-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
комп’ютерне обладнання
Закупівля здійснюється без ПДВ Згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств «Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами або іншими стягненями аналогічного характеру».
Завершена
195 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
Період уточнення:
15.01.2025 14:15 - 21.01.2025 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
c2b3efa3c9b6446181f376c9e1be64d0
Дата опублікування:
16.01.2025 18:42
Опис:
Шановний Замовнику. Вами прописана вимога згідно Додатку № 3 тендерної документації, а саме:
Достовірна інформація у вигляді гарантійного листа довільної форми, у якому Учасник підтверджує наявність власного сервісного центру на території м. Дніпра, із зазначенням адреси та контактного номеру телефону, або наявність підписаного договору з сервісним центром на сервісне обслуговування у м. Дніпрі (копія договору додається).
У разі надання копії договору на сервісне обслуговування, Учасник додатково надає лист-гарантію щодо здійснення гарантійних зобов’язань фахівцями сервісного центру за адресою Замовника не пізніше, ніж через один робочий день з моменту надходження заявки в робочий день з 9:00 до 16:00 години, а у разі надходження заявки у неробочий день або після 16:00 години, часом надходження заявки вважається 9:00 година наступного робочого дня.
Дана вимога є дискримінаційною, тому як учасники закупівлі можуть мати сервісні центри в інших містах і виконати сервісне обслуговування не тільки в м. Дніпро, а в зв’язку з продовжненням Військового стану і постійними атаками країною агресора, прописувати один робочий день з моменту надходження заявки в робочий день з 9:00 до 16:00 години є не доречним.
Даною вимогою Ви надаєте перевагу вузькому числу учасників.
Прохання прибрати дану вимогу і надати перелік авторизованих сервісних центрів від офіційного представника виробника товару на території України, не тільки в м. Дніпро, а по всій України з можливістю доставки товару через логістичні компанії (наприклад Нова Пошта), за рахунок постачальника товару.
Відповідь:
Шановний Учаснику.
Згідно з п. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Разом з тим, Закон або будь-який інший нормативний акт не дає чіткого визначення того, що конкретно можна вважати дискримінаційними вимогами. Враховуючи необхідність своєчасно і якісно отримувати послуги з сервісного обслуговування закупленого обладнання тендерна документація та вимоги до предмета закупівлі сформовані з огляду на характер предмета закупівлі.
Звертаемо Вашу увагу , що замовник не має однозначної вимоги у тендерній документації про наявність власного сервісного центру. Вимогами тендерної документації допускається, що потенційний постачальник може обслуговувати техніку у своїх партнерів. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або обмежене коло Учасників. Враховуючи значну кількість сервісних центрів в м. Дніпро (що можна перевірити у відкритих джерелах), це дає змогу потенційним Учасникам з усієї України забезпечити обслуговування товару сервісним центром у місті Дніпрі на умовах, які прописані в ТД та не створюють перешкод для залучення учасником субпідрядних організацій для фактичного здійснення гарантійного ремонту.
Виробник обладнання та його авторизовані сервісні центри не є стороною договору укладеного за результатами проведення процедури закупівлі. Проте, відповідальність за виконання умов договору чітко суб’єктно окреслена саме сторонами такого договору і саме постачальник несе відповідальність та витрати за виконання сервісного обслуговування.
Відсутність сервісного центру на території м. Дніпро обумовить потребує надмірних витрат замовника для звернення до сервісного центру, комунікації з ним, а у разі задіяння послуг логістичної компанії додаткових витрат для доставки у місце відправлення, часу та ризиків(втрата , пошкодження обладнання і т.і. ) пов’язаних з доставкою логістичною компанією (яка не є стороною договору) , що суперечить принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи викладене, вимога учасника не може бути задоволена.
Дякуємо за звернення.
Дата відповіді:
18.01.2025 22:49