• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Завершена

2 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 13.01.2025 12:51 - 29.01.2025 00:00
Відповідь надана

Вимога на усунення неправомірних та дискримінаційних вимог

Номер: 8454706a2567448a993c9e03ba48f34f
Дата опублікування: 23.01.2025 13:22
Опис: Шановний Замовнику! Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно в тендерній документації повинні міститися відомості, які визначені статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Водночас частина 4 статті 22 Закону передбачає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У відповідності до зазначеної норми замовники не повинні встановлювати в тендерній документації дискримінаційних умов. Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації встановлено вимогу: «Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2018 року № 48, зі змінами внесеними від 03.03.2020 року № 207, від 3 лютого 2021 р. № 77) та/або дозвільний документ на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання». Порядок видачі дозвільних документів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки регулюється Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі-Постанова). Групами А та Б даної Постанови визначено перелік видів робіт підвищеної небезпеки, що виконуються на підставі дозволу та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Пунктом 10. Групи А Постанови визначено вид робіт підвищеної небезпеки: Заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання. При цьому відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу та технічного завдання, висвітленого в Додатку 3.1 до тендерної документації передбачено закупівлю за предметом: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи, дані види робіт не передбачають необхідності виконання робіт підвищеної небезпеки: заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання. Тому вважаємо, що встановлена вимога тендерної документації є дискримінаційною для нас як учасника даної процедури закупівлі, оскільки ми маємо необхідні для виконання робіт, передбачених технічним завданням, дозвільні документи, але не маємо і не повинні мати для виконання робіт, передбачених технічним завданням дозвільний документ щодо видів робіт, які не передбачені технічним завданням: заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання. Встановивши дискримінаційну вимогу Замовник обмежує наші права щодо участі у даній закупівлі. Виходячи викладене, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації: вилучити з Додатку 1 Тендерної документації слова: «заповнення, злив і ремонт балонів, контейнерів, цистерн та інших ємностей із стисненим, зрідженим, отруйним, вибухонебезпечним та інертним газом, їх зберігання». Аналогічною є практика органу оскарження, викладена у рішенні №27130-р/пк-пз від 07.12.2021 за результатами розгляду скарги: UA-2021-11-11-014613-a.a3.
Відповідь: Шановний Учасник. Дякуємо за зверення. Замовником найближчим часом буде вненесено зміни до тендерної документації відповідно до вашого звернення.
Дата відповіді: 27.01.2025 11:07
Відповідь надана

Щодо умов виконання робіт

Номер: d9afdefb6fb84c079b5a436a3877e77f
Дата опублікування: 19.01.2025 11:17
Опис: Шновний замовнику, чи будете ви оплачувати кошти згідно проміжних актів виконаних робіт? Чому ціна пропозиції має включати в себе ціну за проведення експертизи, якщо проведенння експертизи це обовязок замовника?
Відповідь: Шановний Учасник. 1) Відповідно до п. 4.1. Проекту договору, Оплату за остаточно виконані Підрядником роботи (послуги) Замовник виконує протягом 10-ти днів з моменту підписання Сторонами акту приймання виконаних підрядних робіт (послуг) (форма КБ-2в) (далі – «Акт»), рахунку, довідки про вартість виконаних підрядних робіт (послуг) (форма КБ-3) (далі – «Довідка»), підсумкової відомості ресурсів. Тобто оплата проміжних актів виконаних робіт не передбачено договором. 2) У відповідності до п.4.8 ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво, обов’язковій експертизі підлягає проектна документація на нове будівництво, реконструкцію, реставрацію, капітальний ремонт та технічне переоснащення об’єктів будівництва у визначених цих пунктом випадках. Випадки обов’язкового проведення експертизи не поширюються на поточний ремонт. Водночас, проведення експертної оцінки, якщо виникає така необхідність, не заборонено ані ДСТУ 8907:2019, ані іншими документами. Відповідно до 3.6. Настанови, замовник експертизи – фізична або юридична особа, яка згідно з законодавством має належні повноваження та звернулася до експертної організації для укладання договору на проведення експертизи, або проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектних робіт. Таким чином, згідно тендерної документації Замовник закупівлі вважає за потрібне проведення експертизи кошторисної документації, замовником якої має бути виконавець робіт. Дякуємо за звернення.
Дата відповіді: 21.01.2025 13:09
Відповідь надана

Технічний опис

Номер: 2193b384ad3f4482995619b973b38a7e
Дата опублікування: 14.01.2025 10:35
Опис: Шановний Замовник. Де об'єми виконання робіт (Додаток № 3.1)?
Відповідь: Шановний Учасник. Всі види та обєми необхідних робіт з поточного ремонту покрівлі будинку викладенні у дефектному акті - Додаток 3.1. до тендерної документації. Якщо на вашу думку дефектний акт складений з порушенням законодавства, просимо більш детально вказати зміст порушення з посиланням на відповідні норми права. Дякуємо за зверення.
Дата відповіді: 16.01.2025 11:02
Відповідь надана

Технічний опис

Номер: a32d9d769ab54345b194ff527f34c1bc
Дата опублікування: 14.01.2025 10:19
Опис: Шановний Замовник. Де об'єми виконання робіт (Додаток № 3.1)?
Відповідь: Шановний Учасник. Всі види та обєми необхідних робіт з поточного ремонту покрівлі будинку викладенні у дефектному акті - Додаток 3.1. до тендерної документації. Якщо на вашу думку дефектний акт складений з порушенням законодавства, просимо більш детально вказати зміст порушення з посиланням на відповідни норми права. Дякуємо за зверення.
Дата відповіді: 16.01.2025 11:01