• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт підвальних приміщень будівлі державного навчального закладу "Южноукраїнський професійний ліцей" за адресою: проспект Незалежності, 37, м. Южноукраїнськ Вознесенського району Миколаївської області

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Вид забезпечення тендерної пропозиції – гарантія, видана банківською установою; розмір забезпечення тендерної пропозиції: 23 500 Двадцять три тисячі п'ятсот) грн.; строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менш, ніж термін дії тендерних пропозицій. Учаснику необхідно завантажити в систему оригінал електронної банківської гарантії у вигляді файлу у форматі pdf з посиланням на програмний комплекс, яким накладено кваліфікований електронний підпис. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.

Завершена

7 864 154.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 78 641.54 UAH
Період уточнення: 16.01.2025 15:24 - 28.01.2025 00:00
Відповідь надана

щодо відповіді про аналіз цін на матеріальні ресурси

Номер: 861b286bb3e94cada38cb7a18d6e65da
Дата опублікування: 24.01.2025 14:18
Опис: Шановний замовнику, скажіть будь ласка аналіз цін на матеріальні ресурси надається учасником лише при твердій договірній ціні чи і при динамічній ціні також?
Відповідь: Шановний учасник, аналіз цін на матеріальні ресурси надається учасником при твердій договірній ціні
Дата відповіді: 26.01.2025 11:15
Відповідь надана

щодо відповіді по програмному комплексу

Номер: 0b928fdbc94c47838a4bc1e304d25b18
Дата опублікування: 23.01.2025 13:27
Опис: Шановний Замовнику, вимога щодо надання Учасником кошторисної документації виключно в *imd АВК є дискримінаційною, оскільки в такому випадку самі суперечите собі у попередньому, щодо можливості виконання кошторису в іншому програмному комплексі, сумічному з АВК. При цьому варто зазначити, що розширення "Будівельних технологій" *ibs є сумісним з АВК та замовник ля перевірки розрахунків може використами *ibs. Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни у відповідний пункт тендерної документації і надати можливість щодо використання альтернативного програмного комплексу
Відповідь: Шановний Учасник, вимога щодо надання учасниками закупівлі договірної ціни з розрахунками у форматі з розширенням *imd є необхідним, оскільки Замовником використовується для перевірки технічної частини пропозицій програмний комплекс АВК. У вас є право використовувати будь який формат та комплекс, але Замовник у повному обсязі не буде спроможній перевірити технічну частину Вашої пропозиції.
Дата відповіді: 24.01.2025 12:06
Відповідь надана

до відповіді Замовника щодо проєкту договору

Номер: 0f05ac33c0454ae5b2353c47886af081
Дата опублікування: 21.01.2025 13:50
Опис: У відповіді ви вказуєте, що *Примітка стосується п. 4.1.6 та п. 4.1.8, також в примітці вказується, що Сторони розуміють та розцінюють, що учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов'язання за договором та у випадку участі Підрядника у будь-яких інших процедурах закупівлі Замовника, вказана обставина є підставою для відхилення тендерної пропозиції. П. 4.1.6.4 - прийняття Замовником рішення про припинення робіт без пояснення причин порушуватиме інтереси Підрядника щодо можливих майбутніх відносин з Замовником, без вини Підрядника. Договір підряду на виконання будівельних робіт, проект якого завантажений, містить посилання що Сторони керуються нормами Господарського та Цивільного кодексів, Загальних умов укладання договорів підряду. Таким чином просимо внести зміни до проекту договору в частині врегулювання співвідношення Примітки до підпунктів одностороньої відмови від договору, щоб не порушувалися інтереси Підрядника.
Відповідь: Шановний Учасник, даний пункт проекту договору встановлений відповідно Статті 235 Господарського кодексу України
Дата відповіді: 22.01.2025 20:52
Відповідь надана

щодо проєкту договору в частині дострокового розірвання

Номер: ed5ca1230f9541de889f6da609a7aa42
Дата опублікування: 20.01.2025 17:42
Опис: Шановний замовнику, просимо проінформувати до якого пункту Розділу 4 "Права та обовязки сторін" відносиття "*Примітка". Просимо також конкретизувати пп. 4.1.6.4. прийняття Замовником рішення про припинення робіт - що мається на увазі, які підстави для прийняття рішення про припинення робіт в односторонньому порядку може бути, тому що вказаний підпункт стосується п. 4.1.6, а якому додатково зазначені підстави для одностонньої відмови від договору. А пп. 4.1.6.4 у викладеній редакції ставить Підрядника у невигідне становище, оскільки Замовник може безпідставно відмовитися від договору без пояснення причин на будь-якому етапі виконання робіт, що тягнутиме за собою ризики для Підрядника. Тому просимо деталізувати пп. 4.1.6.4.
Відповідь: Примітка відноситься до пунктів 4.1.6 та 4.1.8. Її метою є визначити порядок та момент дострокового розірвання договору. Умова про відмову від договору передбачена п.п. 4.1.6.4. за своєю правовою природою є безумовною підставою для відмови від договору.
Дата відповіді: 21.01.2025 11:41
Відповідь надана

щодо проєкту договору

Номер: 2f92e105779d4874acf263c758d99a91
Дата опублікування: 20.01.2025 17:34
Опис: Відповідно до п.13.2 проєкт договору розрахунки за придбане підрядником обладнання здійснюється на підставі типової форми № М-15 "Акт прийняття устаткування". Однак, Типова форма М-15, яка була затверджена наказом від 21.06.1996 № 193 Про затвердження типових форм первинних облікових документів з обліку сировини та матеріалів, втратила чинність згідно з наказом від 17.09.2021 № 238. Враховуючи вищевикладене, просимо привести проект договору відповідно до чинного законодавства України та внести зміни до п. 13.1. та п. 13.2. тощо проєкту договору.
Відповідь: Шановний Учасник, Дійсно типова форма М-15, яка була затверджена наказом від 21.06.1996 № 193 Про затвердження типових форм первинних облікових документів з обліку сировини та матеріалів, втратила чинність згідно з наказом від 17.09.2021 № 238. Водночас, старі форми не заборонені, а нові форми документів не були затвердженні. Таким чином, в проект договору зміни вноситись не будуть
Дата відповіді: 22.01.2025 20:55
Відповідь надана

щодо програмного комплексу

Номер: d7967654d8244771a800f05b8fd47c21
Дата опублікування: 20.01.2025 17:17
Опис: Шановний замовнику, в Додатку 1 до тендерної документації вказано, що Учасник в складі тендерної пропозиції має надати: - кодію документів, що підтверджують право на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного забезпечення сумісного з АВК-5; - договірну ціну з розрахунками у форматі з розширенням *imd. Розширення *imd - це розширення програмного комплексу АВК. Однак, якщо Учасник використовуватиме інший програмний комплекс, то розширення буде інше, в тому числі *ibs (будівельні технології). Таким чином просимо внести уточнення до відповідного пункту тенденої документації для дотримання співвідношення вимог щодо рівності учасників закупівлі.
Відповідь: Шановний Учасник, вимога щодо надання учасниками закупівлі договірної ціни з розрахунками у форматі з розширенням *imd є необхідним, оскільки Замовником використовується для перевірки технічної частини пропозицій програмний комплекс АВК.
Дата відповіді: 22.01.2025 20:56
Відповідь надана

щодо надання підтверджуючих документів щодо вартості та якості матеріальних ресурсів

Номер: e6b873f6d9f84c3f8e24e22f694986fb
Дата опублікування: 20.01.2025 16:47
Опис: Шановний замовнику, в Додатку 1 до тендерної документації вказано наступне "В складі тендерної пропозиції Учасника, ціна тендерної пропозиції якого є твердою, в тому числі за результатом аукціону, необхідно надати скановані копії з оригіналів документів (в кольоровому вигляді), що підтверджують вартість та якість матеріальних ресурсів, які вказані в його договірній ціні та додатках до неї, а саме: сертифікат відповідності та/або паспорт на виріб та/або сертифікати походження товару та/або протоколи, які повинні бути видані органами з оцінки відповідності". Просимо надати роз'яснення, які саме документи, що підтверджують ВАРТІСТЬ матеріальних ресурсів, Замовником маються на увазі та яким чином Учасник може надати вказані документи (отримати їх від постачальника) на етапі подання тендерої пропозиції. Вказані документи можуть бути надані Учасником-переможцем після придбання вказаних матеріальних ресурсів у постачальників та укладення договору купівлі-продажу тощо. Також просимо роз'яснити НА ЯКІ САМЕ матеріальні ресурси потрібно надавати документи для підтвердження їх якості.
Відповідь: Шановний учасник, відповідь на дане питання є в п.5 до тендерної документації і передбачає надання цих документів Учасником закупівлі до укладення договору
Дата відповіді: 22.01.2025 20:56
Відповідь надана

щодо аналізу цін на матеріальні ресурси

Номер: 1991a282e0ca4e02b850c649cacee71c
Дата опублікування: 20.01.2025 16:16
Опис: Шановний замовнику просимо надати роз'яснення, які саме підтверджуючі документи повинен надати Учасник для виконання вимог тендерної документації, а саме "необхідно завантажити в складі тендерної пропозиції проведений учасником аналіз цін на всі матеріальні ресурси, зазначених в підсумкових відомостях відомостях ресурсів до локальних кошторисів з усіма підтверджуючими документами".
Відповідь: Шанований Учасник, в складі тендерної пропозиції необхідно завантажити проведений учасником аналіз цін на всі матеріальні ресурси, зазначених в підсумкових відомостях відомостях ресурсів до локальних кошторисів з усіма підтверджуючими документами. Учасники самостійно вирішують яким чином проводити аналіз цін та на які офіційні документи чи інформацію підтверджувати аналіз цін на матеріали
Дата відповіді: 22.01.2025 20:57