-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
послуги з обов’язкового страхування цивільної правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
Торги не відбулися
25 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 129.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 129.00 UAH
Період уточнення:
17.01.2025 08:58 - 22.01.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
dd3fafeefc9c49f4a09740d582702830
Дата опублікування:
20.01.2025 07:28
Опис:
Шановний Замовнику!
Просимо прибрати вимоги, які є дискримінаційними, а саме:
Рейтинг страховика за показником «Активи страховика» згідно даних журналу «InsuranceTop» за 09 місяців 2024 року не менш 1,5 млрд. грн.
Рейтинг страховика за показником «Власний капітал» згідно даних журналу «InsuranceTop» за 09 місяців 2024 року не менш 450 млн. грн.
Рейтинг страховика за показником страхування «ОСАГО» згідно даних журналу «InsuranceTop» за 09 місяців 2024 не менш 200 млн. грн.
Рейтинг страховика за «Страхові виплати» згідно даних журналу «InsuranceTop» за 09 місяців 2024 не менш 300 млн. грн.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі мають здійснюватись за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому учасником процедури закупівлі могла бути будь-яка фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка письмово підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі та/або подала пропозицію конкурсних торгів, або цінову пропозицію, або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Що стосується наявності у страховика фінансових показників, вказаних Вами в ТД - повідомляємо, що згідно положень чинного законодавства страхові компанії не зобов’язані мати зазначені Вами фінансові показники. Згідно ст.38 Закону України від 18.11.2021 № 1909-ІХ “Про страхування” ( "Вимоги до платоспроможності Страховика ") :
" 1. Страховик та кожний власник істотної участі у страховику зобов’язані підтримувати платоспроможність страховика. Платоспроможність страховика забезпечується шляхом дотримання вимог до капіталу платоспроможності та мінімального капіталу.
2. Страховик зобов’язаний на постійній основі забезпечувати дотримання вимог до капіталу платоспроможності.
Вимоги до капіталу платоспроможності, а також складові та пропорції складових регулятивного капіталу, що є прийнятними для виконання вимог до капіталу платоспроможності (далі - прийнятний регулятивний капітал для виконання вимог до капіталу платоспроможності), встановлюються нормативно-правовими актами Регулятора.
Розмір прийнятного регулятивного капіталу для виконання вимог до капіталу платоспроможності повинен перевищувати розмір капіталу платоспроможності.
3. Страховик зобов’язаний на постійній основі забезпечувати дотримання вимог до мінімального капіталу."
Нашим Товариством дотримано вимог частин другої та третьої статті 38 Закону України від 18.11.2021 № 1909-ІХ “Про страхування”, а саме розмір прийнятного регулятивного капіталу Товариства для виконання вимог до капіталу платоспроможності перевищує розмір капіталу платоспроможності , а також розмір прийнятного регулятивного капіталу Товариства для виконання вимог до мінімального капіталу перевищує мінімальний капітал, проте через встановлені Вами обмеження наша компанія не може взяти участь в закупівлі.
Крім того, наша компанія є фінансово надійною (стійкою) страховою компанією відповідно Вимог до рейтингів фінансової надійності (стійкості) страховиків та перестраховиків-нерезидентів, що підтверджено одним з національних рейтингових агентств, але через встановлені Замовником дискримінаційні вимоги ми не можемо взяти участь в закупівлі. Впевнені, що маємо можливість надати послуги страхування за вказаним в закупівлі видом страхування та для вказаної в технічному завданні кількості застрахованих транспортних засобів, а також відшкодувати збитки у разі настання страхового випадку.
Зазначаючи вказані вимоги в ТД, Замовник штучно суттєво обмежує коло учасників закупівлі. Згідно ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Вважаємо, що Замовник свідомо встановив вищезазначені вимоги до учасників Процедури закупівлі, які є надмірними порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору страхування. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, Замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи іншим страховикам, які спроможні виконати умови договору страхування, що є предметом Процедури закупівлі, взяти участь у конкурсі.
Отже, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують положення п. 4 ч. 1 ст. 5 та ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також права та законні інтереси Учасників, пов’язані з їх неможливістю прийняти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи наведене, вважаємо, що всі зазначені вище обов’язкові вимоги Тендерної документації є дискримінаційними та незаконними та порушують права і законні інтереси потенційних учасників, пов’язаних із участю у процедурі закупівлі та мають бути видалені Замовником. Виходячи з вищесказаного, просимо Вас внести зміни та усунути дискримінаційні вимоги, що встановлені в Тендерній документації.
Заздалегідь вдячні!
Відповідь:
Ваші посилання, на те що вимоги нашого підприємства дискримінаційні є необгрунтованими, безпідставними, надуманими, неправомірними та такими, що не відповідають дійсності.
КП «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради», створено 01 липня 2002 року Рішенням сесії Дніпропетровської обласної ради, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2001 року №827 «Про затвердження Положення про Державну службу медицини катастроф та на підставі Рішення сесії Дніпропетровської обласної ради від 16 листопада 2001 року №467-18/XXIII. Центр є головним закладом державної служби медицини катастроф територіального рівня.
Комунальне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради» - комунальне унітарне некомерційне підприємство, що надає послуги екстреної медичної допомоги будь – яким особам у порядку та на умовах, встановлених законодавством України та Статутом.
Відповідно до п.3.1. Статуту: підприємство створене з метою надання естреної медичної допомоги на території Дніпропетровської області пацієнтам та постраждалим, які перебувають у невідкладному стані, у повсякденних умовах, особливий період та під час ліквідації надзвичайної ситуації.
Пункти постійного базування КП «ОЦЕМД та МК» ДОР» були організовані з метою наближення екстреної медичної допомоги до населення та нормативів прибуття бригад на місце події за викликом.
У нас є критерії до виклику та доїзду. За 10 хвилин бригада має доїхати на критичний виклик, а за 20 хвилин – на екстрений. Щодня надходить понад півтори тисячі викликів.
З початку повномасштабного вторгнення КП «ОЦЕМД та МК» ДОР» організовано роботу так, що у центральній оперативній диспетчерській приймаються тільки критичні та екстрені виклики. Це дало можливість зосередитися на допомозі військовим. З першого дня війни почали надходити виклики по перевезенню поранених захисників з кордону нашої області до лікарень.
КП «ОЦЕМД та МК» ДОР» надає екстрену медичну допомогу в умовах поганої транспортної доступності або великої віддаленості від медичних установ, а також для швидкого транспортування хворих та постраждалих, коли цього вимагає тяжкість їх стану. Цю місію здійснює відділ медицини катастроф.
Враховуючи роботу КП «ОЦЕМД та МК» ДОР» та можливі ризики наше підприємство бажає укласти Договір про страхування.
Предметом даного Договору є послуги з обов’язкового страхування цивільної правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, майнові інтереси, що не суперечать закону і пов'язані з відшкодуванням шкоди, заподіяної життю, здоров'ю, майну третіх осіб під час експлуатації Страхувальником транспортних засобів, вказаних в Додатку №1, який є невідємною частиною до Договору.
КП «ОЦЕМД та МК» ДОР» виклало всі свої вимоги до Страхувальника в технічній специфікації в електронній системі публічних закупівель Prozorro, онлайн-платформі, де державні та комунальні замовники оголошують тендери на закупівлю товарів, робіт і послуг, а представники бізнесу змагаються на торгах за можливість поставити це державі.
Відповідно до статті 23 Закону № 922-VIII від 25.12.2015 року: Технічна специфікація до предмета закупівлі — це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва.
Тобто, як вбачається з закону, що саме Замовник встановлює всі ці вимоги на свій розсуд і за своїм бажанням.
Журнал «Insurance TОР» — єдине відкрите джерело інформації на ринку страхування, яке базується на офіційній статистиці страхових компаній та щокварталу публікує рейтинги ризикових та лайфових страховиків України у розрізі регіонів та видів страхування.
Журнал страховий рейтинг «Insurance TОР» видається з 2003 року. На цьому журналі виховалося не одне покоління страховиків, андеррайтерів, фахівців андеррайтингу, перестрахування та методології, а також страхових брокерів та агентів. «Insurance TОР: Регіони», який вперше в України почав публікувати щоквартальний ренкінг страховиків по 25 регіонах України за 8 основними видами класичного страхування (КАСКО, ОСАЦВ, ДМС, нещасний випадок, страхування майна, туристичне страхування, страхування вантажів та зелена карта), включаючи премії, виплати, кількість договорів, а також збитковість видів у регіонах України.
Відповідно до статті 17 Закону України «Про страхування»:
Статутний капітал страховика:
1. Розмір статутного капіталу страховика не може бути меншим за розмір мінімального капіталу страховика, визначений відповідно до частини третьої статті 40 цього Закону.
2. Юридична особа, яка звертається до Регулятора за отриманням ліцензії, зобов’язана відповідати вимогам щодо статутного капіталу, установленим цією статтею.
3. Статутний капітал страховика формується та/або збільшується виключно у грошовій формі та зараховується на банківські рахунки відповідно до законодавства.
Грошові внески для формування та збільшення статутного капіталу резиденти України здійснюють у гривні, а нерезиденти - в іноземній валюті або у гривні.
4. Статутний капітал страховика та/або особи, яка має намір здійснювати діяльність із страхування, повинен формуватися з підтверджених джерел. Вимоги до джерел походження грошових коштів, за рахунок яких формується та збільшується статутний капітал, та порядок їх перевірки встановлюються нормативно-правовими актами Регулятора.
5. Регулятор у встановленому ним порядку погоджує зміну розміру статутного капіталу страховика. Державна реєстрація зміни до статуту страховика у зв’язку із зміною розміру його статутного капіталу може бути проведена лише після отримання згоди Регулятора на таку зміну.
6. Юридична особа, яка має намір здійснювати діяльність із страхування, до отримання ліцензії має право витрачати грошові кошти, що вносяться засновниками для формування її статутного капіталу, виключно з метою підготовки до здійснення нею діяльності із страхування.
Активи страховика- це засоби страховика, інвестовані в цінні папери, нерухомість, інші матеріальні цінності, розміщені на рахунках у банках. Джерелами цих коштів виступає статуний фонд, страхові резерви та інші пасиви компанії. Від величини і структури активів страховика залежить його платоспроможність.
Платоспроможність страхової компанії – це обєктивний показник поточного фінансового стану страховика шляхом його прогнозування в майбутньому. Інакше, це можливість виконання в майбутньому його зобов'язань завдяки тим активам, які є в розпорядженні страховика, являють собою реальні цінності, а тому є ліквідними.
Платоспроможність означає можливість, здатність страховика відповідати за своїми зобовязаннями.
Рейтинг страхових компаній України містить показники діяльності ризикових страховиків за 2002-2024 роки, підготовлені журналом Insurance Top та відранжовані за основними показниками та видами страхування.
Встановлюючи свої вимоги до Страховика, КП «ОЦЕМД та МК» ДОР» бажає обирати кращих Страховиків на ринку страхування та хоче бути впевненим в їх платоспроможності, бездоганній репутації та надійності.
Дата відповіді:
21.01.2025 13:06