-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту системи очистки води Adrona Crystal
Завершена
76 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 761.00 UAH
мін. крок: 1% або 761.00 UAH
Період уточнення:
14.01.2025 14:10 - 19.01.2025 00:00
Відповідь надана
Роз'яснення вимог до закупівлі Додаток 2.
Номер:
5480d6e08cb948238be67aa0563b89e9
Дата опублікування:
15.01.2025 10:23
Опис:
Прошу Вас надати роз'яснення щодо предмету закупівлі Додатку 2 - чи включають послуги використання запасних часнин?
Якщо виконання послуг передбачає використання запасних частин, витратних модулів, то просимо внести відповідні зміни в ТЗ.
Прошу звернути Увагу!!!
Згідно інструкцій від виробника зазначеного обладнання (системи очищення води Adrona) - заміна витратних модулів проводиться оперетором самостійно без залучення сервісних інженерів та використанні інструменту. Тому, маємо підозру, що Вам потрібно просто закупити витратні модулі, тому рекомендуємо змінити вимоги закупівлі - вказати послугу "Проведення ТО обладнання, яке включає витратні модулі (зазначити назву і кількості); навчання персоналу по роботі з обладнанням".
Відповідь:
Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо, що відповідно до п. 4.2. Додатку 3 «Проект договору» до тендерної документації, вартість послуг з поточного ремонту медичного обладнання включає вартість витратних матеріалів та запчастин.
Дата відповіді:
17.01.2025 15:28
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги предмета закупівлі Додаток 2!
Номер:
0871517e2f874d968214f5e037bd5045
Дата опублікування:
15.01.2025 10:15
Опис:
Шановний учаснику.
Додаток 2 , Медико технічні вимоги, містить дискримінаційні вимоги:
"5. Враховуючи необхідність забезпечення безперервної роботи системи в гарантійний період, виконавець (учасник) має підтвердити наявність сервісного підприємства на території м. Суми або Сумської області. Учасник має надати документи, що підтверджують наявність сервісного підприємства на території м. Суми або Сумської області (свідоцтво про реєстрацію або договір оренди, або інший документ, що підтверджує місцезнаходження підприємства на території м. Суми або Сумської області)."
Послуга є разовою і , відповідно не передбачає постійного моніторингу і забазпечення безперервної діяльності приладу. Тому вимагаємо видалити пунк 5 Медико технічних вимог Додатку 2, або ж замінити його на такий, який визначає часові рамки виконання послуги після заявки замовника.
Відповідь:
Шановний Учаснику! За результатами розгляду Вашого питання повідомляємо, що відповідно до п. 2.1. Додатку 3 «Проект договору» до тендерної документації, послуги можуть здійснюватися як на території установи ЗАМОВНИКА, так і на території підприємства ВИКОНАВЦЯ.
З метою забезпечення безперервної роботи системи, наявність сервісного центра в іншій місцевості значно погіршить умови перебування пацієнтів в лікарні.
Разом з тим, відповідно до 4.3 розділу 1 тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації, обсяг послуг, які будуть здійснюватися протягом 2025 року, зазначено у кількості 6 (шести) послуг.
Дата відповіді:
17.01.2025 15:29