-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Столик анестезіолога СА-6, НК 024:2023: 13959 Стіл для хірургічних інструментів; Шафа ШМ-Д-М-М-О, НК 024:2023: 10535 Медична шафа; Банкетка БК-3-Е, НК 024:2023: 34833- Стілець загального призначення; Банкетка В-5Р, НК 024:2023: 34833- Стілець загального призначення; Підставка під тази СТ-ППТ-1, НК 024:2023: 10298 — Стенд для чаші, таза; Столик-тумба СТ-Т-Н, НК 024:2023: 13959 Стіл для хірургічних інструментів; Столик хірургічний СТ-Х-Н, НК 024:2023: 13959 Стіл для хірургічних інструментів; Штатив ШДВ-5Р-К, НК 024:2023: 36069 - стійка для внутрішньовенних вливань
Завершена
218 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 094.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 094.00 UAH
Період уточнення:
15.01.2025 14:39 - 20.01.2025 00:00
Відповідь надана
відповідність законодавству
Номер:
ad93714dbbbb455f956c162e052f4c11
Дата опублікування:
15.01.2025 15:29
Опис:
Відповідно до Наказу Міністерства економіки від 24.09.2024 № 23992 «Про затвердження національного класифікатора НК 031:2024», Національного класифікатора України «Національна номенклатура медичних виробів НК 031:2024» Міністерства охорони здоров’я України від 24 вересня 2024 року № 23992 та Додатку до Національного класифікатора, предмети закупівлі згідно позиції Міністерства охорони здоров’я, як центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику, зокрема, у сфері технічного регулювання медичних виробів, медичних виробів для діагностики in vitro, тощо, НЕ Є МЕДИЧНИМИ. Тобто предмети закупівлі (столики, шафи, банкетки, столики-тумби, підставки під тази) не мають правових підстав для внесення в «Реєстр осіб відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг», отже вимоги п. 1.8 Загальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації являються неправомірними.
На підставі вищевикладеного з метою дотримання законодавчого права просимо внести зміни в тендерну документацію та виключити з тендерної документації незаконні вимоги.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання.
Відповідно до частини п'ятої статті 259 Господарського кодексу України, порядок розроблення, затвердження, внесення змін та скасування національних класифікаторів установлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері економічного розвитку.
В свою чергу, повідомляємо, що відповідний Наказ Міністерства економіки від 24.09.2024 № 23992 «Про затвердження національного класифікатора НК 031:2024» набирає чинності з 01.02.2025 р. Таким чином, вимоги передбачені пунктом 1.8 Загальні вимоги Додатку 2 до тендерної документації не являються не правомірними.
Отже, враховуючи вище сказане, Замовником при оголошені закупівлі та формуванні тендерної документації, дотримано усі норми чинного законодавства, принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Дата відповіді:
17.01.2025 14:55