• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони приміщень: послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації

Торги не відбулися

19 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 99.60 UAH
Період уточнення: 16.01.2025 16:07 - 21.01.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: 34c40e09032640299d1f1a5ecf6f2ba9
Дата опублікування: 17.01.2025 09:06
Опис: Шановний замовник. Вами встановлено дискримінаційну вимогу до потенційних учасників, а саме: "Уставні документи органу поліції охорони або договір субпідряда реагування, укладений з ДСО на 2025 рік". Вимагаємо прибрати дану дискримінаційну вимогу, оскільки жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов'язку до надавачів охоронних послуг мати договір субпідряда реагування, укладений з ДСО на 2025 рік. У разі ігнорування, звернемося в АМКУ.
Відповідь: Розглянувши запитання до процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015:79710000-4 «Охоронні послуги» (Послуги з охорони приміщень: послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації), ідентифікатор закупівлі № UA-2025-01-16-015116-a, по суті визначено наступне. Замовник, виконавчий комітет Покровської районної в місті ради, є органом місцевого самоврядування. Постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 №975 затверджено категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах. До категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах відносяться, зокрема органи місцевого самоврядування. Частиною 1 статті 4 Закону України «Про охорону та охоронну діяльність» визначено, що органами державного регулювання у сфері охоронної діяльності є Кабінет Міністрів України, а також центральний орган виконавчої влади у сфері охоронної діяльності. Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 14.12.2022 №816 затверджено Порядок забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах. Відповідно до пункту 1 Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах встановлено, що цей Порядок встановлює механізм забезпечення охорони об’єктів, що належать до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 року № 975 "Про затвердження категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах". Згідно з пунктом 7 Порядку забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах встановлено, що у разі проведення процедури публічної закупівлі надання послуг з охорони, забезпечення охорони об’єктів органами поліції охорони на договірних засадах здійснюється згідно із законодавством України. Тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна документація замовника розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами. Перелік відомостей, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону. При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Беручи до уваги загальнодоступну інформацію в електронній системі закупівель "Prozorro", зокрема щодо успішно проведених процедур закупівлі «Відкриті торги з особливостями» UA-2024-02-09-008221-a, UA-2024-12-17-021870-a (Послуги фізичної охорони об’єктів замовника органами поліції охорони), Замовник використав право, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до положень чинного законодавства. Відповідно було прийнято рішення включити до тендерної документації вимогу щодо надання учасниками уставних документів органу поліції охорони або договір субпідряда реагування, укладений з ДСО на 2025 рік . З урахуванням вище викладеного, Замовник не переслідував ціль встановити дискримінаційні вимоги, а укласти договір про надання охоронних послуг органу місцевого самоврядування відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 №975. Виходячи із наведеного, підстави для задоволення вимоги відсутні.
Дата відповіді: 20.01.2025 13:46