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер);
приладів для проведення аеродинамічних випробувань (комбінований приймач тиску, приймач повного тиску, електронний анемометр, електронний психрометр, диференційний манометр);
пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму);
необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників
Шановний Замовнику процедури закупівлі, приведіть вашу вимогу, щодо наявності у учасника матерільно-технічної бази, адже матеріально-технічна база може бути різною, чи не так??? для виконання договору, відповідно до чинних норм, шляхом конкретизації вимоги, щодо відповідності матеріально-технічної бази та технологій в учасника процедури закупівлі п.20 чинної Постанови №852 від 23.11.2016 року.
Сподіваємося на здоровий глузд та дотримання норм чинного законодавства України, щодо надання послуг протипожежного призначення, а саме послуг з Технічного обслуговування змонтованої системи автоматизації управління та диспетчеризації інженерним обладнанням, системи димовидалення та системи підпору повітря), які і є предметом закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня, шановний запитувач.
У своєму запиті ви зазначили, що базувалися на чинну Постанову від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (надалі – Постанова).
Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 9 червня 2011 р. N 550-р «Про затвердження переліку платних адміністративних послуг, які надаються Державною службою з надзвичайних ситуацій» (надалі – Розпорядження) видачею ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення відповідно до Постанови займається Державна служба з надзвичайних ситуацій (надалі – ДСНС).
У своїх вимогах до учасників Закупівлі відповідно до підпункту 4.3. пункту 4 Додатку 8 тендерної документації Замовник вимагає надати копію ліцензії ДСНСУ на надання послуг протипожежного призначення.
Таким чином, на етапі видачі ліцензії учасник має надати перелік документів та/або інформації, які вказані у Постанові органові ліцензування (в даному випадку відповідно до Розпорядження це ДСНС).
Отже, вимагати від учасника перелік документів та/або інформації, які вже перевірив затверджений орган ліцензування і видав своє рішення, Замовник не вбачає потреби. Надана копія ліцензії ДСНСУ на надання послуг протипожежного призначення яку буде подано учасником на етапі кваліфікації буде автоматичним підтвердженням вимог, що вказані у Постанові.
Дата відповіді:
29.01.2025 12:04