-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Канальний кондиціонер)
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Канальний кондиціонер) 2шт
Завершена
227 355.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 150.00 UAH
Період уточнення:
16.01.2025 15:47 - 11.02.2025 00:00
Відповідь надана
ISO
Номер:
d633125d31f34b4bb4f88c868ab0f075
Дата опублікування:
10.02.2025 20:13
Опис:
Згідно п. 1 розділу 3 ТД слід подати "- сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності". Сертифікація в Україні не є обов’язковою ще з 1 січня 2018 року. Також відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93 про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. Окрім того, проведення сертифікації за ДСТУ EN ISO 9001 займає тривалий період часу, тому навіть за бажання отримати сертифікат - отримати його у строк для подання пропозицій неможливо фізично та доволі витратно для ведення господарської діяльності в теперішніх умовах. Крім того, ми, як дилер продукції не можемо впливати на виробників товару, адже проведення такої сертифікації є виключно правом виробників, яке вони цілком можуть не бажати використати. Зважаючи на викладене, вимога про подання сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника є для нас дискримінаціною, обмежує участь в закупівлі, тому просимо її виключити із умов тендерної документації. Ми можемо підтвердити якість товару та його конкретної серії чи партії шляхом проведення оцінки відповідності та складання відповідної декларації чи проведення випробувань, однак не маємо змоги вплинути на господарські процеси виробника, а тим паче змусити його пройти оцінку відповідності та отримати зазначений сертифікат ISO.
Відповідь:
Шановний учасник! Зазначені Вами вимоги тендерної документації стосуються лише тих випадків, коли предметом закупівлі (товар або товар, який замовник набуває у власність під час надання послуг/виконання робіт) є таким, що визначений підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Предмет закупівлі: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Канальний кондиціонер) не підпадає під вищевказані вимоги законодавства щодо ступеня локалізації, тому вказані Вами документи учасникам подавати не потрібно.
Дата відповіді:
13.02.2025 10:09
Відповідь надана
Уточнення вимог
Номер:
66c6a88e372042d18f485bd373a58788
Дата опублікування:
22.01.2025 10:14
Опис:
Доброго дня, шановний замовнику. Уточніть будь ласка, як розуміти вимогу "Розміри зовнішнього блоку,мм 900*412*1345 (або еквівалент)" та "Розміри внутрішнього блоку,мм 1400*300*745 (або еквівалент)"? Мабуть коректніше було б вказати допустимі відхилення +-10% або "не більше"/"не менше". Інакше будь-яке відхилення на 1мм стане невідповідністю вимогам ТД і буде відхилено замовником.
Відповідь:
Розміри зовнішнього та внутрішнього блоку не будуть впливати на вибір переможця торгів.
Дата відповіді:
23.01.2025 09:17
Відповідь надана
додаток 7 п 9
Номер:
a725f8f353244836a5cb6330b6f3a0e2
Дата опублікування:
19.01.2025 17:34
Опис:
Шановний замовник! Просимо прибрати з тендерної документації п.9 Додатку 7, а також п.9 п.1 Розділу ІІІ оскільки ці вимоги не мають ніякого відношення до предмету закупівлі.
Відповідь:
Вимоги п.9 частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації та п.9 Додатку №7 до Тендерної документації про надання довідки щодо локалізації товару стосуються товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, та вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
Канальний кондиціонер не підпадає під вищевказані вимоги Закону. Тому надання документів про локалізацію в даному випадку не потрібне.
Тому до тендерної документації зміни вноситись не будуть.
Дата відповіді:
20.01.2025 13:51
Відповідь надана
ступінь локалізації товару
Номер:
de6502f4ee8f4b95ad8322ff951e0c10
Дата опублікування:
19.01.2025 16:53
Опис:
Шановний замовник, просимо прибрати вимоги стосовно ступінь локалізації товару, оскільки згідно Закону до кондиціонерів такі вимоги не мають бути застосовані.
Відповідь:
Вимоги п.9 частини 1 Розділу ІІІ Тендерної документації та п.9 Додатку №7 до Тендерної документації про надання довідки щодо локалізації товару стосуються товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, та вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень.
Канальний кондиціонер не підпадає під вищевказані вимоги Закону. Тому надання документів про локалізацію в даному випадку не потрібне.
Тому до тендерної документації зміни вноситись не будуть.
Дата відповіді:
20.01.2025 13:51
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
ebdf8b3c06564e88b352f55589bbe04d
Дата опублікування:
17.01.2025 09:41
Опис:
Добрий день. Нами було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Вами в технічних характеристиках зазначені чітки параметри, яким відповідає тільки визначена Вами модель. У сукупності всім вказаним вимогам відповідає продукція лише одного виробника. Для можливої участі у закупівлі більшої кількості учасників та збільшення конкуренції варто визначити технічні характеристики товару із визначенням поряд з технічним параметром фрази "не більше" або "не менше". Крім цього, такі показники як розмір зовнішнього та внутрішнього блоку взагалі є такими, що не впливають на функціонал обладнання. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дана вимога тендерної документації не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо її протиправною та дискримінаційною. Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію.
Відповідь:
До Тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
20.01.2025 13:19