-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з відлову, стерилізації, вакцинації, перетримки та повернення безпритульних тварин
Завершена
157 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 570.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 570.00 UAH
Період уточнення:
20.01.2025 16:01 - 26.01.2025 00:00
Відповідь надана
Невідповідність закупівлі
Номер:
2a0d6f07c8cb4580974e3b7e9d05ef8c
Дата опублікування:
24.01.2025 01:56
Опис:
Прохання забрати вимогу з Форми 3 :" НПАОП 0.00-1.02-08 Правила будови і безпечної експлуатації ліфтів" . Яким чином відлов тварин має стосуватися ліфтів ?
Відповідь:
Внесено зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
24.01.2025 12:52
Відповідь надана
Невідповідність
Номер:
6d6d00d17c344ae585c8754425388ac8
Дата опублікування:
24.01.2025 01:51
Опис:
Замовник вимагає в учасника документи, які не можуть надати громадські організації, які мають ліцензії на ветеринарну практику проте їхні волонтери працюють за цивільно правовими угодами. Також Фопи, і перші, і другі немають трудових книг (згідно законодавства можна вимагати накази на призначення або цивільно-правові договори інші документи, але вимаги лише трудові книги це порушення вимог до конкуренції) та сертифікатів для електриків (цитата форми 3 :"копії протоколів атестації працівників, які будуть приймати участь у наданні послуг за даною закупівлею, документи, які підтверджують групу з електробезпекит спеціалістів, " та ін. Для чого ловлю тварин та лікарю група електробезпеки?
Просимо усунути не точності, оскільки складається враження, що тендерна документація зроблена під конкретну державну чи комунальну організацію, щоб інші бажаючи просто не могли взяти участь через не реальні вимоги. Це суворо карається закононавство. Відсутність здорової конкуренції через підтасування вимог відразу ж перевіряється аудитом та антимонопольним комітетом. Просимо внести зміни для залучення усіх бажаючих взяти участь у закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня, шановний потенційний Учаснику!
Тендерна документація складена у відповідності до вимог чинного законодавства, що регулює здійснення публічних закупівель, Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості). Враховуючи вказане Звернення з вимогами, необхідно внести зміни до тендерної документації, а саме : В Додатку 1 до тендерної документації в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі в пункті 1, а саме: Форма 3 "Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" вилучити текст: "До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ), документи про проведення навчання та перевірку знань персоналу, що буде приймати участь у наданні послуг за даною закупівлею, згідно з вимогами НПАОП 0.00-1.02.-08, копії протоколів атестації працівників, які будуть приймати участь у наданні послуг за даною закупівлею, документи, які підтверджують групу з електробезпеки спеціалістів, що будуть задіяні у наданні послуг за даною закупівлею, яка має бути третьою і/або вище.
Документи надаються на кожного з робітників, що будуть безпосередньо задіяні у процесі надання послуг по даній закупівлі та інформація стосовно яких зазначена у інформаційній довідці,складеній Учасником.Документи кольорово скануються на сканері з роздільною здатністю не нижче 300ppi окремим електронним іменованим PDF-файлом (Ім'я файлу: «Наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf») та завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик."
Дата відповіді:
24.01.2025 12:51