• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв (ДК 021:2015: 50323000-5)

Завершена

302 090.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 510.45 UAH
Період уточнення: 10.01.2025 16:40 - 18.01.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 92d0a058a2c84d77833ac68590530007
Дата опублікування: 16.01.2025 10:16
Опис: Шановний Замовник, наше товариство має намір взяти участь у даній закупівлі, але нам відмовили в отриманні авторизаційного листа пояснюючи тим, що даний тендер вже зайнятий певним учасником. Також, чи відомо Вам, що авторизаційний лист погоджується виробником та видається лише одному учаснику, а іншим буде відмова. Виробники пояснюють це так, "вибачте тендер вже зарезервовано за іншим учасником". Таким чином, даною вимогою ви штучно обмежили можливість прийняти участь для учасників, окрім того єдиного, хто такий лист вже отримав! Це стала КОРУПЦІЙНА практика на закупівлях, яка ще інколи зустрічається. Коли певний учасник отримує такий лист від виробника на конкретну закупівлю та "допомагає" замовнику прописати у документацію вимогу до такого авторизаційного листа від виробника, як обов язкову. Будь-ласка, приберіть таке з Вашої документації, яке можливо попало туди випадково! Це відома схема по усуненню конкуренції! Адже як досить дієва альтернатива такій вимозі може бути Замовником прописано наступне - "Замовник при отриманні товару залишає за собою право здійснити перевірку поставленого товару за серійними номерами у будь-якому сервісному центрі виробника". Така перевірка займає лічені хвилини, здійснюється безкоштовно і жодним чином не дискримінує можливість вільно прийняти участь у закупівлі без залежності від листів виробника, які видаються вибірково за дискримінаційними антиконкурентними правилами. Дану інформацію про видачу листа лише одному учаснику на один тендер Замовник може перевірити звернувшись до виробника або представництва. Прохання прибрату таку вимогу до листа та не сприяти такому відомому способу "допомоги" певному учаснику усунути конкуренцію по даній закупівлі під виглядом благих намірів. "Радники" які переконують замовників прописати таку антиконкурентну вимогу до документації лякають якими завгодно історіями про контрабанду, неофіціність і сірий товар! Хоча насправді мета одна - під виглядом такої форми підтвердження - увійти в змову по видачі листа з виробником та усунути конкуренцію! Хоча перевірка товару на його оригінальність за телефоном по серійному номеру займає менше хвилини. Крім того у нас на складі є дані оригінальні картриджі які придбані у офіційного представника виробника в Україні.
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на запитання, повідомляємо, що рішенням уповноваженої особи від 16.01.2025 № 9 внесено зміни до Тендерної документації “Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв (ДК 021:2015: 50323000-5)”. Тендерну документацію в новій редакції з урахуванням внесених змін та Перелік змін, що вносяться до тендерної документації, оприлюднено у порядку, передбаченому статтями 10, 24 Закону “Про публічні закупівлі” через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 19.01.2025 21:51
Відповідь надана

щодо авторизаційного листа від виробника

Номер: d080ff2003324d25ab29e87277486ab6
Дата опублікування: 16.01.2025 10:08
Опис: Шановний замовник, прохання ознайомитись із висновком АМКУ, яке опубліковано у березні 2024 року (посилання https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-02-15-007952-a ) стосовно аналогічної з вашою вимогою до надання авторизаційного листа від виробника, яке просимо видалити з вашої документації, цитуємо рішення АМКУ для вашого розуміння як саме дискримінує учасників ваша вимога до листа: "оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають можливість здійснювати постачання предмета закупівлі, однак мають договірні відносини з постачальниками, а не з виробником продукції та не мають змоги отримати лист від виробника. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати лист від виробника (представництва, філії виробника), або офіційного дистрибутора, або дилера в Україні, запропонованого учасником товару, в якому підтверджується найменування та кількість такого товару, номер закупівлі в системі публічних закупівель, назви замовника, повної назви та юридичної адреси учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині." У вашому випадку прописана в документації аналогічна вимога до листа, яка обмежує участь у даній закупівлі учасників, що не мають стосунків із виробником. Велике прохання видалити таку вимогу до листа авторизації із ваших документів для створення повноцінної конкуренції по даним торгам. Дякуємо за приділену увагу.
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на запитання, повідомляємо, що рішенням уповноваженої особи від 16.01.2025 № 9 внесено зміни до Тендерної документації “Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв (ДК 021:2015: 50323000-5)”. Тендерну документацію в новій редакції з урахуванням внесених змін та Перелік змін, що вносяться до тендерної документації, оприлюднено у порядку, передбаченому статтями 10, 24 Закону “Про публічні закупівлі” через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 19.01.2025 21:51
Відповідь надана

витратні матеріали торгових марок WWM та /або NewTone

Номер: 2dcf74b5a54142c59a4358edad11047d
Дата опублікування: 14.01.2025 16:53
Опис: Шановний замовник у п.7 Додаток 1.1. вказано: "- заправка та відновлення картриджів має здійснюватися з використанням оригінальних витратних матеріалів торгових марок WWM та /або NewTone або ЕКВІВАЛЕНТ". З цього приводу кілька запитань: 1. чи вірно ми розуміємо, даним пунктом дозволено використання інших витратних матеріалів, тоді вимога яка в казана в п.11Додаток 1.1. , щодо Авторизації від виробника торгових марок WWM та /або NewTone не стосується учасника який використовує витратні матеріали інших виробників? 2. хочемо довести до вашого відома що витратні матеріали торгових марок WWM та /або NewTone не є оригінальними а являються еквівалентними! так як оригінальними витратними матеріалами вважаються ті які виготовлені виробником друкуючого обладнання для якого вони призначені або за ліцензією виробника.
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на запитання, повідомляємо, що рішенням уповноваженої особи від 16.01.2025 № 9 внесено зміни до Тендерної документації “Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв (ДК 021:2015: 50323000-5)”. Тендерну документацію в новій редакції з урахуванням внесених змін та Перелік змін, що вносяться до тендерної документації, оприлюднено у порядку, передбаченому статтями 10, 24 Закону “Про публічні закупівлі” через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 17.01.2025 22:35
Відповідь надана

незрозумыла вимога.

Номер: e6d64291878d42c99cebb5219bad77be
Дата опублікування: 14.01.2025 16:44
Опис: Шановний Замовник прошу поясніть дану вимогу: "- учасник підтверджує використання оригінальних картриджів Canon для технычного обслуговування багатофункцыональних пристроъв (БФП) / друкувальноъ техныки шляхом надання авторизацыйного листа выд виробника". Про який авторизацыйний лист йдеться? Нагадую, предметом закупывлы э послуги, то до чого тут вимога щодо оригынальносты картриджыв? ы як можна обслуговувати друкуючу техныку картриджами?
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на запитання, повідомляємо, що Відповідно до підпункту 2 п 6 Додатку 1.1 до тендерної документації, послуги з технічного обслуговування багатофункціональних пристроїв (БФП)/друкувальної техніки включають заміну картриджа на новий (оригінальний) від виробника обладнання Canon.
Дата відповіді: 17.01.2025 22:34
Відповідь надана

Формат тендерної документації

Номер: 3b9abb10d5454ca2968268390d681e01
Дата опублікування: 12.01.2025 12:56
Опис: Шановний Замовнику! Просимо викласти тендерну документацію у форматі «word», задля того щоб заощадити час потенційних учасників та полегшити процес підготовки тендерних пропозицій.
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на запитання повідомляємо, що законодавство про публічні закупівлі не містить конкретних вимог до формату розширення файлів, у яких повинна бути створена тендерна документація Замовником, та не зобов’язує використовувати конкретний тип розширення файлів під час створення тендерної документації, зокрема TXT, RTF, ODT, DOC(X), PDF.
Дата відповіді: 15.01.2025 23:37
Відповідь надана

вимоги санітарного законодавства

Номер: 025da256ba1c4961b996ad1a95b9b59f
Дата опублікування: 12.01.2025 12:54
Опис: Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на дискримінаційну вимогу в тендерній документації, а саме: У додатку 1.1. до Тендерної документації зазначено наступне: "........шляхом надання висновку/ів державної санітарно-епідеміологічної експертизи". Ця вимога є дискримінаційною, у зв'язку з тим, що з 01 жовтня 2023 року отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством (і відповідно не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом), оскільки набули чинності зміни, внесені: - на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи; - введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров’я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи. У зв’язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначену вимогу. Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України.Зверніть увагу на практику оскарження в АМКу таких вимог Замовниками, пропонуємо переглянути Вам рішення АМКу по закупівлі UA-2024-02-06-005585-a, в якому оскаржувальний орган визнав не правоправною таку вимогу, яка суперечить законодавству України. Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхом виключення вищевказаної вимоги,
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на запитання, повідомляємо, що рішенням уповноваженої особи від 15.01.2025 № 8 внесено зміни до Тендерної документації “Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв (ДК 021:2015: 50323000-5)”. Тендерну документацію в новій редакції з урахуванням внесених змін та Перелік змін, що вносяться до тендерної документації, оприлюднено у порядку, передбаченому статтями 10, 24 Закону “Про публічні закупівлі” через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 15.01.2025 23:37
Відповідь надана

щодо еквіваленту

Номер: c0c2c232b3ec46b59b4dd40c8f7c8eb3
Дата опублікування: 12.01.2025 12:50
Опис: Шановний Замовнику! Як визначено пунктами 1 та 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), серед основних принципів, за якими здійснюються публічні закупівлі, є добросовісна конкуренція, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Щоб не обмежувати коло учасників, замовник у технічних вимогах до предмета закупівлі не повинен посилатися на конкретну марку/виробника/тощо, але якщо таке посилання необхідне, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент», як визначено частиною 4 статті 23 Закону. У Додатку 1.1. до тендерної документації зазначено: " - заправка та відновлення картриджів має здійснюватися з використанням оригінальних витратних матеріалів торгових марок WWM та/або NewTone". Ви посилаєтесь на конкретного виробника тонеру і цим дискримінуєте потенційних учасників, які не є клієнтами чи не використовують саме цю торгову марку тонеру при наданні послуг. Просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на запитання, повідомляємо, що рішенням уповноваженої особи від 15.01.2025 № 8 внесено зміни до Тендерної документації “Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерних периферійних пристроїв (ДК 021:2015: 50323000-5)”. Тендерну документацію в новій редакції з урахуванням внесених змін та Перелік змін, що вносяться до тендерної документації, оприлюднено у порядку, передбаченому статтями 10, 24 Закону “Про публічні закупівлі” через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель.
Дата відповіді: 15.01.2025 23:37