-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Рушники паперові, туалетний папір та серветки
Торги не відбулися
1 900 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 19 000.00 UAH
Період уточнення:
14.01.2025 16:21 - 20.01.2025 00:00
Відповідь надана
Технічні характеристики предмета закупівлі
Номер:
3b2b81e4b13749d79310a0a07e28f620
Дата опублікування:
17.01.2025 13:42
Опис:
Просимо конкретизувати в ТД вимогу до технічних характеристик предмету закупівлі, а саме: Позиція 3.Рушник папер. Кухонний в рулоні, двошаровий, 2шт/упак., од.вим. - упак., технічна характеристика - Кратність пакування (шт./пак./ящик): 1/20. По-перше, неконкретизовані одиниці виміру: якщо рушніків має бути 2 шт./упак., одиниція виміру - упак., яким чином це співставити з кратністю пакування 1/20. 1 шт рушників по 20 шт. в пакованні? 20 упаковок по 2 шт. рушників в 1 ящику? По-друге, якщо в кратності паковання вказуються 3 одиниці виміру (шт./пак./ящик), то й значень цих параметрів також має бути 3, оскільки усі ініші варіанти не дадуть змогу підвтердити належним чином технічні вимоги до предмету закупівлі документами від виробника.
Просимо внести зміни до ТД.
Відповідь:
Рушник папер. Кухонний в рулоні, двошаровий, 2шт/упак
Склад: целюлоза
Тип складання: рулон
Пакування: поліетилен, по 2 шт/упак
Кількість відривів в рулоні: не менше 50
Довжина відриву: не менше 22 см
Ширина відриву та рулону: 23 см
Діаметр рулону: не менше 12 см
Кількість шарів: 2 , білого кольору з тисненням
Вид рушника: побутовий рулонний
Кратність пакування(шт./ящик(спайка)): 1/20
Упаковка: поліетилен
Дата відповіді:
20.01.2025 08:57
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога ТД
Номер:
720ef952d66f4208be9d96430a7c5edd
Дата опублікування:
17.01.2025 12:19
Опис:
Шановний замовник!
Ми бажаємо взяти участь у вашій закупівлі, проте, Додаток №5 Папка №4 містить дискримінаційну вимогу, що значно обмежує коло учасників, що можуть взяти участь у закупівлі, а саме :
«Вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі, що пропонується на відкриті торги, наведені в Додатку №4 тендерної документації, підписані/погоджені учасником процедури закупівлі або виробником предмету закупівлі, підтвердженням відповідності предмету закупівлі технічним та якісним вимогам тендерної документації вважатися не будуть.»
Відповідно до чинного законодавства постачальник товару має такі ж повноваження як і виробник товару щодо засвідчення технічних характеристик товару шляхом видачі паспорту якості на товар.
Вимога про затвердження технічних характеристик товару саме виробником є дискримінаційною у зв'язку з тим, що:
Обмежує участь дистриб'юторів, дилерів або інших посередників: Виробник надав нам право реалізовувати свою продукцію, а ми в свою чергу, як Постачальник, маємо право затверджувати відповідність товару технічним характеристикам.
Необґрунтованість вимоги: Технічні характеристики товару можуть бути підтверджені документом, що виданий саме постачальником, адже всі ризики та претензії по якості товару несе постачальник товару, який в даному випадку є потенційним Учасником закупівлі.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу.
Дякую.
Відповідь:
Відповідно до ч. 5 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Згідно статті 6 ЗУ «Про публічні закупівлі», Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Технічний паспорт на продукцію (Сертифікат/паспорт якості, чи інший технічний документ), є обов’язковим документом, який виробник повинен розробити в рамках процесу виробництва. Даний документ є чітко структурованим, і містить інформацію про готовий виріб, його основні характеристики, маркування, показники безпеки, гарантійний зобов’язання, інші параметри, тощо.
Таким чином, ЗУ «Про публічні закупівлі», наведено чималий перелік документів, яким учасник може підтвердити, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, про що Замовником чітко зазначено у Тендерній документації. Проте технічні характеристики, в жодному разі не можуть підтверджуватись документами від постачальника, якщо він не є виробником товару, адже технологічно він не бере жодної участі у виробництві, і не може ні знати, ні гарантувати якість та безпечність продукції. Розроблення постачальником «власних» документів, де всі характеристики будуть «скопійовані» з вимог замовника, ставить у дискримінаційне становище інших учасників, цим самим порушуючи принципи добросовісної конкуренції та рівного ставлення до учасників.
З огляду на вищевказане, Замовник повинен перевірити технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі, на стадії розгляду тендерної пропозиції, щоб не допустити вподальшому до постачання продукцію яка не буде відповідати вимогам встановленим у тендерній документації, а відтак, дотримуючись положень ЗУ «Про публічні закупівлі», фактичними та дійсними документами, що підтвердять характеристики предмета закупівлі, будуть виключно документи від виробника чи органів з оцінки відповідності.
Також зазначаємо, що ви як Постачальник, лише передаєте Замовнику заздалегідь або в майбутньому закуплену продукцію виробника, не маючи при цьому законодавчо-визначеної можливості видачі паспорту якості на товар, видача якого доступна тільки для виробника, проте намагаєтесь ввести Замовника в оману, неправильним трактуванням Закону. Замовник жодним чином не обмежує участь дистриб'юторів, дилерів або інших посередників, а тільки встановлює перелік документів, якими вони повинні підтвердити відповідність запропонованого товару вимогам передбаченим у тендерній документації.
Дата відповіді:
20.01.2025 10:58
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога ТД
Номер:
d44caf5bfeca41b1ace34793c839225a
Дата опублікування:
17.01.2025 10:21
Опис:
Шановний Замовнику!
Звертаємо увагу на вимогу пункта 1 Папки №2 Додатку №5 до Тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: "Кількісний обсяг виконання аналогічного договору (договорів) з постачання товарів не повинен бути менше ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею)".
Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Ця вимога порушує принципи здійснення закупівель, визначені Законом. Оскільки визначений кількісний обсяг аналогічного договору - не менше 50% від обсягу, що вимагається закупівлею, не є визначальним критерієм під час виконання аналогічних
робіт, а визначальним є досвід виконання аналогічних робіт відповідно до предмету закупівлі згідно з оголошенням.
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічних договорів, кількісний обсяг яких становить не менше 50% від обсягу, що вимагається закупівлею, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників.
Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з цього, просимо прибрати вказану вимогу з Тенедерної документації.
Відповідь:
Доброго дня. Відповідно до ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" замовник має право на встановлення кваліфікаційного критерію -документально підтверджений досвід виконання аналогічних договорів. Замвоник не встановлював жодної дискримінаційної вимоги, оскільки 50% від заявленого обсягу цілком обґрунтований показник, і для компанії яка працює на ринку у цій галузі, це не є проблемою, хіба що для "фірм-одноденок"(((.
Дата відповіді:
20.01.2025 08:49