• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Повнокольоровий LED екран (комплект)

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Завершена

1 418 667.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 100.00 UAH
Період уточнення: 20.01.2025 14:41 - 31.01.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінація учасників.

Номер: 48e6d98ebd5b4cc0a53d39311fd92182
Дата опублікування: 24.01.2025 17:33
Опис: Шановний Замовник. Тендерна документація має дискримінаційні вимоги та упереджене ставлення до учасників, які знаходяться поза межами м. Житомир. Наявність сервісного центру у місті Житомир не дає стовідсоткової гарантії для забезпечення якісної гарантійної підтримки та технічного обслуговування обладнання протягом визначеного гарантійного терміну, а тільки звужує коли учасників процедури закупівлі. Встановлення критерію про наявність сервісного центру в м. Житомир створює нерівні умови для учасників процедури закупівлі і свідчить про те, що дана вимога написана під "конкретного" Учасника. Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають сервісний центр в м. Житомир, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання. Дії Замовника в частині встановлення у Документацією наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування Вимоги будемо змушені звернутися до АМКУ та ДАСУ для оскарження.
Відповідь: Шановний учасник. Опрацювавши Ваше питання та подану інформацію повідомляю, що по вимозі щодо наявності сервісного центру в м. Житомир будуть внесені відповідні зміни до Додатку 2 до Тендерної документації. Дякую за запитання
Дата відповіді: 27.01.2025 15:50
Відповідь надана

Дискримінаційні вимоги.

Номер: c9105159cdc64dd2ac9c53322fb93d1e
Дата опублікування: 22.01.2025 17:22
Опис: Шановний Замовник! В Додатку №2 до тендерної документації, а саме Технічні вимоги наявні дискримінаційні вимоги до учасників щодо наявності сервісного центру в Житомирі: 2. На весь товар Учасник надає гарантійні талони та перелік сервісних центрів, служби технічної підтримки, у яких буде здійснюватися гарантійне обслуговування цього обладнання. Наявність сервісного центру в Житомирі. 6. У складі пропозиції Учасник має надати: - гарантійний лист, що містить інформацію про гарантійний термін та інформацію щодо наявного сервісного центру у місті Житомир (з вказанням адреси), який забезпечить гарантійну підтримку та технічне обслуговування обладнання протягом визначеного гарантійного терміну. Учасники за межами м. Житомир так само можуть забезпечити гарантійну підтримку та технічне обслуговування обладнання протягом визначеного гарантійного терміну. Дана вимога створює Дискримінаційні вимоги до учасників,які знаходяться поза межами м. Житомир та суперечить Закону України "Про публічні закупівлі" Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Вимагаємо внести зміни в тенденрну документацію та прибрати дискримінаційну вимогу. У разі ігнорування Вимоги будемо змушені звернутися до АМКУ та ДАСУ. Дана аналогічна практика щодо скасування дискримінаційних вимог,як приклад, викладена в закупівлі UA-2019-09-25-000490-a, де Замовником так само було застосовано Дискримінаційні вимоги до наявної МТБ у Учасника. РІшенням колегії АМКУ дана вимога була скасована та зобов'язано Замовника внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний учасник, Відповідно до умов тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист, що містить інформацію про гарантійний термін та інформацію щодо наявного сервісного центру у місті Житомир (з вказанням адреси), який забезпечить гарантійну підтримку та технічне обслуговування обладнання протягом визначеного гарантійного терміну. Сервісний центр це організація, що займається наданням послуг із сервісної підтримки та обслуговування техніки, обладнання та іншої продукції. Згідно з п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. Тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, яку розробляє та затверджує замовник і яка оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу й авторизованих електронних майданчиках. Саме в тендерній документації замовник описує товар (послуги, роботи), у яких має потребу. Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги тощо. Наявність сервісного центру у місті Житомир забезпечить замовнику швидку доставку в сервісний центр у разі настання гарантійних випадків та, відповідно, швидке відновлення товару для забезпечення потреб замовника. Щоб взяти участь у тендері, учасники мають надати замовникові пакет документів, перелік яких установлюється в ТД. Невідповідність пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації – це підстава для відхилення його пропозиції (абзац другий підпункту 2) пункту 44 Особливостей). Невідповідність одній із вимог, визначеній у тендерній документації, є підставою для відхилення тендерної пропозиції. В разі незгоди Ви маєте право оскаржити дане рішення в установленому Законом порядку. Дякую за питання.
Дата відповіді: 24.01.2025 16:41