-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із благоустрою населених пунктів: ліквідація несанкціонованих та неконтрольованих звалищ відходів на території Сумської міської територіальної громади
Завершена
3 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 35 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 35 000.00 UAH
Період уточнення:
14.01.2025 10:29 - 22.01.2025 00:00
Відповідь надана
Додатку 1
Номер:
eabfe3ed62704ff5a9b7d37d0494bd3e
Дата опублікування:
18.01.2025 23:29
Опис:
Шановний Замовнику, чи буде договір з ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям вважатися, як виконання аналогічного договору?
Відповідь:
Договір з ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям вважається аналогічним договором
Дата відповіді:
20.01.2025 08:16
Відповідь надана
Додатку 1
Номер:
9234dfdb4005400f885f6dc0aa122a67
Дата опублікування:
18.01.2025 23:23
Опис:
Шановний Замовнику. У відповідності до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» ви вимагаєте від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Формою 3 Додатку №1 до тендерної документації вами зазначено, які договори будуть вважатись аналогічними. Зокрема
чинним законодавством не встановлено чіткого визначення «аналогічного договору».Чи може учасник у складі тендерної пропозиції надати аналогічний договір чи договори, що включатимуть в себе роботи, які за своїм принципом та/або технологічним процесом будуть відповідати послугам, які необхідно виконати по даній закупівлі?
Відповідь:
Законом встановлена вимога: досвід виконання аналогічного ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІЛІ договору. А тому Замовник чітко визначив, який договір буде вважатися аналогічним за предметом закупівлі.
Дата відповіді:
20.01.2025 08:18
Відповідь надана
Додатку 1
Номер:
71fbee670fb745398f48f916b5c9bd26
Дата опублікування:
18.01.2025 19:14
Опис:
Шановний Замовнику. Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 р. № 708 замовник визначає предмет закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 р. № 1749 (далі — Єдиний закупівельний словник, ДК 021:2015, класифікатор), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Для товарів та послуг предмет закупівлі визначається згідно з пунктами 21 і 34 статті 1 Закону та за класом (тобто за показником четвертої цифри ДК 021:2015). Відповідно до Додатку 1 форми 3 Тендерної документації « аналогічним договором вважається договір предметом якого є послуги з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям, в якому учасник виступав в якості виконавця послуг» Зазначена умова порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Аналогічний договір не означає ідентичний або повністю тотожний, а ваша вимога є про ідентичність договору, а не про його аналогічність, що є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Практика розгляду скарг органом оскарження надає нам можливість визнати таку вимогу дискримінаційною і такою, що обмежує коло учасників та залишає поза межами тендерної процедури тих учасників, які не мають попереднього досвіду виконання договорів тотожних або аналогічних предметові закупівлі. Враховуючи наведене вищевказана дана вимога тендерної документації є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників, що унеможливлює створення ефективного конкурентного середовища. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Законом встановлена вимога: досвід виконання аналогічного ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІЛІ договору. А тому Замовник чітко визначив, який договір буде вважатися аналогічним за предметом закупівлі.
Дата відповіді:
20.01.2025 08:19
Відповідь надана
Додаток 1
Номер:
1cfecf6c9f3141129928c00c3773f740
Дата опублікування:
17.01.2025 15:48
Опис:
На Вашу відповідь (17 січня 2025 15:36) Чи потрібен відгук від Вас на аналогічний договір з Вами
Відповідь:
Потрібен з будь-яким Замовником,
Дата відповіді:
17.01.2025 15:55
Відповідь надана
Додаток 1
Номер:
68ba720a3c564bea808c9c14b2a1a1bc
Дата опублікування:
17.01.2025 15:09
Опис:
Чи потрібен позитивний лист – відгук, якщо Замовником були Ви (Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради) і договір виконаний в повному обсязі просимо внести зміни до тендерної документації зважаючи на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
https://radnuk.com.ua/uchast-u-zakupivliakh/tendery/zamovnyk-vymahaie-vidhuk-vid-sebe-samoho-pravylno-chy-ni/
Відповідь:
Уважно ознайомившись з вашою вимогою повідомляємо, що умовами тендерної документації, зазначеною Вами та рішенням АМКУ розглядувалося питання щодо надання позитивного відгуку з Замовником, який оголошував відкриті торги. В нашому випадку конкретно не зазначено, що відгук повинен надати Департамент інфраструктури міста СМР. З досвіду попередніх закупівель та моніторингу органами ДАСУ по цьому питанню порушень не встановлено, оскільки така вимога не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників.
Дата відповіді:
17.01.2025 15:36
Відповідь надана
Додаток 1
Номер:
d391a34dcb4640c1bb5abe5c6d79d191
Дата опублікування:
17.01.2025 15:06
Опис:
Якщо у потенційного учасника наявний досвід виконання аналогічного договору в частині надання послуг з благоустрою населених пунктів, в межах виконання якого надавалися послуги з вивезення та утилізації сміття (захоронення ТПВ), то чи вважатиметься зазначений досвід аналогічним до предмету закупівлі?
Відповідь:
* аналогічним договором вважається договір предметом якого є послуги з утилізації/видалення сміття та поводження зі сміттям, в якому учасник виступав в якості виконавця послуг.
Дата відповіді:
17.01.2025 15:39
Відповідь надана
додаток 1
Номер:
372e346023094f53874ea1feeb636d9f
Дата опублікування:
17.01.2025 13:00
Опис:
На вашу відповідь (17 січня 2025 11:36) слід зазначити про недоцільність використання бульдозера потужністю до 75 кВт (гусеничного ДТ75 або аналога так як колісні варіанти або суттєво менші чи більші за потужністю) в міських умовах, набагато доцільніше використати багатофункціональні екскаватори-навантажувачі аналог JCB-3(5) з цілим асортиментом змінного обладнання, чи міні навантажувачи аналоги bobcat (колісні, гусеничні)для збирання, навантаження сміття та планування ділянки після цього.
Відповідь:
Шановний Учасник. Враховуючи досвід проведення минулих закупівель аналогічних послуг, Замовник чітко визначився з технікою, необхідною для якісного виконання послуг, які є предметом даної закупівл.
Дата відповіді:
20.01.2025 10:03
Відповідь надана
Додаток 1
Номер:
b17004eecc5d41fbbde19e2b0f5fb481
Дата опублікування:
17.01.2025 12:35
Опис:
Для точної відповідності сміттєвозів і для їх сумісності (задня, бокова загрузка, модель і тип підйомних механізмів) просимо вказати характеристики контейнерів (об’єм, система кріплень для підйому тощо) на несанкціонованих та неконтрольованих звалищ відходів на території Сумської міської територіальної громади
Відповідь:
Вносяться зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
20.01.2025 10:06
Відповідь надана
Додаток 3
Номер:
cca71d9bc1ba4be0964735a566fb0902
Дата опублікування:
17.01.2025 12:18
Опис:
Доброго дня. Шановний Замовнику у тедерній документації , а саме в Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (додаток 3 (нова редакція) до тендерної документації від 16.01.2025) орієнтовний обсяг відходів при ліквідації звалищ зазначені у куб.м, а не у тоннах. Вважаємо, що це ускладнить облік відходів в електроннній формі на Єдиній екологічній платформі ЕкоСистема, що запроваджується наказом Міндовкілля від 26.11.2024 №1534 (далі – Наказ Міндовкілля №1534) , що передбачає облік відходів збирачами, оброблювачами, перевізниками, квартальну звітність виключно у тонах. Балансоутримувач полігону теж буде вести облік відходів і звітування про них у тоннах (після реєстрації наказу у Мінюсті).
Слід зазначити, що відповідно до статті 47 Закону України «Про управління відходами» обліку підлягають усі відходи, утворені, зібрані, перевезені та оброблені на території України, на підставі чого і було прийнято Наказ Міндовкілля №1534 (в межах компетенції). Порядок ведення державного обліку відходів та подання звітності, затверджений Наказом Міндовкілля №1534, передбачає, що суб’єкти господарювання забезпечують повноту, достовірність даних, які вносяться до типових форм обліку, електронних звітних форм та актів приймання-передачі відходів (карток перевезення відходів), розміщених в інформаційній системі управління відходами.
У пункті 2 статті 25 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги» зазначено, що обсяг наданих послуг з поводження з побутовими відходами вимірюється в кілограмах, тоннах, метрах кубічних або інших одиницях, визначених правилами надання відповідної комунальної послуги, що затверджується уповноваженим законом органом. Одиниця виміру обсягу наданих послуг з поводження з побутовими відходами встановлюється органом місцевого самоврядування.
У пункті 27 Правил надання послуги з управління побутовими відходами, затверджених постановою КМУ від 08.08.2023 №835, яка кореспондується із пунктом 2 статті 25 ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», зазначено, що обсяг надання послуги з управління побутовими відходами розраховується на підставі норм споживання послуги з управління побутовими відходами, затверджених органом місцевого самоврядування в установленому законодавством порядку. Одиницею виміру обсягу надання послуги з управління побутовими відходами є кілограм, тонна, кубічний метр або літр. Одиниця виміру обсягу надання послуги з управління побутовими відходами встановлюється органом місцевого самоврядування.
Рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради від 29.04.2020 №222 затверджено «Норми надання послуг з вивезення побутових відходів які утворюються на території Сумської міської об’єднаної територіальної громади на 2020-2024 роки» та Рішенням Виконавчого комітету Сумської міської ради від 02.09.2020 № 451 «Про внесення змін до рішення Виконавчого комітету від 29.04.2020 № 222 «Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів які утворюються на території Сумської міської об’єднаної територіальної громади на 2020-2024 роки» (далі – Рішення МВК №222)(щодо затверджених норм 2025 рік – інформація відсутня). В зазначеному рішенні побутові відходи, окрім усього, поділяються на види за походженням (від видів об'єктів утворення):
- житлові будинки індивідуальної забудови (будинки приватного сектору), з присадибною ділянкою;
- готелі;
- гуртожитки;
- учбові заклади (вищий та середній спеціальний навчальні заклади освіти, школа, школа-інтернет, профтехучилище, дошкільні дитячі заклади), склади, адміністративні та громадські установи і організації
- промтоварні заклади торгівлі (промтоварні магазини, ларьки, кіоски);
- продуктові заклади торгівлі (продовольчі магазини, ларьки, кіоски);
- ринки;
- заклади громадського харчування (ресторани, кафе, їдальні);
- підприємства побутового обслуговування;
- лікарні;
- поліклініки;
- вокзал, автовокзал, аеропорт;
- заклади культури і мистецтва;
- аптеки;
- кемпінги, автостоянки;
- кладовища;
- культові споруди;
- супермаркети площею більше 1000 м2;
- гаражі (гаражні кооперативи);
- об’єкти благоустрою (парки, сквери, зелені насадження загального користування, тощо);
- прибудинкові території багатоквартирного сектору;
- озеленені території одноквартирних будинків з присадибною ділянкою.
Одиницею виміру норми є кубічний метр та кг (для рідких побутових відходів – літр) в розрахунку на: мешканця, місце (у готелі, гуртожитку, дошкільному закладі), студента, учня, 1 кв.м площі, робоче місце, відвідування (поліклініка), ліжко (лікарня) тощо. При цьому також наводиться середня щільність відходів в залежності від об’єкта утворення (для переводу з кг у куб.м і навпаки).
В Рішенні МВК №222 зазначено, що середня щільність твердих побутових відходів, що утворюються на території Сумської міської об’єднаної територіальної громади становить 190,2 кг/м3.
Законом України «Про управління відходами» визначено, що побутові відходи — змішані та/або роздільно зібрані відходи від домогосподарств, включаючи відходи паперу, картону, скла, пластику, деревини, текстилю, металу, упаковки, біовідходи, відходи електричного та електронного обладнання, відходи батарей та акумуляторів, небезпечні відходи у складі побутових, великогабаритні та ремонтні відходи, а також змішані та/або роздільно зібрані відходи з інших джерел, якщо ці відходи подібні за своїм складом до відходів домогосподарств. Побутові відходи не включають відходи промисловості, сільського і лісового господарства, рибальства та аквакультури, резервуарів для септиків, каналізаційних мереж та відходи їх оброблення, включаючи осад стічних вод, транспортні засоби, строк експлуатації яких закінчився, відходи будівництва та знесення, вуличний змет, медичні відходи.
Разом з тим, предметом закупівлі не є вивезення побутових відходів від об’єктів їх утворення. Переможець торгів буде зобов’язаний ліквідувати несанкціоновані та неконтрольовані звалища відходів (різних), тобто стихійні звалища, де можуть бути як побутові , так і промислові відходи (відпрацьовані шини, демонтовані чи зношені будівельні матеріали (не ремонтні), медичні відходи, розбиті транспортні засоби або їх частини, демонтовані пам"ятники з кладовища, асфальтний зріз тощо). Оскільки при ліквідації несанкціонованих звалищ вірогідно перевозити доведеться як побутові, так і промислові відходи, то і застосовувати показник середньої щільності твердих побутових відходів 190,2 кг/м3, передбачений Рішенням МВК №222, для переведення куб.м у кг (тонни) для забезпечення ведення державного обліку відходів і звітування на Єдиній екологічній платформі ЕкоСистема буде некоректним.
Отже, задля забезпечення достовірності даних при обліку і звітуванні на Єдиній екологічній платформі ЕкоСистема обліковувати відходи при ліквідації несанкціонованих та неконтрольованих звалищ відходів доцільно у тоннах.
Враховуючи викладене, просимо привести тендерну документацію (додаток 3 в частині Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі) у відповідність до вимог Порядку ведення державного обліку відходів та подання звітності, затвердженого наказом Міндовкілля від 26.11.2024 №1534.
Відповідь:
3. Відповідно до рішення Виконавчого комітету Сумської міської ради від 02.09.2020 № 451, одиницею виміру обсягу наданих послуг з поводження з побутовими відходами встановлено кубічний метр. Середня щільність твердих побутових відходів, що утворюються на території Сумської міської територіальної громади становить 190,2 кг/м3.
Перелік несанкціонованих та неконтрольованих звалищ відходів (ТПВ та рослинних) на території Сумської міської територіальної громади (далі –Перелік), які підлягають ліквідації, формує Замовник протягом року на підставі вимог Державної екологічної інспекції у Сумській області, листів Департаменту інспекційної роботи СМР, звернень старост старостинських округів Сумської МТГ, фізичних і юридичних осіб та затверджується постійно діючою комісією, що утворена згідно з розпорядження міського голови від 18.02.2021 №58-Р «Про створення постійно діючої комісії з питань поводження з безхазяйними відходами на території Сумської міської територіальної громади» (зі змінами).
Слід зазначити, що інформація щодо обсягів таких сміттєзвалищ, яка зазначена у вимогах Державної екологічної інспекції у Сумській області стосовно засмічень земельних ділянок та виявлених несанкціонованих звалищ твердих побутових відходів та рослинних залишків, надходить до Департаменту у м3.
Дата відповіді:
20.01.2025 10:05
Відповідь надана
Додаток 1
Номер:
9b76e1e781754262918b8f390e13113e
Дата опублікування:
17.01.2025 09:25
Опис:
Чи є можливість заміни обладнання/механізмів (Додаток 1 Довідка про наявне обладнання, устаткування, матеріально-технічної бази) для надання послуг/виконання робіт (зазначених в Додаток 3) виходячи з необхідних та стиснених умов виконання робіт?
Також наголошуємо, що відповідно до Настанови п. 5.9. (При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт. У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами.)
Відповідь:
Шановний Учасник. Враховуючи досвід проведення минулих закупівель аналогічних послуг, Замовник чітко визначився з технікою, необхідною для якісного виконання послуг, які є предметом даної закупівл.
Дата відповіді:
17.01.2025 11:36