• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Завершена

770 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 850.00 UAH
Період уточнення: 20.01.2025 09:45 - 25.01.2025 00:00
Відповідь надана

Лист НКРЕКП

Номер: fc2e1780c4e4429cb134d3a51a35c047
Дата опублікування: 21.01.2025 08:53
Опис: Вимога надати лист від НКРЕКП щодо сертифікації електричної енергії, то повідомляємо Вам, що НКРЕКП не є органом сертифікації та не видає довідок чи листів щодо сертифікації. Також зазначаємо, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки НКРЕКП розглядає запити до 20 календарних днів, а термін подання на тендер - 7 днів, отже дана вимога можливо прописана під певного учасника, який уже має лист від НКРЕКП, в якому ймовірно НКРЕКП пише, що електрична енергія не підлягає сертифікації. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ст. 17, ст. 20 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та Положення про Національну комісію, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженої Указом Президента України № 715/2014 від 10.09.2014 р., питання встановлення та дотримання вимог щодо надійності та безперебійності електро-, тепло-, водо-, газопостачання, стандартів та вимог до якості, відноситься до сфери повноважень НКРЕКП. Таким чином, Замовник вимагає зазначену в тендерній документації інформацію у відповідності до положень вищезазначеної статті Закону.
Дата відповіді: 22.01.2025 15:15
Відповідь надана

Сертифікати ISO

Номер: ca51a8665f374522afc5b727e5fc2179
Дата опублікування: 21.01.2025 08:49
Опис: Шановний замовнику! Згідно пункту 29 Особливостей, у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). А оскільки, національним стандартом згідно чинного законодавства і нормативно-правових актів України, електрична енергія (код ДК 021:2015-09310000-5 "Електрична енергія" обов'язковій сертифікації не підлягає, тому просимо Вас видалити з тендерної документації вимоги щодо сертифікатів ISO. До того ж, просимо Вас ознайомитися з рішенням АМКУ від 05.11.2024 № 17923 по закупівлі UA-2024-10-24-004000-a, яким Замовника зобов'язали видалити всі сертифікати ISO, оскільки відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають наявності вищезазначених документів.
Відповідь: Замовник здійснює дану закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості). Предметом цієї закупівлі є ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія», яка є специфічним товаром та її постачання нерозривно пов’язане з наданням електропостачальником відповідних послуг споживачу. Функції національного органу стандартизації виконує Державне підприємство “Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості” відповідно до Розпорядження КМУ від 26.11.2014 р. № 1163-р «Про визначення державного підприємства, яке виконує функції національного органу стандартизації». З метою вибору надійного, відповідального та добросовісного постачальника, діяльність якого відповідає вимогам чинного законодавства України, замовник зазначає інші вимоги до учасника закупівлі (майбутнього постачальника) згідно з абзацом першим частини третьої статті 22 Закону, зокрема, щодо необхідності підтвердження впровадження ним та підтвердження їхньої відповідності системам управління (менеджменту), а саме: - ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.07.2016 року відповідно до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203); - ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.07.2016 року відповідно до наказу Державного підприємства "Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості" від 21.12.2015 № 203); - ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2021 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 26.12.2019 р. № 502); - ISO 50001:2020 (ISO 50001:2018) «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанова щодо використання» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 15.09.2020 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 03.06.2020 р. №104); - ISO/ІЕС 27001:2015 (ISO/ІЕС 27001:2013) «Інформаційні технології. Методи захисту системи управління інформаційною безпекою. Вимоги» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2017 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.12.2015 р. №193); - ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2020 року відповідно до наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 18.12.2018 р. №507); - ДСТУ ISO 28000:2008 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги» (ISO 28000:2007) (ДСТУ прийнято та введено в дію з 01.01.2009 року відповідно до наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 04.08.2008 р. №268); Звертаємо вашу увагу, що вимоги тендерної документації щодо підтвердження учасниками впровадження та їхньої відповідності вищезазначеним системам управління (менеджменту) не є кваліфікаційним критерієм або вимогами до предмета закупівлі (вимогами щодо сертифікації електричної енергії) у розумінні Закону та цієї тендерної документації, а як зазначено вище, включені до тендерної документації керуючись абзацом першим частини третьої статті 22 Закону. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Отже, замовником при складанні цієї тендерної документації дотримано вимоги чинного законодавства, тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, Замовник має на меті співпрацювати з добросовісним учасником, який керується у своїй діяльності міжнародними стандартами. Ця вимога не обмежує конкуренцію та не вбачається як дискримінаційною
Дата відповіді: 22.01.2025 15:18
Відповідь надана

Розподіл чи ні

Номер: a96599419f374613910fa4c138069a8d
Дата опублікування: 21.01.2025 08:41
Опис: Шановний замовнику! У Вас закупівля з розподілом чи без? чий оператор у Вас розподілу?
Відповідь: Доброго дня! "Споживач здійснює плату за послугу з передачі електричної енергії через Постачальника, послуги з розподілу сплачуються Споживачем через Постачальника." Додаток 3 тендерної документації закупівлі.
Дата відповіді: 22.01.2025 14:44